Gurdas Badal پدر پنجاب وزیر دارایی Manpreet بدل می گذرد دور

نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | به روز شده: May 16, 2020 1:30:45 pm Gurdas سینگ Badal پدر

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | به روز شده: May 16, 2020 1:30:45 pm
Gurdas Badal, father of Punjab Finance Minister Manpreet Badal, passes away Gurdas سینگ Badal پدر پنجاب وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal گذشت پنج شنبه شب به علت ایست قلبی در محلی است Fortis بیمارستان.

GURDAS سینگ Badal پدر پنجاب وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal گذشت پنج شنبه شب به علت ایست قلبی در محلی است Fortis بیمارستان. او 90.

او سوزانده در اجدادی خود را ایجاد کرد Badal در موکتسر منطقه در روز جمعه. او برادر کوچکتر از سابق پنجاب وزیر و غمگین رهبر Parkash سینگ Badal.

با توجه به توییت توسط دولت و وزیر امور مالی "سلامت او آغاز شده بود رو به وخامت پس از مرگ مادر در ماه مارس و او در زندگی سیستم پشتیبانی برای چند روز گذشته." Manpreet مادر را در 19 مارس ،
Manpreet در توییت کرده بود نیز اظهار داشت: "با در نظر گرفتن همه گیر ما می خواهم به درخواست همه دوستان و به خوبی wishers به خودداری از حضور در این مراسم که برگزار خواهد شد در اجدادی ما ایجاد کرد."

Gurdas Badal استفاده می شود به اداره کل انتخابات از برادر بزرگتر خود Parkash در Lambi حوزه زمانی که تمام خانواده بخشی از Shiromani Akali Dal. Gurdas Badal برنده شده بود Lok سبها انتخابات از فزیلکا در سال 1971 که قبل از آن او به عنوان یک عضو از شورای قانونگذاری (MLC) از مارس سال 1967 به مارس سال 1969. اما در سال 2012 Vidhan Sabha, انتخابات, او تا به حال ناموفق رقابت در برابر برادر بزرگتر خود Parkash از Lambi. پسرش Manpreet حال تشکیل حزب مردم پنجاب (PPP) پس از ترک غمگین. بعد Manpreet پیوست کنگره است.

'Pash te Dass di jodi'

اگر خانواده ها رفت و راه های مختلف سیاسی پس از سال 2012 Gurdas و Parkash استفاده می شود به طور منظم دیدار و محبوب بودند در منطقه به عنوان "Pash te Dass di jodi'. در ماه دسامبر گذشته Parkash سینگ Badal تا به حال جشن تولد خود را با برادر کوچکترش دو برش کیک, با وجود این واقعیت است که Gurdas تولد شد و در ماه اوت است.

Parkash سینگ Badal ارسال شده احساسی messade در این صفحه رسانه های اجتماعی: "من لال هستم امروز آن را از دست دادن است که هیچ زبان کلمات برای توصیف. هرگز احساس تنهاتر در زندگی من است. سخت و حتی فکر می کنم که او نمی خواهد در کنار من در حال حاضر. افکار من به Manpreet و دیگر کودکان است. دعا برای صلح به او و قدرت به ما." پست همراه با عکس از هر دو برادر در کنار هم و نوشیدن چای.

غمگین جمهور Sukhbir سینگ Badal که برادرزاده Gurdas Badal و Sukhbir همسر اتحادیه وزیر Harsimrat Badal و دختران خود را نیز با حضور در مراسم تشییع جنازه. Sukhbir و Manpreet با هم داد و شانه به بدن قبل از آن گرفته شد به هولوکاست زمین.

"آن است که شخصی از دست دادن به خانواده ما و به خصوص به پدر من. این جای خالی هرگز پر نخواهد شد..."

پنجاب وزیر سروان Amarinder سینگ در پیام تسلیت اظهار داشت: "عمیقا غمگین به یاد درگذشت S. Gurdas سینگ Badal. عضویت همکار من Manpreet Badal و خانواده در این لحظه از غم و اندوه...بقیه در صلح!"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب