مشارکت سهام پورت دوقلو داستان از فرصت فاصله

این دلوت برتر منطقه جامعه پایه و اساس و StoryCorps را ثبت و منتشر گفتگو با ساکنان محلی به اشتراک گذاری تجربیا

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

این دلوت برتر منطقه جامعه پایه و اساس و StoryCorps را ثبت و منتشر گفتگو با ساکنان محلی به اشتراک گذاری تجربیات شخصی خود را مربوط به فرصت شکاف.

StoryCorps ملی است غیر انتفاعی که تلاش برای تقویت جوامع از طریق داستان سرایی. جامعه بنیاد منتشر شد 15 پادکست-سبک داستان صوتی در opportunityrising.org به عنوان بخشی از ابتکار عمل خود را به محدود کردن شکاف بین خانواده ها و کودکان معنی و کسانی که کمتر به معنی در دوقلو بنادر با توجه به انتشار اخبار.

با استناد به سرشماری آمار در Duluth 3,346 کودکان یا 21.5%, در فقر زندگی می کنند در حالی که در برتر شماره 1,038 کودکان یا 25.8% — بسیار بالاتر از مینه سوتا به طور متوسط از 12.2 درصد ویسکانسین به طور متوسط از 15 ٪ و ملی به طور متوسط 18 درصد از انتشار گفت.

ساکنان محلی در مصاحبه با هر یک از دیگر و بحث در مورد چگونه آنها را مشاهده فقر و فرصت مسائل و همچنین به عنوان راه آنها یافت می شود امید است. StoryCorps' هدف های این داستان است که برای ایجاد ارتباط بین مردم و ایجاد یک دلسوز جهان است.

برخی از مکالمات نیز در دسترس هستند در storycorps.org خواهد شد و بایگانی شده در فرهنگ عامه آمریکایی مرکز در کتابخانه کنگره در واشنگتن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب