'(ایجاد اشتغال) ما افزایش MGNREGA تخصیص صرف خواهد شد بیش از Rs 1 لاخ cr این مالی': Agri وزیر

نوشته شده توسط Harikishan Sharma | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:13:44 am وزیر کشاورزی نارند

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Harikishan Sharma | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:13:44 am
Narendra Singh Tomar, Narendra Singh Tomar interview, Narendra Singh Tomar Express interview, India news, Indian Express وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار

وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار صحبت می کند به هند اکسپرس در مورد اقدامات امداد اعلام کرد برای بخش کشاورزی به عنوان بخشی از مرکز تومان 20-لاخ کرور Covid-19 بسته است. گزیده ای:

خطوط گسترده ای از بسته نشان می دهد عمده تغییر سیاست به دور از سوسیالیستی دوران تعاونی کشاورزی به شرکت های بزرگ کشاورزی.

من فکر می کنم این فرض نادرست است. وجود دارد یک کلاس در کشور است که نمی خواهند کشاورزان به پیشرفت و به همین دلیل آنها را چنین نظرات. کشاورزی فعالیت اصلی کشور ما است. بنابراین به همان اندازه آزادی و امکانات آن می شود آن را به پیشرفت به حدی که.

به طور کلی برخی از احزاب سیاسی استفاده می شود به صرف برخی از بدهی های برنده انتخابات و پس از آن کشاورزان را فراموش کرده اند. اما راه نخست وزیر نارندرا است که کار او نه تنها به تقویت بخش کشاورزی و آن را سودآور خواهد شد (نیز) اطمینان از تداوم آن بازاریابی و یا تصویب یک قانون برای پیش تعیین قیمت و کیفیت...

وزیر دارایی Nirmala Sitharaman اعلام کرده است یک مرکزی قانون مانع آزاد بین دولت و تجارت است اما نه پیشنهاد یک راه برای آن است. چگونه شما انجام این کار ؟

ما تصویب مرکزی قانون. همه کشورها خواهد آن را قبول کند چرا که از آن خواهد شد در کشاورزان و بهره.

خواهد قانون جدید بود معین عمل می کنند و یا الزام آور است ؟

این خواهد بود که مناسب عمل می کنند.

آیا شما مشورت متحده قبل از اعلام چنین حرکت می کند ؟

ما را از انجام مشاوره در صورت نیاز. همه کشورها و احزاب سیاسی در پارلمان نشان داده. ما در حال بررسی این موضوع است. ما آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

خواهد شد و دولت اعلام فرمان به تسکین فوری به کشاورزان ؟

ما در حال تهیه پیش نویس قانون. دولت تصمیم خواهد گرفت که این دوره از عمل است.

بسیاری از کشورها قابل توجه درآمد حاصل از موجود APMC سیستم. را به مرکز حفاظت از آن درآمد?

متحده نمی خواهد از دست دادن مقدار در این تعداد. آن را ممکن است در اطراف 6000 تومان کرور روپیه به تومان 7,000 کرور برای همه کشورها. اجازه دهید زمان ما خواهد شد بحث در مورد با همه. اجازه دهید پیش نویس آماده می شود برای اولین بار.

ما شده اند گوش دادن به اطلاعیه برای توسعه مزرعه-دروازه زیرساخت برای سال. چرا باید آخرین اعلام Rs 1 لاخ کرور صندوق در نظر گرفته شود فراتر از یک وعده ؟

کامل طرح در حال فرموله شده است. از آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای پر کردن زیرساخت شکاف. ما در حال حاضر انجام می شود دو جلسه در مورد این موضوع. ما در روند تهیه پیش نویس دستورالعمل برای صندوق. می توان آن را توسط FPOs (کشاورز تولید کننده سازمان) و تعاونی و غیره. علاوه بر PPP مدل همچنین می تواند در نظر گرفته شود.

آیا شما فکر می کنم دولت باید تغییر هدف از دو برابر شدن درآمد کشاورزان تا سال 2022 به بعد سال ؟

از آن خواهد شد خیلی زود به می گویند هر چیزی (که) ما باید حداقل دو سال دیگر. درست است که 4-5 ماه آسیب دیده اند و این (Covid-19) اما من می گویند که تولید محصولات کشاورزی به ویژه تولید مواد غذایی شده است تحت تاثیر قرار...

به عنوان توسعه روستایی, وزیر چگونه می توانم شما را در مشکلات کشاورزی کارگران در پی Covid-19?

پس از برخی از زمان, مشاغل مورد نیاز خواهد بود برای کارگران بازگشت به روستا. به ایجاد فرصت های شغلی وجود دارد, فعالیت های اقتصادی اجازه داده شد در مناطق روستایی از آغاز. علاوه بر این ما افزایش تخصیص در MGNREGA صرف خواهد شد و بیش از Rs 1 لاخ کرور روپیه در سال مالی جاری.

ما در حال حاضر مورد تایید 33,000 تومان کرور روپیه برای کشورهای تحت MGNREGA و 21,000 تومان کرور روپیه منتشر شده است. تا روز دوشنبه 18 کرور فرد روز تولید شده تحت MGNREGA.

دولت, مذاکرات در مورد فقیر اما راه مردم در حال راه رفتن بر روی جاده ها و بازگشت به خانه های خود را نشان می دهد که این مرکز ساخته شده برخی از اشتباه در حالی که تدوین آن پاسخ به همه گیر.

من فکر نمی کنم. زمانی که این کشور رفت و به مستند وجود دارد ترس در میان مردم در مورد coronavirus بنابراین وجود هرج و مرج بود. اگر تسهیلات داده شد, آنچه که امروز اتفاق می افتد می تواند اتفاق افتاد که در آن زمان بیش از حد. ما اطمینان می داد که کارگران تا به حال هیچ مشکل. غیر دولتی و سازمان ها و همچنین احزاب سیاسی کمک کرده به این علت است. علاوه بر این مرکز منتشر شد 11,000 تومان کرور روپیه به متحده به طوری که آنها می توانید انجام کار امداد رسانی.

من نمی گویم که مهاجران (کارگران) ارائه شد خانه مانند امکانات, اما ما هر کاری که می توانست انجام شود. من شخصا در لمس (با مقامات) به کمک رشته کارگران مهاجر.. زمانی که فرد احساس می کند دچار مشکل او می خواهد با بستگان خود (در صفحه اصلی). هنگامی که وجود دارد سختگیری جنبش مهاجران متوقف شد. اما در حال حاضر آن اجازه داده شده است. تعداد بیش از حد بزرگ است. برخی از حوادث غم انگیز نیز صورت گرفته است.

اپوزیسیون می گوید که دولت تضمین بازگشت از افراد ثروتمند از خارج از کشور اما کارگران مهاجر بودند از چپ به سرگردان در جاده ها به بازگشت به خانه.

کنگره رهبران در عادت از زبان نهفته است. خود رهبری نهفته است...روزانه. مرکز و ایالات متحده در حال کار با هم. آن زمان خواهد بود. آیا کنگره رهبران انجام می شود ؟ آنها وعده داده شده به پرداخت کرایه راه آهن. آنها انجام این کار ؟ کنگره رهبران باید واریز پول برای قطار کرایه – آنها مقدار زیادی از پول. آنها فقط انجام خدمات لب و گمراه کردن مردم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب