Maharashtra: 83 پرسنل از SRPF واحد در هینگلی تست مثبت

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 4:55:19 am پس از برخی از

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 4:55:19 am
coronavirus, coronavirus outbreak, coronavirus in maharashtra, srpf jawans, srpf jawan test positive, indian express news پس از برخی از پرسنل شروع به نشان دادن علائم و تست شد و در آوریل 24 و 27. (بازنمودی عکس)

یک واحد از حالت ذخیره نیروی پلیس (SRPF) در هینگلی منطقه ضربه سرفصل برای گزارش 83 COVID-19 موارد است.

بسیاری از پرسنل که مستقر در ملگن و بمبئی از اواخر بهمن ماه یافت شد COVID-19 منفی در اولین دور از آزمون های انجام شده بلافاصله پس از بازگشت آنها به واحد ستاد در هینگلی در آوریل 19 و 20. آنها مثبت بودند در دور دوم آزمون.

تا دوشنبه تعداد COVID-19 موارد در SRPF است 160. دیگر از هینگلی, موارد, میان SRPF پرسنل گزارش شده از بمبئی ملگن پونا خان و جالنا. 83 پرسنل گروه 12 از SRPF از دو شرکت با مجموع 194 مردان است.

Manchak Ippar, فرمانده از SRPF گروه 12 گفت: "قبل از ورود ما تا به حال ساخته شده و آماده به طور کامل منزوی کردن این دو شرکت به عنوان یک اقدام احتیاطی. پس از ورود خود را در حالی که هیچ یک از آنها را نشان داد هر گونه علائم ما در زمان تصمیم گیری به آنها را تست در مشاوره با منطقه جمع آوری و مدنی جراح. خود را نتایج آزمون آمد در آوریل 21. پنج نفر از کارکنان یک شرکت و یک دوم یک آزمایش مثبت در حالی که دیگران آزمایش منفی است. کسانی که تست مثبت بودند بیشتر جدا شده و باقی مانده پرسنل نگهداری می شدند در زیر مشاهده است."

پس از برخی از پرسنل شروع به نشان دادن علائم و تست شد و در آوریل 24 و 27. خود نتایج مثبت بودند. در 28 آوریل و مارس 1, همه مردان از اول و دوم شرکت دوباره مورد آزمایش قرار گرفتند و در میان آنها 26 و 36 پرسنل به ترتیب تست مثبت است.

"ما دلیل به این باور است که تمام عفونت های منبع به مکان استقرار است. تقریبا همه آنها بدون علامت هستند و تعداد کمی از کسانی که قبل از تشخیص شرایط پزشکی منتقل شده به اورنگبد پیشرفته برای مراقبت از. همه آنها را از خطر" گفت: Ippar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب