نویدا صادرات پوشاک خوشه ای می پرسد: دولت بلافاصله پس از ارائه 2 لاخ خیاط و کارکنان

نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 5:47:01 am جزئیات تقریبا 75,00

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 5:47:01 am
covid 19, covid 19 lockdown, migrant workers, workers in up, up skill database of migrant workers, Noida Apparel Export Cluster, Noida Apparel Export Cluster worker shortage, migrant workers from up, indian express news جزئیات تقریبا 75,000 مردم — خیاط و کارکنان پشتیبانی — به اشتراک گذاشته خواهد شد با خوشه در جمعه منابع گفت. (بازنمودی عکس)

تا دولت است که در روند سفت کننده تا مهارت های پایگاه داده از کارگران مهاجر که در بازگشت از نقاط مختلف کشور در روز پنج شنبه دریافت تقاضا با توجه فوری نیاز به دو لاخ کارگران — خیاط و کارکنان پشتیبانی — از Noida, پوشاک, صادرات خوشه (NAEC).

تقاضا برای حدود 3000 پوشاک readymade و صادرات واحدهای عملیاتی در پوشاک پارک در Noida. پس از چک کردن پایگاه داده دولت شده است قادر به قرار دادن در اطراف 75,000 خیاط و حمایت از کارکنان و تصمیم گرفته است به منظور تسهیل آموزش به دیدار بقیه تقاضای منابع گفت.

یک نامه فرستاده شده توسط رئیس جمهور NAEC Lalit google tricks به وزارت میکرو صنایع کوچک و متوسط (MSME) در روز پنج شنبه با یک درخواست به منظور تسهیل تنظیم از نیروی کار خود را برای نویدا readymade garments خوشه به چند نفر از کارگران را مجبور به مهاجرت به سایر نقاط کشور در میان coronavirus بیماری همه گیر.

جزئیات تقریبا 75,000 مردم — خیاط و کارکنان پشتیبانی — به اشتراک گذاشته خواهد شد با خوشه در جمعه منابع گفت.

در این نامه NAEC رئیس گفت: دولت که حدود 3000 پوشاک readymade واحد استخدام نزدیک به 10 لاخ کارگران و صادرات 18,000 تومان-20 ، 000 تومان کرور روپیه readymade garments اما افزود که تولید به طور کامل متوقف کرده و در میان همه گیر و مستند در سراسر کشور. خوشه ای بود که در حال حاضر در حال آماده شدن برای راه اندازی مجدد واحدهای اما این قادر به شروع عملیات "به دلیل عدم وجود نیروی انسانی" با وجود یک دولت به منظور راه اندازی مجدد تولید این نامه گفت.

"ما در مواجهه با مشکلات شدید کمبود کارگران/نیروی انسانی به علت مهاجرت خود را به مکان های مادری خود. ما نویدا RMG خوشه بلافاصله نیاز به دو لاخ کارگران به عنوان خیاط و حمایت از دست و این نیاز بیشتر خواهد شد افزایش به سه lakhs در سه ماهه بعدی" را نوشت خوشه رئیس جمهور به دولت, و اضافه کرد که با یکی دیگر از مگا پوشاک پارک پیشنهاد شده در طول Yamuna بزرگراه این تقاضا را بالا بیشتر است.

Navneet Sehgal, اصلی, منشی, MSME بخش گفت: هند اکسپرس "ما در حال دریافت تقاضا از صنایع مختلف. ملی توسعه املاک و مستغلات شورای اسلامی که با آن ما تا به حال امضا تفاهمنامه قبلا ارائه شده با داده ها از حدود 2.80 کارگران ساختمانی که آنها شروع به تماس به طور مستقیم. آخرین تقاضا از صادرات پوشاک خوشه."

او افزود: "در حالی که ما را شناسایی کرده اند در اطراف 75,000 خیاط و کارکنان پشتیبانی تا کنون [جزئیات] بقیه داده می شود بعد از تمام مهارت پروفایل کامل شده است. ما نیز سعی خواهد کرد به منظور هماهنگی در آموزش مهارت برای کسانی که علاقه مند به خیاطی شغل به طوری که بیشتر مردم می تواند برای دیدار با تقاضا است."

در ضمن این بخش نیز دریافت خواسته های دیگری مانند 750 کارگران ساختمانی بودند به دنبال یک سایت ساخت و ساز در لکنو که بخش مستقر شده اند. به طور مشابه کارخانه در گوراکپور Varanasi و غیره نیز خواسته و حدود 8000 نفر مستقر در سه روز گذشته.

دولت به وظیفه درآمد بخش با مهارت پروفایل از نزدیک به 25 لاخ کارگران مهاجر. منابع گفت: یکی از 7-8 لاخ کارگران انجام شده است از آنها یک اکثریت کارگران ساختمانی وجود دارد اما همچنین کارگران ماهر مانند AC و یا آب تصفیه تکنسین مکانیک خودرو نجاران, آشپز, درایور, نقاشان, نگهبانان برق و غیره.

در میان کسانی که مهاجرت کرده اند به غیر از داخلی کمک می کند و یا خانه داری staf وجود دارد تعداد زیادی از کودک و پرستارش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب