موهان کومار به سيانيد موهان: از خفیف ادب, معلم مدرسه به مخوف قاتل زنجیره

نوشته شده توسط ویشنو Varma | Mangaluru | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 8:27:16 am 57 سال موهان ب

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | Mangaluru | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 8:27:16 am
Mohan Kumar to Cyanide Mohan: From mild-mannered school teacher to dreaded serial killer 57 سال موهان بود محکوم به قتل در روز شنبه.

سال 2009 بود. ساحلی منطقه Dakshina کانادا در کارناتاکا اغلب به عنوان آزمایشگاهی برای Hindutva آزمایش تنش بود. فقط یک سال قبل از آن وجود داشته است از یک رشته حملات هماهنگ در کلیساها در شهر Mangaluru گفته با لباس های متحد به Sangh Parivar. حاشیه هندو لباس نیز قفل شده است و در مبارزات تن به تن در خیابان ها با گروه های بنیادگرای اسلامی مانند PFI به خصوص در اطراف Bantwal یک روستا در 30 کیلومتری خاموش Mangaluru.

"وضعیت در آن زمان واقعا بد بود. هر پلیس ترسید منتقل شود وجود دارد" گفت: یک بازرس پلیس که نمی خواهید خود را شناسایی.

در صبح روز 17 ژوئن سال 2009 Anitha Mulya یک 22 ساله که نورد beedis برای زندگی در خانه اش در Barimar روستا در Bantwal taluk رفت و گم شده است. برای دو روز خانواده و همسایگان خار از طریق ایجاد کرد به دنبال او اما با هیچ شانس. و سپس کسی که در جامعه مطرح ظن "عشق جهاد" یک نظریه است که مردان مسلمان سکس زنان هندو با هدف تبدیل آنها که مناسب به نظر می رسید در اشتراکی شارژ جو از زمان. جناح راست هندو لباس های, پیدا کردن یک, باز, شروع به پریدن در ارابه موسیقی و چراغ تب اعتراضات از طریق منطقه. آنها گذاشته محاصره به ایستگاه پلیس محلی و خواستار آن شدند که 'آدم ربایان' دستگیر می شود.

سنجش که این وضعیت می تواند از دست Bantwal پلیس با تشکیل یک سطح بالا پروب تیم تحت رهبری سپس دایره بازرس Nanjunde Gowda و پس از آن-دستیار سرپرست Chandragupta. ناشناخته به Gowda و تیم او که شروع دیوانه وار خود را شکار بدن از Anitha frothing در دهان, کشف شده بود در خانمها توالت در درون اتوبوس شهری ایستاده در حسن یک شهر 160 متر دور فقط یک روز پس از او از دست رفته است.

در حدود همان زمان او بدن مرده بیرون کشیده شد از دستشویی یک مرد با سبیل ضخامت در 40s خود را بی سر و صدا ، بی اعتنا به جمعیت که مونتاژ در اطراف بدن او مرد scurried از اتوبوس ایستاده و به نزدیکی منزل اتاق که در آن او و Anitha را صرف کرده بود شب گذشته. وجود او درهم از اموال خود را به کیسه های پلاستیکی و جمع آوری Anitha طلا در زیور آلات ، تخلیه اتاق او را تضعیف خارج از تسلیم کردم و به انتظار اتوبوس است که او را دور از حسن.

که مرد بود موهان کومار سابق مدرسه ابتدایی معلم از Dakshina کانادا که تحول به کارناتاکا را مخوف قاتل زنجیره ای است گیج برای بسیاری از سال است. در اکتبر 21, 2009, کومار بود توسط پلیس دستگیر شد از یک روستا در حومه Mangaluru و در بازجویی اعتراف کرد به قتل Anitha و حداقل 19 زنان دیگر بین سال های 2004 و 2009 با مسمومیت آنها با سیانید. او همچنین اعتراف به دوست یابی و آنها را با پیشنهاد ازدواج و پس از آن سرقت جواهرات خود را پس از کشتن آنها.

در 24 ژوئن سال جاری کومار محکوم شد و محکوم به زندگی توسط یک دادگاه در Mangaluru در 20 مورد قتل ثبت شده در برابر او. در پنج زودتر موارد در برابر او Kumar دهکدهای تحویل شده است حکم اعدام توسط دادگاه که یکی از آنها تایید شده است و دو نفر دیگر را تبدیل به زندگی با یک نیمکت از کارناتاکا دادگاه عالی. محرومیت پنج مورد او مجرم در همه.

میلاد جاده, اتوبوس, ایستادن در نزدیکی Bantwal که در آن موهان ملاقات Anitha برای اولین بار

بسیاری از نام یکی از انگیزه

به Anitha Mulya او Sudhakar Kulal. به Sunanda Poojary او Shashidhar Poojary. به Kaveri او Sudhakar Acharya.

با توجه به دقیق در مورد فایل های دیده شده توسط indianexpress.com و حساب های تحقیقی افسران کومار به ندرت استفاده می شود نام واقعی او در حالی که نزدیک شدن به زنان. او را با تنبلی حرکت کردن به طور عمده در اطراف اتوبوس می ایستد و دیگر اماکن عمومی و نگه داشتن یک چشم را برای زنان او می تواند رفتار و برخورد.

"او هدفمند زنان مجرد که متعلق به فقیر و بی بضاعت خانواده ها به خصوص کسانی که نگاه گذشته سن ازدواج است. او می خواهد خود را معرفی عمدتا به عنوان مامور دولت و اعتصاب گفتگو با آنها است. اگر او پاسخ مثبت او را در حرکت به تبادل شماره تلفن و ایجاد یک ارتباط گفت: Sanjeev Purusha یک افسر که بخشی از پروب تیم که دستگیر کومار در سال 2009.

در میان چیزهایی که کومار در ذهن نگه داشته شود در حالی که نزدیک شدن به او و قربانی خود کاست. طول اولیه مکالمات او را پرس و جو در مورد خود کاست و پس از آن ادعا می شود از همان خودش است. اگر قربانی یک Idiga زن او یکی بیش از حد. اگر او متعلق به Poojary جامعه او بیش از حد.

اگر زنان او wooed پاسخ مثبت به او عاشقانه پیشنهادهای عمران و پس از آن پیشنهاد eloping به ازدواج در معبد و یا یک دفتر ثبت نام. او از آنها برای حمل خود را بهترین جواهرات طلا و لباس برای عروسی. اما او را روشن است که او نمی خواست جهیزیه از هر نوع. او نگهداری بسیار کمی در تماس با خانواده از زنان او دوست و منع از اطلاع رسانی به بستگان خود را در مورد ازدواج خود در نظر دارد.

"موهان کومار بود صاف صحبت کردن مرد و او قادر به جلب زنان با جعلی اعتبار یک مامور دولت. گاهی اوقات او داوطلب به ترتیب شغل برای آنها نیز گفت:" Jnanasekhar یک پلیس نویسنده همچنین بخشی از پروب تیم.

پلیس حساب تایید می کنند که کومار طرز عمل از کشتن قربانیان خود را و آن را در همه موارد. پس از این تاریخ برای 'ازدواج' بود کومار و قربانی خواهد تنظیم کردن در یک اتوبوس از زادگاه خود به شهرهای دور مانند Mysuru, بنگلور, حسن و مدیکری. آنها را بررسی کنید به تسلیم و همیشه نزدیک به اصلی اتوبوس ایستاده که در آن کومار خواهد وارد جعلی با نام و آدرس در بازدید کنندگان ثبت نام کنید. او پس از شرکت در مقاربت جنسی با قربانی در شب. او آنقدر دقیق است که او را حتی طرح چرخه باروری خود را به اطمینان حاصل شود او تخمک گذاری در زمان.

قبل از خروج از معبد روز بعد کومار بگویید قربانیان خود را به ترک طلا جواهرات و اشیای قیمتی در منزل ، در مسیر به معبد گفته مقامات کومار خواهد متوقف کردن توسط بانوان توالت در اتوبوس ایستاده و ارائه قربانیان یک قرص سیانور بسته بندی به عنوان یک ضد بارداری. او توجیهی برای مصرف قرص داخل توالت بود که زن احساس نیاز به ادرار کردن بلافاصله پس از مصرف آن است. هنگامی که آنها فرو ریخت داخل توالت پس از مصرف سیانور کومار خواهد bolt برای تسلیم اتاق انتخاب کنید تا جواهرات و اشیای قیمتی و ترک شهر بلافاصله.

در برخی موارد چند روز پس از قتل کومار خواهد تلفن خانواده های قربانیان و اطمینان آنها را که آنها تا به حال ازدواج است. آنها زندگی می کنند یک زندگی راحت و آنها نیاز به نگرانی در مورد دختران خود او می گویند.

Purusha گفت: Kumar کردم ایده استفاده از سيانيد به عنوان سم از یک زرگر او ملاقات خود را در طول روز به عنوان یک معلم مدرسه. یک زرگر او دوست به او گفت که آنها با استفاده از پودر سیانور به لهستانی طلا جواهرات و اشیای قیمتی. نما به عنوان یک جواهر کومار استفاده می شود به خرید پودر سیانور در دسته از زرگر.

Bantwal ایستگاه پلیس در Dakshina کانادا

کومار پیشنهادهای به زنان از لحاظ اجتماعی و مالی disempowered جوامع نیز با اشاره به جایگاه خود در روستایی کارناتاکا را باطل کاست واقعیت, یک افسر موافقت. هنگامی که یک مرد با یک دولت با ثبات کار پیشنهاد ازدواج به آنها و کاهش به جهیزیه است که پیشنهاد دشوار می گویند هیچ.

"بسیاری از این قربانیان آمده از خانواده های روزانه دستمزد حقوق بگیران و ازدواج با آنها را در هر صورت یک امر پر هزینه است. آن را بسیار سخت برای یک زن برای یک خواستگار اگر او عبور یک سن خاص" افسر گفت.

"خانواده ممکن است شکایت هنگامی که او می رود از دست رفته, اما زمانی که آنها متوجه است که او فرار کرده است و امن آنها زحمت اقدام به شکایت. آنها در مورد آن را فراموش و در حرکت است."

مقامات پلیس گفت: Kumar کردم جسورانه و متکبر بعد از هر کشتن زمانی که او متوجه شده است که این تحقیقات به قتل رسیده و هیچ جا. هنگامی که هر یک از قربانیان خود را مورد یافت شد در اتوبوس ایستاده توالت پلیس محلی همواره خواهد فایل مورد ناشناس مرگ (UDR), صبر کنید برای شناسایی توسط خانواده و سپس انجام یک کالبد شکافی. تقریبا در همه موارد آنها مشخص نیست در ابتدا و بدن بی درنگ سوزانده. به طور مشابه, عکس از قربانیان همیشه منتشر شده در روزنامه محلی اما نه تا حد زیادی منتشر شده در خارج از منطقه محدودیت. از آنجا که قربانیان همیشه دور از زادگاه خود, خانواده های موفق توجه به تبلیغات.

پلیس سند جزئیات خود را نادرست از برخی از این موارد اشاره کرد: "به دلیل وجود تاخیر در انجام postmortem بررسی علت واقعی مرگ ممکن است بیرون می آیند. در بسیاری از موارد به دلیل تاخیر...مواد سمی تشخیص داده نمی شدند توسط پزشکی قانونی علوم آزمایشگاهی در احشاء است."

حتی زمانی که چندین قربانیان پیدا شد در دستشویی های عمومی در مکان هایی مانند Mysuru در طول روز پلیس محلی موفق به پروب UDR موارد گسترده رد آنها را به عنوان خودکشی. حضور مواد سمی در بدن آنها نیست بیدار سوء ظن یا نه. این کار به نفع کومار که خود را ادامه داد مرگبار ولگردی و قانونی شکنی. تعداد قربانیان رشد در هر سال: یکی در سال 2004 سه در سال 2005 چهار در سال 2006 سه در سال 2007 دو در سال 2008 و نه در سال 2009.

بعد از هر قتل کومار گفت: Jnanasekhar را صرف زمان بین همسر دوم خود Manjula و همسر سوم شايد که ماند در کسرگد و Deralakatte بود. از هر دو زن او دارای دو فرزند در هر. او را پیاده جواهرات از قربانیان خود را در طلا سرمایه گذاری شرکت ها در Mangaluru و استفاده از پول برای مراقبت از خانواده خود را. تا زمان دستگیری اش در سال 2009 نه همسر دانست و در مورد دیگر وجود یا شوهر خود را سوء استفاده.

"هرگز وجود هر گونه دلیل برای ما مشکوک است که او در انجام کاری اشتباه است. او مانند هر فرد عادی داشتن مکالمات گاه به گاه بیش از شام. او با استفاده از به خانه می آیند به طور مرتب ماندن, برای چند روز و سپس ترک کرد و گفت که او تا به حال به سفر برای کار" گفت: Putta برادر همسر سوم خود شايد که در حال حاضر طلاق گرفته است.

"در ابتدا پس از دستگیری ما بازدید کرده بود او را چند بار در زندان است. اما برای سال های بسیاری در حال حاضر ما نه او را ملاقات نمود. او باعث شده است که ما یک معامله بزرگ از غم و اندوه و روانی شکنجه و من خسته از توضیح همه از آن به رسانه ها. ما در حال تلاش برای فراموش کردن همه است که در حال حاضر است."

شايد که حاضر به نظر با این نسخهها کار در امور مالی شرکت نزدیک Mangaluru به افزایش دو فرزند او.

دولت در Kanyana که در آن موهان مورد مطالعه

جناح راست فشار قرار داده و پلیس را در مسیر درست

شرایطی که منجر به کومار دستگیری در ماه اکتبر سال 2009 آغاز شد و با پلیس روحیه پروب به از دست رفته از Anitha Mulya چند ماه قبل است. تحت فشار از جناح راست اوباش بودند اما آماده به مهر ناپدید شدن او را به عنوان یک مورد از "جهاد" ، Bantwal پلیس تحت Gowda کردم به کار با بررسی سوابق تماس از تلفن همراه استفاده می شود Anitha و تلفن ثابت در صفحه اصلی.

در پرونده یک شماره تلفن که از یک مدیکری باشنده Sridhar ایستاده بود. زمانی که پلیس فرود در Sridhar خانه آنها اطلاع داده شد که این تعداد توسط خواهر, Kaveri که او نیز رفت و گم شده در مارس 17. زمانی که Kaveri تماس با جزئیات ترسیم شد آن زمان پلیس به خانه از دو بیشتر از دست رفته زنان – Vinutha در پوتور و Pushpa در مرز منطقه کسرگد در کرالا است.

یک موضوع آغاز شده بود به شکل. مشکوک بود که برقراری تماس از دست رفته زن را از سیم کارت به بعد پلیس رمزگشایی.

سپس توسط پلیس متوجه شده بود که آنها دیگر برخورد با یک گمشده زن شکایت. آن چیزی بسیار بزرگتر است. اول سوء ظن بود در قاچاق راکت که هدفمند زنان مجرد. اما پس از آن کسانی که شک و تردید رد شد زمانی که آنها نمی تواند پیدا کردن هر سرنخ در مورد بهره برداری از چنین یک راکت است.

"همراه با سوابق تماس چه چیزی ثابت می شود مفید تر بود اساسی هوش ورودی" گفت: Gowda در حال حاضر بازنشسته و از نیروی پلیس است.

کاوشگر تیم در ارتباط با همسایه ایستگاه های پلیس به تکاپو برای بیشتر شکایات از دست رفته زنان و سپس ساخت یک جدول زمانی بر اساس تاریخ خود را از ناپدید شدن. دستیابی به موفقیت در نهایت رسید که پلیس تشدید جستجوی خود را در رایج IMEI شماره تلفن های که با استفاده از سیم کارت های از دست رفته ، در میان آنها یک گوشی با یکی از شماره IMEI شد به طور مداوم مورد استفاده برای تقریبا 20 دقیقه با محل ردیابی به Deralakatte یک روستا در حومه Mangaluru.

"صاحب تلفن همراه پذیرفته شد که در آن دست خود را-تنظیم اما افزود که او داده بود و آن را به برادر زاده اش به نام موهان کومار یک معلم" گفت: Purusha.

و برای اولین بار ایده کومار به عنوان یک پتانسیل مشکوک ارائه شده خود را قبل از پلیس. قبل از آنها zeroed در آنها به دنبال کمک از Sumithra یک زن خیاط از Deralakatte که شهادت به دیدن او و Anitha در اتوبوس ایستاده ترک برای حسن و بنابراین قادر خواهد بود برای شناسایی او. Sumithra همچنین به پلیس گفت که این می تواند همان مردی که تا به حال نزدیک شدن او در سال 2005 نما به عنوان یک کشت و زرع استاد راهنما با پیشنهاد ازدواج.

"ما قرار داده شده یک تماس از Sumithra سیم کارت به او گذاشته و یک دام برای او در محلی اتوبوس ایستاده. هنگامی که او وارد شدند ما او را دستگیر کردند" اضافه شده Purusha که در حال حاضر با این نسخهها کار پلیس اطلاعات و امنیت بال در Mangaluru.

در طول یک حمله در او همسر سوم شايد خانه پلیس در سراسر شواهد متهم از جمله مقادیر زیادی از سیانید پودر تقلبی دولت مهر بازدید کارت و رسید از طلا تامین مالی شرکت های که در آن قربانیان جواهرات متعهد شد. پس از دستگیری هنگامی که سوء استفاده خود رسیده جلو-صفحات روزنامه ها در هند کومار تا به حال به دست آورده جدید نام مورد: سیانید Mohan.

در اکتبر 12, 2017 به کارناتاکا دادگاه عالی نیمکت از قضات راوی Malimath و جان مایکل کونها در حالی که رفت و آمد حکم اعدام داده شده توسط دادگاه به زندگی در قتل Anitha Mulya, اشاره, "اسناد و مدارک ضبط شده از در اختیار داشتن متهم مختصر بازدید از کارت های چاپ شده در نام های مختلف که توسط متهم جعل هویت خود را به نشان می دهد که با استفاده از خیالی به نام متهم پیدا شد فریبنده ساده لوح جماعت زنان و دختران مجرد با وعده های دروغین برای تامین کار و یا ازدواج با آنها و بعد از آن تجویز سم مرگبار و سرقت اشیاء با ارزش خود را. پنهان کردن هویت خود و disguising و خود را با نام های مختلف به عنوان گواه در های مختلف کارت شناسایی چاپ با عکس های خود را و جعلی سربرگ روشن اثبات گناه قصد و انگیزه."

در دادگاه کومار نمایندگی خود, به طور معمول عبور-بررسی مقامات پلیس و شاهدان دیگر در مورد در نظر گرفتن یادداشت ها و پدیده هنگامی آشکار از طریق کتاب قانون را به پیدا کردن نقاط ضعف. در زندان بیش از حد او تا به حال یک پشته از کتاب های درسی استفاده می شود که او به خود را آشنا با nitty gritties از قانون است.

Jayaram شتی دادستان دادسرای عمومی که با آن مواجه خاموش در برابر کومار در گذشته دو مورد گفت: "او بسیار کامل و او در این مورد بسیار خوبی است. او بسیار هوشمند است که راه. اما در طول بازجویی او هنوز هم اشتباه می کند چرا که او یک وکیل خبره."

خانه در Kanyana ایجاد کرد که در آن برادر خود را باقی می ماند. این نیز که در آن موهان خانواده باقی ماند که او از حضور در مدرسه بالا است.

یک معلم مدرسه که صحبت می کرد کمتر

جاده به Kanyana عمران و بومی روستای توسط یک گرد و خاکی شاهراه است که کاهش دور از Mangaluru-کسرگد بزرگراه فقط قبل از یوللل. آن را باد بالا و پایین در امتداد Kalanjimale محفوظ جنگل گذشته یک دانش سطحی از خانه های کاهگلی که سرنشینان را تا حد زیادی روزانه-دستمزد کشاورزان در کشاورزی مشغول نارگیل و arecanut ارشد محصولات کشاورزی در این منطقه است. در یک نقطه از جاده وارد بخشی از کرالا که در آن نشانه ها در Malayalam سرپا نگه داشتن تا قبل از عبور بیش از به کارناتاکا دوباره و در نهایت رسیدن به Kanyana panchayat محدودیت.

در اینجا بود که کومار متولد شد به Maielappa Mogera و Tukru در یک طبقه برنامه ریزی شده (SC) خانواده در مارس 6, 1963. او دارای سه خواهر و برادر – دو برادر و یک خواهر. پدر و مادر او روزانه-دستمزد کارگران که مشغول به کار در اراضی کشاورزی متعلق به کشاورزان مرفه. در 70s حسن نیت ارائه میدهد دولت دولت مسکن روستایی طرح برای عقب بخش خانواده رو کاشی های بتنی-مسقف تک-طبقه خانه که در آن کومار برادر رامش همچنان به اقامت.

"در آن روز وجود دارد نه بسیاری از منافع در میان کودکان در اینجا. بسیاری از آنها را تنبل و از مدرسه کاهش یافته است. اما این چهار فرزند (کومار و خواهر و برادر خود را) روشن شد و به خوبی مورد مطالعه" گفت: راما نسبی کومار. در حالی که یکی از کومار برادران هادی با دولت حمل و نقل, اتوبوس, شرکت, خواهر خود را با این نسخهها کار در پستی بخش.

پس از اتمام دبیرستان کومار ثبت نام برای مدرک دوره در Uppinangadi درجه اول کالج در Dakshina کانادا.

عبدالرحمن یک مدرسه-دوست کومار و در حال حاضر panchayat معاون رئیس جمهور گفت: او به یاد او به عنوان پسر های ورزشی که بازی کبدی و کریکت. "پدر و مادر خود را مشغول به کار در مزرعه خانواده ما برای سال, بنابراین من می دانستم که او را به خوبی. در مدرسه, من استفاده می شود به صحبت کردن با او را اغلب و او پاک مرد. او به طور متوسط در مطالعات اما او با استفاده از به کار خود آمادگی جسمانی. او می خواهد در بازی کبدی و کریکت در مدرسه" به یاد عبدالرحمن.

کومار برادر بزرگتر رامش که بازنشسته از عجیب و غریب روزانه-دستمزد مشاغل با توجه به بیماری های قلبی گفت: او نمی تواند به یاد داشته باشید هر چیزی غیر معمول از دوران کودکی خود را که نقطه به برادرش آینده کرال گرایش. "Soumya swabhavakkaran aayirunnu (او خفیف ادب)," او گفت: در شکسته مالایالامی. "اما او محفوظ بود و صحبت می کرد کمتر است."

یک نقطه بحرانی در زندگی خود بود که پدر خود را رها خانواده ترک آنها را به دفع کردن برای خود. "من 14 هنگامی که پدر من در سمت چپ. ما بچه های کوچک و, ما نمی پرسند مادر ما چرا او را ترک کرد. اما موهان بود عمیقا متصل به مادرش گفت:" رامش.

کومار وارد خدمت دولت به عنوان یک معلم مدرسه ابتدایی بر اساس قرارداد حق پس از فارغ التحصیلی خود را حتی اگر او نمی باید یک آموزش متوسطه. در آن روز رزرو برای Dalits تضمین ورود مستقیم به آموزش سرویس بدون مدرک (D. Ed). به گفته پلیس سوابق کومار شروع کار خود را از Shiradi مدرسه ابتدایی در نوامبر سال 1984 و پس از مشغول به کار در مدارس مختلف در سراسر منطقه است. او تحت جادوها طولانی تعلیق با توجه به حضور نامنظم و برخيزد.

کومار اول ازدواج با مریم به پایان رسید که در طلاق ظاهرا از آنجا که او حاضر به تبدیل به مسیحیت. ازدواج دوم خود را به Manjula یک زن از همان جامعه به عنوان او که خانواده اش را مرتب کرده بود در سال 1992. از طریق Manjula, او دارای دو پسر هر دو از آنها در کالج در حال حاضر.

عبدالرحمن یک مدرسه-دوست کومار

"او همیشه خوب به من. در اولیه چند سال او صحبت نمی زیادی است. او خواهد آمد از مدرسه به خانه و خوردن و رفتن به خواب. پس ما منتقل شده از مادر من خانه به جای دیگر او شروع به صحبت کردن کمی بیشتر. اما مانند زوج های دیگر ما هرگز در رفته تفرج و یا برای خرید. من همراه او فقط یک بار زمانی که او دانش آموزان خود را برای یک سفر مدرسه" گفت: Manjula از طریق تلفن.

اگر چه کومار خواهد غالبا توصیه او را به مراقبت از کودکان و نوجوانان' مطالعات او هرگز هر چیزی خودش است. "او هرگز حتی خرید شکلات برای بچه ها. من به تنهایی آورده و آنها را به سختی و با هر گونه دخالت از او."

"او اغلب به من بگویید که او منتقل شده و که او نمی باید این پول را برای سفر بازگشت به خانه پس از او باقی می ماند وجود دارد خود را. او خواهد آمد یک بار در هفته و من به او اعتقاد داشتند فکر کردن که او در حال کار بسیار سخت برای ما است. بعد از آن در مقالات من متوجه شدم او وجود دارد و در شکار زنان" اضافه شده Manjula.

اخبار کومار بازداشت و پس از آن پتو پوشش های محلی کانادا کانال های تلویزیون شد و به دنبال آن مقامات پلیس و روزنامه نگاران جریان به Kanyana به جمع آوری خیلی چیزهای در مورد قاتل زنجیره ای. در هیچ زمان روستای کوچکی بود رو به کانون توجه است.

"ما حیرت زده شد. ما می تواند آن را باور نمی کند" گفت: عبدالرحمن.

کومار خانواده احساس به همان شیوه. "من فکر می کنم اگر او تا به حال دوستان خوب او نمی خواهد که معلوم شد این راه است. زمانی که شما نشستن به تنهایی, شما می توانید تمام انواع ایده های وحشتناک در سر خود را" گفت: رامش کرسی که او هرگز حفظ ارتباط با برادر خود پس از دستگیری اش.

در کومار خانه, دیوار, پوشش در خاک و دوده با قاب عکس از هر کس جز او. وقتی رامش خواسته شده بود چرا که او به ضرب گلوله به عقب "وجود ندارد. من آنها را به آتش کشیده و پرتاب آنها را دور."

(با ورودی از ارم صدیقی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب