راوی شانکار پراساد: 200 جدید هندی برنامه های ایجاد شده پس از ممنوعیت برنامه های چینی

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 19, 2020 1:19:26 am داده ها از

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 19, 2020 1:19:26 am
Chinese apps banned, India china stand off, Indian developers, Made in India, Indian express news داده ها از سرخپوستان متعلق به هند مستقل پراساد گفت. (فایل)

حفظ که هند برنامه اقتصاد "رشد پدیداری" اتحادیه آن وزیر راوی شانکار پراساد در روز شنبه گفت که این کشور با هدف به پیش افتادن از چین و تبدیل شدن به شماره یک تلفن همراه تولید hub در جهان است.

او همچنین گفت که اطلاعات حریم خصوصی یک حق اساسی است و نیاز به "عمل گرا" و "قوی تعادل" عمل می کنند.

پرداختن به اواخر Thakur پراساد سده یادبود سخنرانی یک وبینار برگزار شده توسط سازمان های غیر دولتی Atmabodh, پراساد گفت: دولت به تازگی ممنوع 59 برنامه به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی داده ها. نخست وزیر گفت: خواسته های جدید هندی برنامه "و 200 برنامه های کاربردی جدید آمده اند".

با اشاره به الکترونیکی بخش تولید گفت: "در سال 2014 هند تا به حال دو واحد و در حال حاضر 260. هند تبدیل به بزرگترین تولید تلفن همراه در جهان از شماره 5. آرزوی من است که آن را از شماره 1 عبور از چین به عنوان بزرگترین تولید تلفن همراه (hub)."

ارائه خود را در مورد "data حاکمیت", پراساد گفت: "در جهان امروز اطلاعات مهمی دارایی استراتژیک. بنابراین این سوال مطرح می شود: چه کسی را به خود داده ؟ من شده اند در دفاع از آن داده ها از سرخپوستان متعلق به هند داده سرخپوستان متعلق به جامعه است و داده ها از سرخپوستان متعلق به هند مستقل. تحت هیچ شرایطی نباید ما را تحمل داده امپریالیسم."

او همچنین گفت: "اگر مردم می خواهند به تضعیف آنها می توانید محافظت از آزادی بیان و آزادی حریم خصوصی و غیره."

او گفت: دولت مختلف فن آوری در معماری — به نام "پشته" — خواهد بود که "نیروگاه از داده ها را برای هند است."

در طول coronavirus ناشی از مستند پراساد با اشاره به بالا دادگاه ها در سراسر کشور به کار گرفته 1.75 لاخ موارد از طریق مجازی در جلسات دادگاه بخش انجام جلسات در بیش از 7 لاخ موارد و دیوان عالی کشور در حدود 7000 موارد است.

صحبت در این وبینار رئیس دادگستری پتنا دادگاه عالی سانجی Kar گفت: دسترسی به عدالت باقی مانده است باز در طول همه گیر و کشورهای مانند بحار و Jharkhand را دیده اند افزایش مصرف داده ها.

Anant باتای Singh, قضایی, عضو, شرکت ملی قانون استیناف دادگاه صحبت کرد و از لحظات اولیه از computerisation در دادگاه در سال 1992 بیان وجود مقاومت اولیه به digitisation اما در حال حاضر دادگاه در حال حرکت در این جهت با توجه به همه گیر.

سخنرانی برگزار شد در حافظه Thakur پراساد وزیر اواخر پدر که یک عضو موسس Bharatiya جانا Sangh و یک وکیل در پتنا دادگاه عالی. پراساد توصیف پدر خود را به عنوان یک مرد خودساخته که با تمرکز بر زندگی حرفه ای و همچنین خانواده که نعمت به او اجازه اکسل در حرفه خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب