بوندسلیگا به استفاده از پنج جایگزینهای سقوط تایید

بوندسلیگا تیم اجازه خواهد داشت تا به پنج تعویض هر بازی که آن را ری استارت در روز شنبه پس از coronavirus توقف د

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

بوندسلیگا تیم اجازه خواهد داشت تا به پنج تعویض هر بازی که آن را ری استارت در روز شنبه پس از coronavirus توقف در حالی که تیم خواهد بود تنزل ارائه فصل به اتمام است, فوتبال آلمان, لیگ (DFL) گفت: در روز پنج شنبه.

در کوتاه مدت تغییرات محل برگزاری نیز مجاز اگر دلایل بهداشتی دیکته چنین نیاز و فصل ادامه خواهد داد فراتر از آن دوباره برنامه ریزی شده پایان تاریخ 30 ژوئن و ژوئیه اگر لازم باشد DFL گفت: پس از مجمع عمومی.

بوندسلیگا خواهد بود که برای اولین بار عمده اروپا لیگ به سر هنگامی که آن را رفتن پس از دو ماه استراحت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. ردیف دوم 2. بوندسلیگا نیز در راه است.

تمام مسابقات برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته و پیشرفت خواهد بود از نزدیک تماشا در سراسر اروپا است.

شک و تردید در حال حاضر ظاهر پس از ردیف دوم دینامو درسدن را از تیم ملی تمام شد و احتمالا به اقتدار بهداشت محلی پس از دو تست مثبت, وادار کردن آنها به تعویق افتاد.

هنگامی که سه بازیکن در کلن آزمایش مثبت تنها بازیکن آسیب دیده جدا شد. تحت قانون آلمان تصمیم نهایی در این موارد نهفته است با محلی مقامات بهداشتی.

فوتبال قانون-ساخت بدن IFAB حکومت در اوایل این ماه است که تیم می تواند پنج جایگزینی به جای آن از حد معمول سه به عنوان یک اقدام موقت اما گفت: تصمیم نهایی در دراز با رقابت شرکت کردند.

این DFL شد برای اولین بار لیگ برتر را برای اجرای این تغییر است که طراحی شده است برای کمک به تیم های مقابله با ثابت تراکم به عنوان آنها در عجله برای تکمیل این فصل است.

این DFL گفت که همه آنها به جز یکی از آن 36 عضو باشگاه ها رای به نفع حفظ سقوط.

"(مجمع) به اتفاق آرا تایید کرد با یک شرکت که قصد انجام فعلی 2019/20 فصل در تمامیت خود را از جمله سقوط تا آنجا که از نظر قانونی امکان پذیر است و در صورت لزوم به ادامه فراتر از 30 ژوئن در ماه جولای ،

هیچ تصمیم گرفته شده است چه اتفاقی می افتد اگر فصل تا به حال می شود به دلایل بهداشتی.

"در صورتی که... فصل به رها زودرس مقررات مربوط ورزشی طبقه بندی است که به توسعه در عرض دو هفته ،

سالن می تواند تغییر باید محلی شیوع آن را مضر به مرحله یک مسابقه است. "وجود خواهد داشت و امکان بازی در حال بازی در یکی دیگر از ورزشگاه در اطلاع کوتاه برای فارغ قانع کننده قانونی و سازمانی و/یا دلایل امنیتی" به DFL گفت. بایرن مونیخ, تعقیب یک هشتم پی در پی عنوان در حال حاضر به صدر جدول با 55 امتیاز از 25 بازی چهار جلوتر از بوروسیا دورتموند با RB لایپزیگ سوم در 50. وجود دارد و نه دور از مسابقات را به بازی. در پایین anderlecht و پادربورن در drop zone با فورتونا دوسلدورف در 16th که سقوط/ارتقاء حذفی نقطه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن