PCB منصوب یونس خان پنبه حلاجی شده به عنوان مربی به انگلستان تور

پاکستان روز سه شنبه منصوب کاپیتان سابق یونس خان به عنوان تیم ملی را حلاجی مربی و همچنین طناب در Ahmed Mushtaq

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

پاکستان روز سه شنبه منصوب کاپیتان سابق یونس خان به عنوان تیم ملی را حلاجی مربی و همچنین طناب در Ahmed Mushtaq به عنوان چرخش بولینگ مربی برای تور آینده از انگلستان است.

42-ماه-پیر یونس تا به حال به ثمر رساند 10,099 اجرا می شود در 118 آزمون از جمله حرفه ای-بهترین 313 در یک حرفه ای موفق است که در طی آن او شد جهان شماره یک رودخانه در ICC رتبه بندی.

پاکستان برنامه ریزی شده را در انگلستان در سه سری تست از 8 جولای و پس از آن دو تیم برخورد خواهد شد در سه بازی T20 سری از 29 آگوست.

"من خوشحال هستم که کسی از قد و قامت و باور نکردنی پنبه حلاجی شده رکورد یونس خان موافقت کرده است برای پیوستن به کریکت پاکستان تنظیم به عنوان ملی تیم مردان پنبه حلاجی شده مربی" PCB اجرایی وسیم خان گفت.

"یونس' اخلاق کار و تعهد به مطابقت با آماده سازی بازی آگاهی و تاکتیک در شرایط ارزشمند خواهد بود. او در نقش یک مدل برای تعدادی از بازیکنان فعلی است و بسیار مورد احترام. من هیچ شکی ندارم که تیم ملی را بهره مندی از ارزش بسیار زیاد است که او را هر دو در و خارج از زمین."

سابق پا-عنکبوتی که تار میتند مشتاق احمد که در زمان 185 درها در 52 آزمون برای پاکستان نیز خواهد بود مربی از طرف. او هدایت هر دو در انگلستان و غرب هند در گذشته به عنوان چرخش بولینگ مربی.

"مشتاق می داند به زبان انگلیسی شرایط به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی با صرف مقدار زیادی از زمان بازی شهرستان کریکت و کار با تیم کریکت انگلستان گفت:" وسیم.

"به غیر از هدایت ریسندگی و یک مربی نقش مشتاق می تواند مفید باشد به مصباح در مطابقت با برنامه ریزی و آماده سازی.

"این بسیار مهم است که طرف درک شرایط است که آنها برخورد خواهد شد در آینده سری و بنابراین داشتن تجربه امثال یونس خان و مشتاق احمد به تعریف سر مربی مصباح الحق و سریع بولینگ مربی وقار یونس ارزشمند خواهد بود."

یونس گفت: او احساس می کند "ممتاز شده اند دوباره ارائه فرصت برای خدمت به پاکستان برای به چالش کشیدن اما هیجان انگیز تور انگلستان است."

"پاکستان جانبی شامل برخی از فوق العاده با استعداد اطفال که دارای پتانسیل برای رسیدن به ارتفاع بیشتر. همراه با مصباح الحق, Ahmed Mushtaq و وقار یونس ما خواهد شد سعی کنید به آنها را بهتر و آماده سازی آنها را به عنوان به عنوان بهترین ما می توانیم با روشن و خاموش کردن زمینه مربیگری و هدایت" یونس گفت: در یک PCB انتشار.

"این تور خاص را فراهم می کند با یک فرصت ایده آل که در آن من می توانم صرف پست-آموزش زمان با بازیکنان به تعامل با آنها را بر روی پنبه حلاجی شده تکنیک های کاسه ارزیابی چقرمگی روانی تمرینات علاوه بر صحبت کردن با آنها را از طریق با برنامه ریزی سناریو" گفت: یونس گل 810 اجرا می شود در نه آزمون برابر انگلستان است.

"همه ما می دانیم زبان انگلیسی شرایط تقاضا نه تنها دقیق روش اما صبر و نظم و انضباط و اگر شما می توانید این, سپس شما نه تنها به اکسل در انگلستان بلکه در هر نقطه در جهان است."

سر مربی و مدیر انتخاب مصباح الحق نیز استقبال یونس و مشتاق در مربیگری پنل.

"با توجه به حوادث خارج از کنترل انسان های سری در انگلستان خواهد بود یکی از مهمترین چالش برانگیز و دشوار است و به عنوان مثل ما نیاز به بهترین استعداد و مغزها در کنار ما است. یونس و همچنین مشتاق به وضوح تیک همه این ها و جعبه های اضافی که کمک خواهد کرد ما را در دستیابی به اهداف ما," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب