درخواست در انگلستان مطرح شده برخورد زنگ

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 5:57:13 am این درخواست اعلام ک

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 5:57:13 am
Vikas dubey encounter, UP police, PLea in SC, Lucknow news, Indian express news این درخواست اعلام کرد که پس از ژوئیه 2 در ضربات پنالتی کل امور اجرایی به عمل آمد و تخریب Dubey و خواص دیگر.

ساعت قبل از Vikas Dubey به ضرب گلوله کشته شد در یک, برخورد یک درخواست ثبت شده توسط یک بمبئی وکیل در دیوان عالی کشور روز پنج شنبه مطرح کرده بودند و دلهره که اوباش دستگیر شد و در مادها پرادش در پنج شنبه, مه کشته در برخورد با اوتار پرادش پلیس پس از او به دست آنها است.

درخواست مدافع Ghanshyam Upadhyay به دنبال یک جهت تا دولت و پلیس "به نگه داشتن Dubey در امن خود بازداشت و برخورد با او مطابق با قانون و اطمینان حاصل شود که او کشته است/مواجه می شوند.

Upadhyay همچنین به دنبال یک "تحقیق کامل" توسط CBI و نظارت توسط دادگاه به "کشتن/اتهام روبرو می شوند" از پنج مرد که گفته می شود که در جولای 2 در ضربات پنالتی که به کشته شدن هشت پلیس در کنپور.

با استناد به گزارش های رسانه های Upadhyay درخواست گفت که Dubey ممکن است تسلیم در اوجائین, MP, برای جلوگیری از کشته شدن در یک روبرو می شوند اما "وجود دارد هر امکان" است که او ممکن است "کشته شده توسط اوتار پرادش پلیس پس از بازداشت شدن به دست آمده توسط آنها از MP پلیس و سپس درست کردن یک داستان روبرو می شوند..."

این درخواست اعلام کرد که پس از ژوئیه 2 در ضربات پنالتی کل امور اجرایی به عمل آمد و تخریب Dubey و خواص دیگر. "این اقدام پلیس دولت کاملا ناشناخته به قانون; بر خلاف این نوع عمل در بخشی از دولت/پلیس نشان می دهد کامل و بی قانونی و 'جنگل راج' از 'پلیس راج" و توسط هیچ زاویه این نوع اقدام در بخشی از دولت/police توجیه است و جایز" این درخواست گفت. وی در دادگاه به طور مستقیم ثبت نام از FIR در مورد این.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب