پاکستان به ترک بریتانیا روز یکشنبه 6 از 10 آلوده بازیکنان تست منفی

پاکستان را ترک خواهد کرد برای تور خود را از انگلستان روز یکشنبه با 20 بازیکن و 11 پشتیبانی کارکنان PCB گفت: ح

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

پاکستان را ترک خواهد کرد برای تور خود را از انگلستان روز یکشنبه با 20 بازیکن و 11 پشتیبانی کارکنان PCB گفت: حتی به عنوان شش نفر از 10 coronavirus آلوده اطفال بازگشت منفی زمانی که آنها مورد آزمایش قرار گرفتند بار دوم.

هیات کریکت پاکستان گفت: این تیم خواهد بود خروج برای منچستر.

PCB اجرایی وسیم خان به خبرنگاران گفت که سریع کاسه موسی خان و wicketkeeper-رودخانه Rohail Nazir بودند که در میان بازیکنان ذخیره بود, همچنین آزمایش منفی خواهد بود و ترک با این تیم است.

خان روشن ساخته است که 10 بازیکن که قبلا تست مثبت خواهد بود فرستاده شده به انگلستان را تنها پس از دو خود را پی در پی آزمایشات بازگشت منفی است.

از 10 بازیکن و یک رسمی که قبلا آزمایش مثبت در طول PCB تست برنامه فخار علی محمد Hasnain محمد حافظ محمد رضوان, Shadab خان و وهاب ریاض باید آزمایش منفی در دوم خود را تست.

بازیکنان که باید دوباره آزمایش مثبت در حال حیدر علی Haris رئوف, Kashif Bhatti و عمران خان همراه با ماساژ ملنگ علی.

خان تصریح کرد که شش بازیکن که در حال حاضر آزمایش منفی را متحمل خواهد شد دور سوم تست در چند مرحله در هفته آینده و اگر آنها بازگشت منفی و سپس PCB خواهد ترتیبات را به آنها ارسال به انگلستان است.

"من آگاه هستم Mohammad Hafeez و وهاب ریاض در زمان شخصی آزمون خارج از روند ما قبل از دوم PCB تست. در حالی که نتایج آنها آمد منفی هر PCB تست برنامه های آنها تلقی می شود به یک تست منفی زیر یک تست مثبت.

"هنگامی که آنها مجددا دریافت و دوم نتیجه منفی تحت PCB تست برنامه آنها در دسترس خواهد بود برای پیوستن به تیم ملی در انگلستان" خان گفت.

رئیس اجرایی گفت: پس از ورود در منچستر, تیم ملی حمل و نقل خواهد شد به Worcestershire که در آن آنها را تحت انگلستان و ولز Cricket Board (ECB) تست قبل از گام گذاشتن در 14 روز انزوا که در طی آن آنها خواهد بود و مجاز به قطار.

سمت حرکت خواهد کرد به دربی شایر در جولای 13 را برای خود آماده سه آزمون و سه T20 بین المللی سری در برابر خانه طرف در اوت-سپتامبر.

خان گفت که تمام 18 بازیکن و 11 پشتیبانی کارکنان که تا به حال آزمایش منفی برای COVID-19 در اولین دور از آزمون در روز دوشنبه بازگشت منفی در پنجشنبه retests.

"این یک چالش برانگیز و بی سابقه ای روند که ما انجام داده اند و من خوشحال هستم که پس از دور دوم آزمایش ما قادر به تایید 20 بازیکن و 11 بازیکن پشتیبانی خواهد سفر به منچستر در روز یکشنبه.

"با توجه به افزایش تعداد ملی موارد و در دسترس بودن آزمایشگاه تست در برخی از بازیکنان اصلی شهرهای, من فکر می کنم PCB پزشکی پنل باید یک کار خوب انجام داده تا ما را از طریق این فرایند" خان گفت.

تور, پارتی

بازیکنان ترک در یکشنبه الازهر علی (کاپیتان), Babar اعظم (معاون کاپیتان), عابد علی اسد شفیق, Faheem اشرف از فواد عالم افتخار احمد عماد وسیم امام الحق Khushdil شاه محمد عباس موسی خان, Naseem شاه Rohail Nazir, سرفراز احمد, شاهین شاه افریدی شان مسعود, Sohail Khan, عثمان شینواری و یاسر شاه.

ظفر گهر چپ و بازو عنکبوتی که تار میتند که بازی یک ODI در سال 2015 خواهد شد پیوستن به این سمت از انگلستان و تنها درگیر در قبل از مسابقه آماده سازی.

آخرین مطالب