در گوا بزرگراه جریان ثابت از بازگشت مهاجران به روستاها در Konkan

نوشته شده توسط Kavitha Iyer | قلم (raigad) | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 4:20:24 am Vinod

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kavitha Iyer | قلم (raigad) | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 4:20:24 am
coronavirus, india lockdown, migrant workers, migrant workers in maharashtra, migrant workers travel, indian express news Vinod Patil (سمت چپ) پیاده روی به روستای مادری خود را در Mangaon از Ambivali در Kalyan. (عکس Nirmal Harindran)

روشن زعفران کاسه کلاه کشیده پایین و اواسط صبح خورشید سایه بیش از Vinod Patil چشم. دو واژه ماشین-دوزی در جلوی کلاه: 'شیو سنا'.

یکی از ده ها هزار نفر از مسکونی ساکنان که در زندگی و کار برای چند دهه در بمبئی Patil صرف نزدیک به دو ماه در مستند در انتظار کار به راه اندازی مجدد تا زمانی که دیگر Maharashtrian مهاجران شروع به پیوستن به آن از شمال هند متحده به عنوان آنها شروع به پیاده روی طولانی خانه. در حال حاضر با داشتن عبور Wadkhal نکا در Raigad, 130 متر از خانه خود را در Ambivali در Kalyan, Patil می گوید: او است که به دنبال به جلو به بازگشت به روستای مادری خود را در Mangaon یکی دیگر از 50-عجیب و غریب متر دور.

"ما در واقع Mumbaikars اما در حال حاضر آن را مقرون به صرفه برای اقامت در شهرستان," او گفت:.

در تمام طول بزرگراه های ملی 66 – بمبئی-گوا بزرگراه در حال حاضر چهار laned به گردشگران اتومبیل بی وقفه با سرعت بالا carriageway – گروه خانواده و کودکان در دو, در حال راه رفتن به روستاها در Konkan.

از بمبئی ناوی بمبئی خان و Kalyan آنها به راه رفتن در گروه های از مردم متعلق به همسایه روستاها در مناطق تلاش به دردسر سواری از عبور tempos و کامیون برای مسافت های کوتاه در به طور متوسط 100 تومان در هر سر برای 20 تا 30 متر تا بعد پلیس پاسگاه. در نزدیکی قلم 50 ساله سونیتا Dhanawade نشسته است در سایه ای از یک درخت انجیر هندی بزرگ در میان یک گروه از 18 از جمله کودکان. آنها در روحیه خوبی مردان در حال گرفتن نوبت نوسانی از هوایی ریشه چروکیده درخت.

"ما باید اطلاعات که سرعت راننده شناخته شده به کسی که ما می دانیم این است که گذشته ما با ماشین تا روحا" گفت: space station, که با این نسخهها کار به عنوان یک داخلی در ساختمان های جدید مسکونی در اطراف خانه اش در Nallasopara یک دور در حومه بمبئی.

این گروه به رهبری مورود محبوب شهر توریستی در Raigad با سواحل آفتابی و تاریخی استحکامات. "بسیاری از زنان در گروه ما کار به عنوان داخلی کمک می کند و این آپارتمان ها که در آن ما در حال حاضر ما را به خانه های خود در حال حاضر. ما نمی تواند مطمئن باشد از درآمد ممکن است حقوق و دستمزد است. ما می توانیم بعدا اگر همه چیز باز تا گفت:" سونیتا. وجود مدرسه رفتن کودکان در گروه خود و کتاب شده اند بسته به توشه خود را.

در حالی که Maharashtrian مهاجران در بمبئی همواره درصد بسیار زیادی از سرمایه کل جمعیت مهاجر 2011 سرشماری داده ها نشان داد علاوه بر این که در داخل دولت مهاجرت به بمبئی در حال افزایش بوده است. بین سال های 2001 و 2011 درون دولت مهاجران در بمبئی رفت تا از برآورد 28.16 لاخ و 43.44 لاخ افزایش 52.78 درصد است. Maharashtrians در واقع تشکیل می دهند بیشترین تعداد مهاجران در بمبئی – تعدادی از کشورهای دیگر در ترکیب برآورد شد 46.44 لاخ در سرشماری سال 2011.

بر خلاف برخی از بمبئی مهاجران بازگشت به, Uttar Pradesh, Jharkhand و Madhya Pradesh, گروه, پیاده روی در امتداد گوا بزرگراه به روستاها در Raigad, رتنگیری و Sindhudurg ولسوالی ها همه به همراه خانواده ها و کیسه های بزرگ از وسایل.

در قسمت حساب sons-of-the-خاک دستور کار منطقه ای در بمبئی در طول 1990s بسیاری از این مردان در اتاق پسران و کارخانه-کارگران در رول از شرکت ها به عنوان قرارداد کارگران است. بسیاری از آنها نامفهوم کارکنان مشغول به کار در مغازه ها و مراکز اشتغال به عنوان ماموران امنیتی فروشگاه مسئولین و کارکنان رستوران در میان دیگران.
در جاده ها اما هیچ کس تا این انرژی به بحث در مورد که حزب آنها پشتیبانی می کند. اما همه آنها معتقدند که اطلاعات در مورد مستند قوانین باقی مانده است مبهم و متناقض وزیر حمل و نقل آنیل Pieraccioni گفت: تنها در هفته گذشته که دولت و اتوبوس خواهد بود در دسترس ساخته شده برای داخل دولت مهاجران اما هیچ جمله اتوبوس ها در دسترس هستند.

راه رفتن با Vinod Patil است Sachin طعمه خود را یک سال Sarthak نشسته بر روی شانه های او و هفت ساله Shaurya راه رفتن gamely. به عنوان همسر خود را می پذیرد و یک بطری آب از یک غریبه طعمه گفت: "این دفتر که در آن ما کار پرداخت می شود ما حقوق مارس در کامل اما ما نمی تواند خاص مورد ممکن است."

این Ambivali گروه آغاز شده و اوایل روز شنبه و تا اواسط روز دوشنبه در قلم پس از در نظر گرفتن معافیت های طولانی در هر کجا که وجود دارد برخی از سایه. آنها در انجام برخی از مواد غذایی, اما به سرعت فرار آب است. آنها توسط پلیس متوقف شد یک بار, اما تنها نیم بند و اجازه داده شد برای ادامه.

گروه دیگری حمل swaddled کودک از رفتن از Ghatkopar یک طبقه متوسط در حومه بمبئی به Mangaon. یکی از مردان پاک را در یک الماس فروشگاه جواهرات و اشیای قیمتی در Ghatkopar گفت: آنها چند کوتاه سواری اما بدون آب و غذا و سرپناه در طول راه. آنها سعی در تکمیل بخش های بزرگی از این سفر در شب هنگامی که آن را هنوز مرطوب است اما آسان تر در کودکان است.

پرسید: اگر اقامت در بمبئی که در آن کار می کنند ممکن است به زودی در دسترس نیست یک گزینه امن تر Vinod Patil گفت: "بمبئی خانه بیش از حد ما می توانیم دوباره زمانی که همه چیز امن تر هستند برای ما."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب