جدید روستایی در برنامه بهداشت روان کمک می کند تا کشاورزان وبلاگ نویس معدن در شمال شرقی مینه سوتا

رایگان روستایی مراقبت از سلامت روان برنامه مارس آغاز شد و caters به کشاورزان معدن و وبلاگ نویس. با افزایش نرخ

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

رایگان روستایی مراقبت از سلامت روان برنامه مارس آغاز شد و caters به کشاورزان معدن و وبلاگ نویس. با افزایش نرخ خودکشی در جوامع روستایی و نصب های مالی خرید اینترنتی از گیر این کارگران مواجه با چالش های منحصر به فرد.

"کشاورزان شده است به نوعی نادیده گرفته شده طی پنج (به) 10 سال و ... وجود دارد آنقدر در زندگی خود را که آنها قادر به کنترل" غنی Tunell برنامه هماهنگ کننده گفت.

Tunell طول می کشد یک رویکرد شخصی در نقش خود به عنوان هماهنگ کننده برنامه. او مایل سفر به مزرعه و اقامت برای یک روز تمام در صورتی که چه کسی نیاز دارد و یا او را ملاقات خواهد کرد و آنها را در یک محل که در آن آنها احساس امن و راحت است.

"(من) فقط با آنها صحبت کنید و واقعا تمرکز — نه لزوما در بیماری های روانی و یا هر چیزی شبیه به آن — بیشتر بر سلامت روان و برخورد با استرس خود ... آنها باید برای مقابله با هر روز" Tunell گفت.

Tunell قرار ملاقات ندارد و محدودیت های زمانی و نه آنها به دنبال سفت و سخت برنامه. او صرف زمان ایجاد روابط با و به دست آوردن اعتماد مشتریان خود کار می رود که فراتر از معمولی درمانگر ملاقات او گفت:.

"(من) یک جفت چشم تازه و تازه جفت گوش برای شنیدن (خود) وضعیت و ... گوش دادن به قلب آنها چه کسانی هستند و چگونه آنها در حال برخورد با زندگی روزمره" او گفت:.

شروع یک برنامه بهداشت روان در میان همه گیر دشوار بود, Tunell گفت: اما نیاز به خدمات آن آشکار بود.

اکثر مزارع واقع در مناطق دور افتاده و اجتماعی خود را جمع آوری فضاهای مانند کافی شاپ ها و کلیساها تعطیل شد, برای یک دوره از زمان شروع این بیماری همه گیر. این همراه با متکی گرایش چپ برخی از کشاورزان احساس جدا شده است.

"آنها هنوز هم (احساس) بسیار جدا شده و به تنهایی و تلاش برای کشف کردن همه این مسائل خود به خود," او گفت:.

افرادی که کار در معدن و صنایع چوب همچنین می توانید با استفاده از این برنامه است.

مانند کشاورزان آنها نیز رو به جدید تنش در طول بیماری همه گیر به عنوان شرکت را تعطیل و/یا انجام اخراج. به عنوان یک نتیجه, آنها ممکن است به صورت چالش های مالی و یا مبارزه با هویت خود به عنوان یک معدنچی و یا چوب.

"آنها هنوز هم احساس می کنم یک اتصال قوی به آن موقعیت که آنها کار کرده ام و مردم است که وجود دارد," او گفت:, و اضافه کرد که جوامع در منطقه ساخته شد در اطراف این صنایع است.

روستایی در ایالت مینه سوتا جوامع دیدم بالاتر از نرخ خودکشی از 2013-17 در مقایسه با هفت شهرستان مترو منطقه با توجه به داده ها از مینه سوتا وزارت بهداشت.

این آمار را ساخته اند Tunell بیشتر بلانت هنگام صحبت کردن با مشتریان خود را. اگر چه گاهی اوقات دشوار است برای تشویق مردم در این منطقه به بحث در مورد احساسات خود را, او می پرسد سوالات مستقیم به درک: "چگونه شما واقعا ؟ و آیا شما (خودکشی) ideations در همه؟"

با کمک های مالی از میلر-Dwan بنیاد لیک برتر جامعه مرکز بهداشت اجرا می شود این برنامه رایگان است که در خدمت شمال شرقی و شمال غربی ایالت مینه سوتا و ویسکانسین.

کسانی که نیاز به کمک با سلامت روان خود را می توانید تماس بگیرید Tunell در 218-730-6833 یا rtunell@lschc.org.

  • ملی پیشگیری از خودکشی نجات: 800-273-8255

  • بحران خط متن: متن منگنز به 741741

  • جنوب St. Louis, دریاچه طبخ و کارلتون استان ها/فوند دو لک گروه: 218-623-1800 یا 844-772-4742

  • شمال سنت لوئیس کانتی/Bois Forte گروه: 218-288-2100

  • ایتاسکا شهرستان: 218-326-8565 یا 211*

  • Koochiching شهرستان: 800-442-8565 یا 211*

*St. Louis County 211 خدمات هستند بحران های مربوط به



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب