NHL: سابق بولداگ Iafallo بازگشت به نیویورک برای کمک به خانواده

این مرد 26 ساله اهل بهشت نیویورک و سابق دولوت مینه سوتا آمریکا که در حال حاضر نقش بال برای Los Angeles Kings و

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

این مرد 26 ساله اهل بهشت نیویورک و سابق دولوت مینه سوتا آمریکا که در حال حاضر نقش بال برای Los Angeles Kings وارد در زمان حدود 8 بعد از ظهر جمعه گذشته و تخلیه محموله به تحویل به مادرش بارب. آخرین مرحله در ماموریت خود اجباری چک دما در بیمارستان درب جلو. خواندن بیش از 100 درجه می خواهم که او را مانع از ورود به ساختمان.

"او 99.9 و به پرستار گفت:" آه آیا شما احساس خوب است ؟ شما خیلی داغ' " گفت: بارب Iafallo یک پرستار در بیمارستان برای 30 سال است. "او گفت:" من تا به حال من لباس و کت و من سوار با گرما چون من می خواستم تا مطمئن شوید که من نگهداری غذاهای گرم برای من و مامان و همکاران.' "

پرستار خندید و اجازه Iafallo وارد لابی که در آن او و بارب لود مواد غذایی از عمده تام Drop Zone در هامبورگ بر روی یک چرخ سبد خرید. دو مطرح شده برای یک تصویر قبل از بارب بازگشت از شام به طبقه 16, جایی که او و همکار پرستاران مراقبت از بیماران مبارزه COVID-19.

این آغاز یک 12 ساعت یک شبه تغییر برای Barb و پسرش اهدای ارائه طبقه کارکنان با تاخیر میان هرج و مرج ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من فکر کردم این امر می تواند یک حرکت خوب به خصوص با مادر من به عنوان یک پرستار گفت:" الکس که با استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای کمک به یک رستوران محلی. "من می دانم که همکاران او به او نزدیک هستند, بیش از حد, بنابراین من می خواستم برای تامین حداقل یک وعده غذایی برای آنها. من مرغ parm از فروشگاه های محلی و در مورد آن بود. من می خواستم به بازگشت. آنها در حال انجام بسیاری از کار است و آنها باید شغل استرس زا. آن را حداقل من می تواند انجام دهد."

این طرح آغاز شد و در مدت کوتاهی پس از NHL معلق بازی مارس 12 و Iafallo در لس آنجلس پیوستن به خود quarantining دستورالعمل. او می تواند حس در طول مکالمات تلفنی با مادرش که او تاکید کرد, و او می خواست به بازگشت به خانه خود را برای کمک به پدر و مادر است.

بارب طبقه تبدیل شد از یک ارتوپدی و ستون فقرات, مرکز به یک COVID-19 واحد. کارکنان دست زدن به یک بزرگتر caseload و در حالی که این واحد در نظر گرفته نشده است مراقبت ويژه بسیاری از بیماران در برخورد با مسائل مزمن است که باعث تشدید علائم خود را.

"من فقط می خواهم صحبت در گوشی با او به دیدن چگونه او انجام شده بود" الکس گفت. "در برخی از نقطه من می خواستم به عقب بر گردیم و قادر به کمک به او را در اطراف خانه از او کار استرس زا در شب. من می خواستم مطمئن شوید که او با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب. بدیهی است که یک پرستار او تمام اطلاعات و مسائل. قادر بودن به خانه آمده و با حمایت از او و خانواده چیزی است که من می خواستم برای انجام. ... شما باید به پرداخت خود را احترام به تمام کارگران خط مقدم برای اطمینان حاصل کنید."

Iafallo بسته بندی شده ماشین خود را و شروع به از 2500 مایل رانندگی از لس آنجلس به بوفالو. با استفاده از وسیله نقلیه خود را به پشت بام چادر Iafallo معترضان در ایالت یوتا کلرادو و در تیمی کال پترسن در جلوی خانه در Waterloo, Iowa.

پس از ورود در غرب نیویورک در ماه گذشته Iafallo کمک کرده است و پدرش تام با پروژه های مختلف در اطراف خانواده ملک. بخش عمده ای از کار گرفته شده در حیاط از جمله قطع درختان و الکس ساخته شده است یک پل کوچک بیش از یک گل آلود بخش در جنگل پشت خانه خود را.

Iafallo روزمره ساختار یافته است به طوری که او را بیدار زمانی که مادر خود را به خانه می رسد از کار در حدود ساعت 8 صبح از او می پرسد در مورد او تغییر و اگر وجود دارد هر گونه کارهای خانه او می تواند انجام دهد در حالی که او استوار است. الکس می خواست به انجام بیشتر, اگر چه, و او تصمیم گرفت در مواد غذایی کمک مالی برای بیمارستان است.

الکس در ابتدا می خواست به خرید غذا برای کل بیمارستان اما یک پروژه است که اندازه را ایجاد چندین چالش های لجستیکی. مادرش او را تشویق به شروع با یک کوچکتر اهدا و دو کار از طریق جزئیات.

پس از وعده های غذایی وارد بیمارستان طبقه کارکنان ایجاد دو نشانه تشکر Alex برای اهدای یک امضا شده توسط هر پرستار در کف و دیگری که خواندن "الکس ممنون می خورد." یک پرستار بعد از ارسال کوکی های خانگی خانه برای الکس.

"کارکنان فقط عاشق آن" بارب گفت. "من مشغول به کار وجود دارد 30 سال با خیلی از آنها صحبت میکنیم و آنها می دانند که ما خانواده است. آنها هیجان زده و سپاسگزار. ... آن را می سازد تفاوت. در آن هرج و مرج تمام شب اما شما می توانید در رفتن و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد شام خود را. آن را تنظیم و آن را گرم کنید."

الکس شوخی که این راه خود را از بازپرداخت مادر خود را برای خانه اسپاگتی و شامی کباب استفاده می شود به او بسته برای جوانان هاکی مسابقات. به جای غذا خوردن در یک رستوران پس از بازی Iafallo ترجیح به ماندن در هتل و هم تیمی های خود را جمع آوری در خانواده اتاق به خوردن ماکارونی. او هنوز هم آماده وعده غذایی هر زمان که Iafallo است و در شرایط عادی باعث می شود به اندازه کافی برای تغذیه خود دوستان است.

خانگی ماکارونی سوخت Iafallo قبل از او صرف چهار فصل در دولوت مینه سوتا. او به 227 بازی در سراسر سه فصل با پادشاهان و گل حرفه ای-بالا 17 گل در 70 بازی قبل از NHL تعلیق در این فصل است. زمانی که او برای کمک به پدر و مادر خود را در اطراف خانه الکس در حال آماده سازی برای امکان او را مجبور به بازگشت به لس آنجلس به پایان پادشاهان نهایی 12 بازی.

او با استفاده از تجهیزات تمرین در خانه و اسکیت روی یخ بازی پدر و مادر خود را ساخته شده در حیاط خلوت. Iafallo طرح را به دیگری تحویل مواد غذایی به بوفالو عمومی و کمک به برنامه های دیگر که ارائه وعده های غذایی به خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران در غرب نیویورک.

"حداقل من می تواند انجام دهد این است که تامین یک وعده غذا برای او و بیمارستان پس از او ساخته شده بسیاری از برای من در طول تمام فصل هاکی ساخت غذا" Iafallo گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن