مجبور به ساخت جدید زندان شهرستان ایتاسکا هدایت اقتصادی

تلاش شد به اوج رسیدن با ویژه جلسه هیئت مدیره در اواخر ماه مارس زمانی که کمیسیون بودند و انتظار برای رای دادن ب

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

تلاش شد به اوج رسیدن با ویژه جلسه هیئت مدیره در اواخر ماه مارس زمانی که کمیسیون بودند و انتظار برای رای دادن بر روی طرح نهایی برای ساخت یک مرکز جدید که در خدمت به این شهرستان برای حداقل بعد از چند دهه.

سپس همه گیر ضربه زدن, آوردن بحران اقتصادی به یک شهرستان است که در حال حاضر دست و پنجه نرم با نحوه پرداخت به صورت یک بار در یک نسل هزینه.

"ما نه تنها یک روز از خواب بیدار و می گویند" شما می دانید چه خواهد بود سرد پروژه ؟ بیایید ساخت یک زندان'" رئیس هیئت مدیره بن DeNucci گفت. "ما واقعا یک انتخاب است."

وزارت مینه سوتا اصلاحات در مارس 2018 دستور ایتاسکا شهرستان به تخلیه آن زمان زندان با استناد به وخامت شرایط فیزیکی و عملیاتی محدودیت ها و افزایش جمعیت اهل بیت.

در ابتدا با توجه به سپتامبر 2021 "غروب آفتاب تاریخ" این شهرستان به تازگی اعطا شد یک فرمت به ممکن است 2023.

رو که مهلت هیئت مدیره رای دادند در اوایل این ماه به پیشبرد یک برنامه برای ساخت زندان های مجاور به امکانات موجود در مرکز شهر گرند رپیدز ، بر اساس این طرح سه ساختمان در همسایه بلوک خواهد بود خریداری و تخریب راه را برای گسترش زمان پیچیده است.

در حالی که جزئیات این پروژه همچنان کار می کرد حدود 60 میلیون دلار پروژه نیز می تواند شامل بازسازی در نقاط موجود, دادگاه, قانون اجرای مرکز و زندان پیچیده است. اما دامنه کامل هنوز مشخص نیست که آیا این پرسش که چگونه این شهرستان خواهد شد در صندوق آن است.

"مردم کشیده اینجا" DeNucci گفت. "اما ما تا به حال به تصمیم گیری برای نگه داشتن بر روی جدول زمانی پروژه است."

توضیحات: زندان رو به وخامت ناکارآمد

فعلی زندان قدمت آن به سال 1982 با ضمیمه اضافه شده در سال 1997. این یک عامل ظرفیت 97 تخت اما این شهرستان نیاز اغلب پیش افتادن از آن نیاز به برخی از مردم به حمل و نقل قرار دارد و در سایر حوزه های قضایی.

یک DOC بازرسی در سال 2017 در بر داشت 15 نقض در مرکز بسیاری مرتبط با "مشکلات قابل توجهی با تهویه و تهویه مطبوع." این علاوه بر فاقد فضای کافی برای خدمات پزشکی, برنامه نویسی, تفریحی, ذخیره سازی و مصرف عملیات DOC یافت می شود و دارای یک طراحی خطی است که بیش از حد کارکنان فشرده.

ساختمان در حال حاضر خود بیش از حد انتظار طول عمر. موسسه ملی اصلاحات آمده است که 24 ساعته در زندان باقی می ماند باید عملیاتی برای حدود 25-30 سال است.

The Itasca County Jail and Law Enforcement Center (left) and the Grand Rapids Fire Department. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

این ایتاسکا زندان شهرستان و اجرای قانون مرکز (سمت چپ) و گراند رپیدز آتش نشانی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

این شهرستان قرار دارد از حدود 35 زندانی در هر روز در سال های اخیر با توجه به نیروی کار گزارش. اجازه می دهد برای زمان اوج و پتانسیل رشد در آینده از آن توصیه شده است شهرستان اساسا دو برابر ظرفیت زندان به عنوان بالا به عنوان 180-200 تخت.

از سوی دیگر این شهرستان حتی در نگاه امکان از بین بردن آن زندان دسترس نباشد و صرفا با تکیه بر حوزه های قضایی دیگر. اما انتظار می رود به هزینه زیادی که این شهرستان هنوز هم در قلاب برای تمام حمل و نقل و هزینه های مسکن و همچنین ساخت و عامل امن نگه داشتن منطقه در دادگاه.

ساخت و یا بیش از شروع?

بحث حول دو گزینه: گسترش مرکز شهر پردیس یا شروع دوباره در یک فضای سبز در نزدیکی گراند رپیدز-Itasca County Airport.

کمیسیون Burl Ives و Davin Tinquist لابی برای سایت سبز استدلال این امر می تواند از لحاظ مالی محتاطانه برای شهرستان به چوب به آن دستور به سادگی ساختمان جدید زندان و با توجه به امکان حرکت دادگاه اجرای قانون و سایر ادارات شهرستان به سایت بعد.

"من فقط امیدوارم که هیئت مدیره فکر می کند در مورد چگونه مالیات دهندگان در حال رفتن به پرداخت برای این" ایوس گفت. "بودجه ما در حال رفتن به کمتر و کمتر و کمتر به عنوان زمان می رود مگر اینکه ما باید برخی از بزرگ اقتصادی افزایش شغل و کسب و کار."

The Itasca County Courthouse (background, right) and some of the buildings across Northeast First Avenue that would be displaced by a new jail. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

این Itasca County Courthouse (پس زمینه سمت راست) و برخی از ساختمان ها در سراسر شمال شرقی خیابان اول خواهد بود که آواره جدید در زندان است. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

اما DeNucci و همکار کمیسیون تری اسنایدر و لئو Trunt پیشرفته در مرکز شهر طرح که خواستار گسترش در سراسر شمال شرقی خیابان اول و نوسازی برخی از امکانات موجود در دو بلوک پردیس.

غرور پاک کننده, Northland کف و Northprint ساختمان را خریداری و تخریب شده است. این شهرستان نیز مشغول بحث با شهر گرند رپیدز در مورد امکان جابجایی آن آتش در سالن که بلوک هر چند که ملک در حال حاضر گنجانده شده در این طرح است.

"من باور محل در مرکز شهر مهم است, برای این شهر, قانون جامعه و کسب و کار ما" DeNucci گفت: همچنین با استناد به صرفه جویی در دراز مدت در نگهداری دفاتر موجود در محل. "در ذهن من سبز گزینه فقط باعث ایجاد یک واکنش زنجیره ای از چند میلیون پروژه است."

مالیات بر فروش مورد علاقه, اما تصویب مورد نیاز

در حالی که یک بررسی نشان داد تقسیم نظرات در سایت 72 درصد از ساکنان ابراز حمایت از بودجه این پروژه با کمک محلی-گزینه مالیات بر فروش. مقامات تخمین زده اند که بیش از 50 درصد از شهرستان فروش مالیات بر درآمد ناشی از غیر مقیم که کمک خواهد کرد را انتخاب کنید تا تب.

اما مینه سوتا مقننه باید به شهرستان اجازه دسترسی به محل خرید و فروش-مالیات بر رفراندوم در انتخابات. DeNucci گفت: هیئت مدیره به شدت لابی که در St. Paul اما با قوه مقننه عدم هر گونه مالیات در این سال آنها را تغییر توجه خود را به 2021.

The Itasca County Jail and Law Enforcement Center (from left), the Grand Rapids Fire Department and Grand Rapids City Hall. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

این ایتاسکا زندان شهرستان و اجرای قانون مرکز (از سمت چپ) گراند رپیدز آتش نشانی و Grand Rapids, شهرستان Hall. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

غایب تصویب مالیات بر فروش پروژه نیاز به تامین مالی از طریق مالیات بر دارایی را افزایش می دهد که ایوس گفت: می خواهم بار در حال حاضر تلاش ساکنان و کسب و کار. UPM Blandin کاغذ آسیاب یک کارفرمای بزرگ در این شهرستان شده است idled از آوریل. نامحدود و احتمالا دائمی بسته شدن Verso آسیاب در دولوت همچنین قرار دادن دندانه در ایتاسکا بسیار مهم صنعت چوب.

"ما در حال رفتن به قرار دادن این ما مالکان و صاحبان کسب و کار از آنجا که ما نمی تواند محلی-گزینه فروش مالیات" ایوس گفت. "من واقعا نگران است."

قضات درخواست دادگاه ارتقاء

همچنین یک مسئله است Itasca County Courthouse که ساخته شد در سال 1950 است و گفته می شود نیاز قابل توجهی ارتقاء و یا تعویض.

دادگاه سه قاضی — هایدی چندلر سارا McBroom و کوری Wahwassuck — هشدار شهرستان به چشم پوشی قانونی آن نیاز به ارائه "امکانات مناسب برای اهداف دادگاه" در اکتبر نامه همکاری امضا توسط 9 منطقه قضایی قاضی تامارا Yon.

The Itasca County Courthouse. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

این Itasca County Courthouse. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

قضات توصیف دادگاه امنیت به عنوان یک "نگرانی جدی" bemoaned شلوغ دادگاه تقویم که بسته راهروها و کشش در اواخر شب و با اشاره به نقض قانون آمریکایی های معلول. آنها گفتند: این ساختمان فاقد کافی دستشویی و امکانات نشست جدی گرمایش و تهویه مطبوع مسائل و به معنای واقعی کلمه می لرزد وقتی نیمه منتقل می کند.

این شهرستان می تواند ایستادن برای دریافت یک قاضی چهارم با فضای کافی به آنها گفت. بدون توجهی نوسازی یا توسعه فعلی دادگاه می تواند تلقی "نا امن و یا نا مناسب," اجازه دادن به قضات برای تعیین محل دیگری برای برگزاری دادگاه است.

"به blunt این بدان معنی است که شعبه قضایی در نهایت موضوع خود را 'غروب' اطلاع دادگاه تسهیلات مشابه که دریافت شده توسط ایتاسکا شهرستان کلانتر دفتر زندان" قضات نوشت, درخواست کمیسیون برای آینده در نظر دادگاه نیازهای خود را در زندان تجزیه و تحلیل.

تصمیم گیری نهایی نشده ساخته شود

DeNucci گفت وجود ندارد هر گونه تصمیم گیری نهایی در مورد چگونه دادگاه به ساخت و ساز و بازسازی برنامه های, اما او انتظار دارد که به آنها رسیدگی شود در ماه های آینده. گزینه های مورد بحث توسط هیئت مدیره باید شامل علاوه بر این از دو دادگاه بالاتر از زمان زندان پیوست.

با همه گیر upending عملیات در کمیسیون وجود دارد گفت: ممکن است نیاز به برخی از ارزیابی مجدد از دادگاه نیاز دارد. در حالی که همیشه وجود خواهد داشت یک نیاز برای فرد رسیدگی بیشتر جلسات در سراسر کشور انجام شده است از راه دور از طریق ویدئو کنفرانس در طول سه ماه گذشته.

The Itasca County Jail and Law Enforcement Center (from left), the Grand Rapids Fire Department and Grand Rapids City Hall. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

این ایتاسکا زندان شهرستان و اجرای قانون مرکز (از سمت چپ) گراند رپیدز آتش نشانی و Grand Rapids, شهرستان Hall. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

اما قضات هشدار داد که یک دوران اجتماعی فاصله را تشدید کرده است نیاز به فضای کافی گفتن مدیره برای "جلوگیری از گرفتن یک رویکرد تدریجی آن است و نه کارآمد است و نه مؤثر."

"عدم رسیدگی به نگرانی های مشروع مطرح شده توسط قوه قضائیه و کافی نیاز به فضا اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله به طور جدی تحت تاثیر قرار مناسب از Itasca County Courthouse" قضات در نامه ای نوشت: اوایل این ماه.

کمیسیون گفت: آنها امیدوار به "چالش" خود مشاوران و معماران به آمده تا با راه حل های خلاق برای تمام ادارات در طراحی جدید پیچیده است.

"ما هم می توانید باز کردن و یا فشار هر چیزی که ما می خواهیم به آن پروژه" اسنایدر گفت. "این فقط یک ماده از آنچه در آن است رفتن به هزینه و زمانی که آن را تمام انجام می شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن