باز کردن 1.0 در بالا: مراکز برای بازگشایی بین دولت سفر با اجازه شورای ملی مقاومت سواران

لکنو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 4:57:22 am دولت نیز تصمیم به بازگشایی دفتر خود را با 100 درصد

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
لکنو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 4:57:22 am
coronavirus, coronavirus in up, covid 19 in up, coronavirus lockdown in up, up lockdown guidelines, up travel guidelines, indian express news دولت نیز تصمیم به بازگشایی دفتر خود را با 100 درصد حضور و غیاب با سه مبهوت شیفت: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر; 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و 11 صبح تا 6 بعد از ظهر. (بازنمودی عکس)

زیر را در صدای پای اتحادیه خانه وزارت دستورالعمل های اوتار پرادش دولت روز یکشنبه سیراب کردن آن coronavirus باعث مستند با تسهیلات برای مراکز و رستوران ها و بزرگراه بین ایالتی سفر اما همچنان به نوار ورود مردم از دهلی نو به Ghaziabad و درسی.

تجدید نظر مستند دستورالعمل تمدید شده است تا 30 ژوئن – پنجم چنین فرمت از مارس 25. آنها بیشتر یا کمتر شبیه به آنچه که دولت مرکزی اعلام کرده بود در روز شنبه با دادن استقلال بیشتر به کشورهای خود را انتخاب کنید قالب.

در حالی که رستوران ها و مراکز و هتل ها و اماکن مذهبی می تواند بازگشایی از ژوئن 8, دیگر تسهیلات را به اثر می آیند بلافاصله. بازارها و مغازه ها به جز چند مورد استثنا باقی می ماند می تواند باز از 9 صبح تا 9 ساعت. جدید تسهیلات قابل اجرا نیست به مهار مناطق با توجه به دولت دستور صادر شده در روز یکشنبه. مقررات منع رفت و آمد بوده و محدود به 9 pm-5 هستم.

پرداختن مجازی کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه وزیر یوگی Adityanath گفت که هیچ جرم جمع آوری اجازه داده می شود و برای ازدواج اجازه قبلی نیاز بود. او تاکید کرد که در روزهای آینده کاهش بیشتر از اقتصاد بود در اینده نزدیک.

پرداختن جداگانه کنفرانس مطبوعاتی در Luckow اضافی دبیر کل (صفحه اصلی) Awanish کومار Awasthi گفت: تمام اماکن مذهبی, رستوران ها و خدمات هتل و مراکز نیاز به اقدامات ایمنی در برابر coronavirus.

"مردم که از نقاط/مهار مناطق در دهلی نو نمی خواهد اجازه ورود به نویدا و Ghaziabad" دولت به منظور اعلام کرد. در اواخر شب, Noida دولت تصمیم به حفظ وضع موجود در جنبش مردم از دهلی نو.

Awasthi گفت: ملزومات و درمان خواهد بود ارائه شده به مردم در مهار مناطق به عنوان در هر دولت مرکزی دستورالعمل. "هیچ فعالیت های دیگر اجازه خواهد داشت در مهار مناطق. امنیت نیز در اینجا ارائه شده," او گفت:.

تمام فعالیت های صنعتی در خارج از مهار مناطق مجاز خواهد بود با اقدامات احتیاطی مانند ماسک صورت حرارتی غربالگری و اجتماعی فاصله.

سبزی فروشی بازار می تواند عملکرد از 4 صبح تا 7 صبح. "میوه و سبزی در بازار برای مردم عادی باز خواهد شد از 8 صبح تا 8 ساعت در مناطق باز برای اطمینان اجتماعی فاصله. هیچ هفتگی بازار خواهد شد مجاز در مناطق شهری و در مناطق روستایی بازارهای هفتگی می تواند با اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای گفت:" منظور است.

خیابان فروشندگان عمل می کنند پس از گرفتن اجازه از مقامات را مجبور به پوشیدن ماسک و دیگر دنبال هنجارها.

"ازدواج سالن می توانید دوباره باز با اجازه از تنها 30 نفر در یک زمان گفت:" منظور است.

تاکسی, maxi, خدمات تاکسی, autorickshaws می توانید کشتی یک شماره مشخص شده از مسافران است. دو چرخ می توانید اجرا کنید با یک ترک سوار سوار. جاده و اتوبوس و همچنین می توانید به جاده ارائه شده آنها حمل مسافر بیش از خود صندلی ظرفیت. ماسک صورت اجباری برای مسافران و راننده اتوبوس.

در مورد مدارس و مربیگری موسسات Awasthi گفت: دولت خواهد صبر کنید برای مرکز دستورالعمل. مقامات اشاره کرد که موسسات آموزشی ممکن است راه اندازی مجدد در دور دوم unlockdown شروع ماه جولای.

پروازهای بین المللی و مترو قطار خدمات می ماند بسته تا سفارشات بیشتر گفت: Awasthi. "سالن سینما, سالن تربیت بدنی, استخر شنا, پارک های تفریحی, تئاتر, کافه ها و سالن مونتاژ و دیگر مکان هایی باقی خواهد ماند و بسته util سفارشات بیشتر," او گفت:.

دولت نیز تصمیم به بازگشایی دفتر خود را با 100 درصد حضور و غیاب با سه مبهوت شیفت: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر; 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و 11 صبح تا 6 بعد از ظهر.

برای تخصیص مهار مناطق در مناطق شهری گفت: "اگر وجود دارد یک مورد و سپس شعاع 250 متر خواهد شد مشخص شده به عنوان یک مهار منطقه. اگر بیش از یک مورد از 500 متر شعاع مشخص خواهد شد به عنوان یک مهار منطقه با منطقه حائل 250 متر."

یک ساختمان صنعتی یا کار با مثبت مورد/موارد بسته خواهد شد برای 24 ساعت و پس از بازگشایی sanitisation با توجه به Awasthi.

برای مهار مناطق در مناطق روستایی این ترتیب دولت گفت: "جایی که وجود دارد این است که تنها یک مورد را مهار منطقه خواهد بود روستا جمعیت تحت خاص که محله است. که در آن بیش از یک فعال مورد یا خوشه ای یافت و پس از آن کل جمعیت این روستا نگران خواهد شد تحت مهار منطقه و مناطق همسایه خواهد بود مناطق بافر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن