مثبت نسبت زوم در بنگال به عنوان موارد افزایش و آزمون دچار رکود

نوشته شده توسط عطری میترا | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 4:05:08 am همانطور که در بخش بهدا

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
نوشته شده توسط عطری میترا | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 4:05:08 am
west bengal coronavirus news update, west bengal covid cases, covid cases toll in bengal, covid testing in bengal, covid positive cases in bengal, Indian express news همانطور که در بخش بهداشت و درمان بولتن تجمعی تعداد نمونه های آزمایش است 6,05,370. (بازنمودی)

به عنوان بنگال غربی افزود: یکی دیگر از رکورد 1,344 به آن Covid caseload در روز شنبه — سوم مستقیم بعد از 1 ، 000 به علاوه موارد جدید وجود دارد در حال رشد نگرانی در مورد افزایش تست مثبت نسبت است که کنگره در گذشته 11 روز.

این امر منجر به نگرانی در مورد جامعه انتقال — مرحله هنگامی که روشن است وجود دارد منبع منشاء عفونت در یک جامعه است.

"ما بسیار نگران عفونت رای دادن. این در واقع یک چیز مثبت است که در این 10 روز به مرگ و میر شده است کمتر از 3 درصد است اما اگر نرخ عفونت همچنان رو به افزایش بود از آن منفجر خواهد شد در وسط و یا آخر هفته ماه ژوئیه و مطمئنا ما را در جامعه انتقال گفت:" یک مقام ارشد از وزارت بهداشت.

به کلی مثبت رای است که بالا رفتن به طور پیوسته از 28 مه بود و 4.7 درصد در روز شنبه. در این ماه شده است 8.43 درصد است. افزایش عفونت آشکار است از افزایش روزانه مثبت رای دادن. آن 6.39 درصد در آغاز ماه و 11.79 درصد در روز شنبه — شکوفایی از 5.4 درصد است.

در مقایسه کلی ملی رای مثبت بود در مورد 7.49 درصد در روز شنبه.

افزایش تست مثبت نسبت نیز با توجه به این واقعیت است که دولت نه ramped تا تست. روزانه به طور متوسط Covid تست در کشور شده است معلق در هوا در اطراف 10,000-به علاوه حتی به عنوان موارد در حال افزایش در نرخ بسیار بالا.

بالاترین نمونه روزانه تست ثبت شد در روز شنبه در 11,403. آن باقی مانده است بیشتر یا کمتر در همان محدوده برای 10 روز گذشته (نگاه کنید به نمودار).

همانطور که در بخش بهداشت و درمان بولتن تجمعی تعداد نمونه های آزمایش است 6,05,370.

در گذشته 11 روز آزمون هر یک میلیون رقم در بنگال غربی از افزایش 5,529 به 6,726.

در ضمن تجمعی Covid تعداد در روز شنبه بود در 28,452 در حالی که مرگ و میر در 906. در شنبه 26 مرگ و میر گزارش شده است.

دولت اضافه کرده است 9,894 عفونت به آن caseload در 11 روز و گزارش 238 مرگ و میر.

یک تناسب تعداد این مرگ و میر و عفونت گزارش شده از کلکته مجاور آن منطقه North 24 Parganas, South 24 Parganas و هوره و Hooghly. تمام 26 مرگ و میر در روز شنبه رخ داده در این شهر و آن سه کشور همسایه منطقه.

این وضعیت همچنان باقی می ماند گریم در دارجلینگ که در آن 72 عفونت تشخیص داده شد بعداز آن فعال caseload به نزدیک به 300. در Malda دیگر شمال بنگال منطقه که همراه با ارل گری باعث شد تا بخش عمده ای از عفونت در منطقه تا به امروز 45 نفر شناسایی شده است. عفونت همچنین برداشت در Jalpaiguri که در آن 46 جدید Covid-19 بیماران یافت شد. این ماه را ثبت کرده است 155 عفونت. تنها آرامش در منطقه ارائه شده توسط Kalimpong که در آن فعال caseload کاهش یافته و به یکی. آن گزارش نشده است یک مورد از جولای 3.

در یکی دیگر از نشانه نگرانی برای مقامات بازیابی رای متوقف شده است. آن کاهش یافته است و هر روز بیش از گذشته هفت روز و در روز شنبه آن را 63.11 درصد است.

پیشرو در کلکته-بر اساس virologist Suman Poddar گفت: "در حال حاضر نه تنها پزشکان و یا پرستاران و همه در دولت خط مقدم کارگر در نظر Covid. همه در حال رفتن به بیرون از خانه خود را برای به دست آوردن پول است که بدیهی است که افزایش احتمال عفونت نرخ در حال افزایش است. آن شروع به افزایش از هفته اول ماه ژوئن و ما شاهد نتایج در حال حاضر. در حال حاضر تنها راه برای محدود کردن عفونت است که فرد آگاهی است. هر فردی باید هشدار خود را برای جلوگیری از عفونت است."

توجه به بهداشت بولتن که در آن آمار و ارقام به روز شده تا 9 صبح یک رکورد 611 نفر ترخيص شده از بيمارستان در روز شنبه با در نظر گرفتن تعداد کل بهبود بیماران به 17,959.

دولت گفت 8,933 مهاجر عودت و 4,805 افراد دیگر هنوز در دولت قرنطینه و 32,460 مردم در خانه انزوا. وجود دارد 239 نفر در خانه های امن دولت اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن