پنجاب دولت می دهد nod برای مبهوت ورود پروازهای

توسط: اکسپرس سرویس خبری | محلی | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 7:55:38 am مسافران بیرون آمدن از

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | محلی | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 7:55:38 am
Punjab domestic flights, Punjab flights arrival, Punjab flights ban, Punjab lockdown, India news, Indian Express مسافران بیرون آمدن از فرودگاه پس از پروازهای داخلی از سر گرفته شد مذاکرات قفل شده در Chandigarh فرودگاه بین المللی در محلی. (اکسپرس فایل عکس Jasbir Malhi)

اداره هواپیمایی کشوری روز شنبه مجاز مبهوت فرود پرواز حمل رشته هندی مسافران از خارج از کشور به فرودگاه بین المللی در محلی و امریتسار.

این پروازها با مسافران از Haryana, Chandigarh خواهد شد زمین در Chandigarh فرودگاه بین المللی, در حالی که مسافران از جامو و کشمیر و HP را در امریتسار فرودگاه.

مدیر حمل و نقل هوایی عمران پنجاب Girish Dayalan گفت که در هنگام باز کردن 2.0 اجازه داده خواهد شد به شرکت های هواپیمایی به زمین اما تنها منوط به شرایط خاصی است. در درجه اول به منظور تسهیل راحت تر حمل و نقل هوایی باید اطمینان حاصل شود که پرواز جداگانه حمل مسافر زندگی در کشورهای مختلف. "پس از مشورت با دولت های منطقه ظرفیت جابجایی مسافران ورودی و حصول اطمینان از مناسب نهادی قرنطینه (IQ) ورود پروازها ممکن است مبهوت اجازه می دهد تنها دو پرواز در روز در هر دو فرودگاه. تحت شرایط استثنایی بیشتر پروازها در نظر گرفته شود ممکن است," او اضافه شده است.

مربوطه دولت ممکن است تعیین گره خود افسران از آنها اجازه است به دنبال شود و خواهد شد که مسئول ساخت ترتیبات برای جمع آوری و یا حمل و نقل مسافران خود را به کشورهای مربوطه. نام و اطلاعات تماس با گره افسران ممکن است ابلاغ به دفتر مدیر حمل و نقل هوایی عمران از طریق ایمیل.

هواپیمایی اپراتورها به دنبال مجوز باید به دنبال کسب اجازه از دفتر مدیر هوانوردی ، اگر هر مسافر از کشورهای دیگر از پنجاب پس از آن قبل از درخواست برای اجازه به دفتر مدیر حمل و نقل هوایی داخلی آنها به دنبال کسب اجازه از گره افسر دولت نگران است.

شرکت های هواپیمایی نیز باید برای تامین یک تعهد از گره افسر بیان کرد که ترتیبات برای حمل و نقل مسافر از فرودگاه به دولت مربوطه و بیشتر نهادی قرنطینه خواهد شد ساخته شده توسط دولت مربوطه دولت است.

آنها همچنین باید به یک نرم کپی از پرواز آشکار مشخص شده

فرمت به وضوح به فروپاشی از مسافران از پنجاب (به وضوح ذکر مقصد منطقه) و مسافران از کشورهای دیگر در حالی که تقاضا برای مجوز.
اجازه استفاده می شود حداقل دو روز قبل از تاریخ مورد نظر از ورود آن را تسهیل میکند با هماهنگی میان دولت های ایالتی. بعلاوه تمام مسافران باید مطلع شدن از قرنطینه الزامات مربوطه دولت قبل از رزرو. همه مسافران از پنجاب را به دانلود برنامه کوا و باید در پیشبرد رزرو در هتل ها برای نهادی خود را قرنطینه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن