پنجاب رئیس نقد و خواست به جست و خیز کابینه پس از دیدار با ردیف بیش از مشروب هزینه مجوز

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | به روز شده: مارس 11 سال 2020 2:04:01 pm خشم غالب در پن

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | به روز شده: مارس 11 سال 2020 2:04:01 pm
punjab cabinet, punjab, punjab congress, amarinder singh, punjab cm amarinder singh, chief minister amarinder singh, discontent with punjab cabinet, punjab cabinet reshuffled, reshuffling of cabinet in punjab, resentment with punjab cabinet, chandigarh, indian express news خشم غالب در پنجاب کابینه یک روز پس از وزیر Amarinder سینگ انجام شده عمده rejig در شورای وزیران. (عکس)

پس از آخر هفته گذشته را برخورد بین پنجاب وزرای کابینه و دبیر کل Karan Avtar سینگ بیش اعطای کمک به مشروب پیمانکاران از دولت خواسته است که دومی به دور ماندن از روز دوشنبه در جلسه هیئت دولت.

CS است که کابینه, وزیر انجام نشست. اما دولت منصوب شده است دبیر خانه ساتیش چاندرا به کابینه, وزیر, امروز, منابع گفت: هند اکسپرس.

جلسه هیئت دولت برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای کاهش مشروب هزینه مجوز را آغاز کرده است در 1 ساعت با همه وزرا برای رسیدن به پنجاب بهون و وزیر Amarinder سینگ پیوستن به آنها را از محل اقامت خود را از طریق ویدئو کنفرانس.

وزرای مخالف CS گسترش امداد به مشروب پیمانکاران که امتناع از باز کردن vends مگر اینکه آنها را معاف از پرداخت هزینه های بالاتر.

وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal برگزار شده است پیاده روی از قبل از جلسه هیئت دولت در روز شنبه و دیگر وزیران به حال به دنبال کت و شلوار. وزرای بود و سپس گفت: سانتی متر است که آنها نمی خواهد در این جلسه حضور اگر CS حاضر بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن