خواننده مشخصات: مراقبت های بهداشتی نیاز به امن برای همه

به عنوان یک زن که با این نسخهها کار در بهداشت باروری به عنوان یک doula و سلامت جنسی مربی من وحشت توسط این واق

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

به عنوان یک زن که با این نسخهها کار در بهداشت باروری به عنوان یک doula و سلامت جنسی مربی من وحشت توسط این واقعیت است که سیاه و بومی مردم رنگ و یا BIPOC صورت روزمره در سیستم پزشکی. این واقعیت است که BIPOC و افراد کم درآمد هستند و بدرفتاری در مراقبت های بهداشتی جدید نیست. من شنیده ام دست اول حساب BIPOC که به دروغ مورد آزار قرار گرفته و دستکاری در حالی که تلاش برای دسترسی به بحرانی در مراقبت از سلامت آنها سزاوار است.

بدرفتاری و سوء استفاده از BIPOC در مراقبت های بهداشتی ناشی از نژادپرستی نظاممند در تاریخ پزشکی و با استفاده از BIPOC به عنوان پژوهش بدون رضایت خود را. این یکی دیگر از سیستم قدرت است که باید دوباره بررسی و اصلاح در حال حاضر.

سیاه birthers در پنج برابر بیشتر در معرض خطر مرگ از سفید birthers. سیاه نوزادان در آمریکا دو بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ در مراحل ابتدایی از سفید نوزادان. مرگ و میر نوزادان بالاتر است برای یک کودک متولد شده از یک طبقه متوسط سیاه و فرد با مدرک پیشرفته از یک کودک متولد شده یک کم درآمد فرد سفید بدون تحصیلات بالا. این اختلاف گسترده تر از آن بود که در سال 1850 هنگامی که اکثر مردم سیاه و سفید بدن در نظر گرفته شد اموال enslavers.

تحقیقات نشان می دهد که اثرات زندگی در جامعه ای که ارزش های سفید زندگی می کند بیش از سیاه و قهوه ای و بومی زندگی می کند (با نام مستعار سفید برتری) قابل توجه است اثرات منفی بر سلامت جسمی و روانی. سیستماتیک تبعیض نژادی و ظلم و ستم (با نام مستعار نژاد پرستی) است که باعث این بسیار فقیر مادری و جنينی برای BIPOC.

این آمار غیر قابل قبول. زمان عمل در حال حاضر. اکثر بارداری های مربوط به مرگ و میر قابل پیشگیری در عین حال ما همچنان به شکست BIPOC birthers. چه مراحل عملی هستند Essentia بهداشت و سنت لوک در نظر گرفتن برای از بین بردن نژاد پرستی و ظلم و سوء استفاده در بیمارستان های ما? چگونه آنها ساخت بیمارستان های امن برای همه در جامعه ما?

کوپر Orth

دلوت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن