نویدا مهار مدل: 2 مناطق بر اساس تعداد موارد

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 3:56:24 pm تا دوشنبه شب

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 3:56:24 pm
Noida containment model: 2 zones based on number of cases تا دوشنبه شب Noida گزارش 179 مثبت coronavirus موارد با 102 بهبود. (اکسپرس فایل عکس)

Noida دولت شناسایی 34 مهار مناطق برای مقابله با افزایش coronavirus موارد در مرحله سوم از مستند.

محدودیت در مهار مناطق خواهد بود همانطور که در اتحادیه وزارت دستورالعمل. آن نامیده می شوند Gautam Buddh نگر قرمز hotspot منطقه. تا دوشنبه شب Noida گزارش 179 مثبت coronavirus موارد با 102 بهبود.

مهار مناطق شده است به دو قسمت تقسیم شده. دسته 1 منطقه هستند کسانی که با یک مورد مثبت و در عرض 400 متر محیط. مرز از دسته 2 مناطق تمدید شده است به 1 متر با موارد متعدد.

"مهار مناطق تعریف شده است و بر اساس تماس های ردیابی قابل اجرا و سایر عوامل اجرایی. در داخل این مناطق حرکت تنها کالاهای اساسی و خدمات مجاز است. مردم از این مناطق مجاز به حرکت در خارج برای کار. بین دولت و بین منطقه جنبش هنجارهای ادامه خواهد داد همانطور که قبلا املای. دفاتر در غیر مهار مناطق مجاز طبق دستورالعمل دولت" گفت: Suhas LY, DM Gautam Buddh نگر DM.

با توجه به دولت در مهار مناطق خانه به خانه نظارت انجام خواهد شد و آزمون برای عفونت شديد تنفسی و آنفولانزا مانند علائم انجام خواهد شد. دولت را به هدف 100 درصد پوشش Aarogya Setu برنامه در مهار مناطق.

تنها افراد درگیر در کار پزشکی را مجاز به حرکت در داخل و خارج از مهار منطقه. مجوز اعمال می شود تنها در منطقه است.

تسهیلات در صورت بازگشایی صنعتی و کار ساخت و ساز داده شده توسط دولت در خط با دستورات اتحادیه وزارت. پورتال راه اندازی شده است به درخواست برای مجوز صنایع که داده خواهد شد در عرض 24 ساعت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب