قبل از تصویب برای تامین برق تجهیزات-واردات از چین اجباری: دولت

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 6:11:51 pm قدرت وزیر نیز خواسته متحده به منظور تجهی

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 6:11:51 pm
Tripura power, Tripura electricity, Tripura 100 percent electricity, Tripura-Nepal electricity, Tripura-Bangladesh electricity, indian express قدرت وزیر نیز خواسته متحده به منظور تجهیزات خود را برای Discoms از شرکت های چینی است.

قدرت وزارت ساخته شده است قبل از اجازه اجباری برای واردات برق تجهیزات مورد استفاده در شبکه عرضه – از قبل از مرجع کشورهایی مانند چین و پاکستان است.

تصمیم گرفته شده توسط وزارت در میان ایستاده با چین در مرز.

برای هند و چین و پاکستان قبل از مرجع کشورها با آنها سهام آن مرز زمین.

پیش از آن در روز قدرت وزیر R K Singh گفت: دولت خود را به همتایان در کنفرانس های مجازی که هند نمی خواهد اجازه بدهد برای واردات تجهیزات برق از قبل مرجع کشور است.

اخیر, منظور از وزارت است که یک گام در این جهت برای تضعیف واردات از مرجع کشورها عمدتا به چین است.

او همچنین خواسته متحده به منظور تجهیزات خود را برای Discoms از شرکت های چینی است.

علاوه بر این وزارت ساخته شده است آن را اجباری برای تست تجهیزات وارداتی برای استفاده در سیستم تامین برق برای از بین بردن امکانات سایبری-حملات از طریق نرم افزارهای مخرب / تروجان ها.

در یک دفتر سفارش صادر شده در جولای 2, وزارت گفت: "هر گونه واردات تجهیزات یا قطعات یا بخش هایی از "قبل از مرجع" کشور مشخص شده و یا توسط افراد متعلق به تحت کنترل و یا موضوع را به حوزه قضایی و یا از این جهت قبل از ارجاع' کشور نیاز به اجازه قبلی از دولت هند است."

با توجه به سفارش همه تجهیزات و اجزاء و قطعات وارد شده برای استفاده در سیستم تامین برق و شبکه تست خواهد شد در این کشور برای بررسی هر نوع از نرم افزارهای مخرب تعبیه شده/تروجان/تهدید سایبری و برای پایبندی به استانداردهای هند.

همه این testings انجام خواهد شد در آزمایشگاه های تایید شده خواهد شد که تعیین شده توسط وزارت نیرو به آن اشاره کرد.

"که در آن تجهیزات یا قطعات/قطعات وارداتی از 'قبل از ارجاع' کشورهای با اجازه مخصوص این پروتکل برای تست در تایید و تعیین آزمایشگاه باید به تایید وزارت قدرت" به آن اضافه شده است.

به این منظور اعمال خواهد شد به هر یک از اقلام وارداتی برای پایان استفاده کنید و یا برای استفاده به عنوان یک جزء و یا به عنوان بخشی در ساخت و مونتاژ هر یک از تجهیزات و یا برای استفاده در سیستم تامین برق و یا هر گونه فعالیت به طور مستقیم یا غیر مستقیم مرتبط با منبع تغذیه سیستم وزارت گفت.

منبع تغذیه سیستم های حساس و زیرساخت های حیاتی است که نه تنها پشتیبانی از ما دفاع ملی حیاتی و خدمات اضطراری از جمله بهداشت و درمان در واکنش به این فاجعه بحرانی ملی زیرساخت ها از جمله در طبقه بندی اطلاعات و ارتباطات خدمات تاسیسات دفاع موسسات تولید و تدارکات و خدمات بلکه کل اقتصاد و روز به روز زندگی شهروندان این وزارتخانه اشاره کرد.

این وزارتخانه از این دیدگاه که هر گونه خطر و یا تهدید به منبع تغذیه سیستم می تواند اثرات فاجعه بار و پتانسیل فلج کل کشور است. قدرت بخش استراتژیک و حیاتی بخش.

آسیب پذیری در سیستم تامین برق و شبکه به طور عمده بوجود می آیند از امکانات حملات سایبری از طریق نرم افزارهای مخرب / تروجان ها و غیره تعبیه شده در تجهیزات وارداتی وزارت اعلام کرد.

آن را گرفته و این تصمیم برای حفظ امنیت و یکپارچگی و قابلیت اطمینان از مهم استراتژیک و حیاتی سیستم تامین برق و شبکه در کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن