بودجه متعادل انتظار برای دلوت مدارس دولتی

با توجه به COVID-19 pandemic بودجه بیشتر به چالش کشیدن از همیشه, Duluth, مدارس دولتی CFO کتی اریکسون گفت. "من

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

با توجه به COVID-19 pandemic بودجه بیشتر به چالش کشیدن از همیشه, Duluth, مدارس دولتی CFO کتی اریکسون گفت.

"من 20 سال در آموزش و پرورش سرمایه گذاری این است که احتمالا سخت ترین دوره از زمان در زندگی حرفه ای من," او گفت:. "وجود دارد بنابراین فشار زیادی به سعی کنید به درک تمام تغییرات و انتظارات و سعی کنید برای دیدار با نیازهای کارکنان و خانواده های ما و مهمتر از همه ما دانش آموزان و آموزش و پرورش است."

این 2018-2019 بودجه به پایان رسید با یک صندوق تعادل یا نامحدود صندوق به طور کلی پول در حدود $700,000. اریکسون گفت: آنها هنوز هم امیدوار به اضافه کردن یکی دیگر از $500,000 به صندوق تعادل در پایان این سال مالی به عنوان بودجه.

در سال گذشته منطقه مدرسه متعهد به ایجاد یک صندوق تعادل شده تهی به نزدیک به صفر در طول سال. اما با توجه به محدودیت های مالی ایجاد شده توسط بسته شدن از ساختمان مدرسه و ارائه رایگان کودک مراقبت 2020-2021 بودجه را شامل نمی شود یک صندوق تعادل سرمایه گذاری.

اریکسون گفت: منطقه درآمد از دست رفته در مواد غذایی خدمات صندوق درآمد که به طور معمول از چنین چیزهایی به عنوان یک جداجدا سفارش داده شده مورد خرید و بزرگسالان وعده غذایی خرید. در ماه مارس آوریل و مه این منطقه خدمت 206,456 وعده های غذایی برای دانش آموزان رایگان است.

"در حالی که ما دریافت فدرال USDA بازپرداخت آن واقعا به اندازه کافی برای پوشش تمام هزینه های اساسا حفظ ما هزینه های جانبی از خدمات مواد غذایی," او گفت:.

اریکسون همچنین گفت: استفاده از KeyZone کارکنان برای روز رایگان از خدمات درمانی برای کارگران ضروری هزینه در این منطقه حدود 290,000 در درآمد از دست رفته. سرپرست لایحه Gronseth گفت: در حالی که هزینه کارکنان است و در این منطقه همواره برای پرداخت این منطقه به طور معمول پرداخت می شود برای ارائه مراقبت از کودک و سطح نیروی انسانی شد و فراتر از آنچه که طبیعی بود در آن ماه.

این دلوت مدرسه منطقه انتظار مي رود در مجموع بیش از $2.6 میلیون نفر در COVID-19 امداد تخصیص آمدن از مدرسه ابتدایی و متوسطه اضطراری صندوق امداد در مراقبت عمل و فرماندار اضطراری آموزش و پرورش بودجه امداد برای کمک به جبران هزینه ها و درآمد از دست داد. Gronseth گفت: برخی از پول را به سمت استرداد تهی بودجه با توجه به COVID-19 pandemic, اما هنوز هم وجود دارد برخی از پول در سمت چپ برای رفتن به سمت دیگر موارد. این COVID-19 امداد پول باید صرف سپتامبر 2022 بنابراین نمی توان آن را نجات داد اریکسون گفت.

بودجه در حال حاضر ساخته شده به بودجه به عنوان وجود مجموعه ای از تاریخ به زمانی که آن را در دسترس خواهد بود به منطقه. هر چند مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس چه مقدار از آنها می توانید انتظار برای دریافت هر مدرسه هنوز به پر کردن یک برنامه تخمگذار از آنچه در بودجه استفاده خواهد شد و قرار دادن بخشی در سپردن به دولت است و هنوز روشن از دولت فدرال در مورد تخصیص. دوره نرم افزار باز می شود 30 ژوئن با final نرم افزار به علت مه 2021 هر چند وجود خواهد داشت ضمیمه ویندوز در طول صرف جدول زمانی اریکسون گفت.

جبرانی بودجه آموزش و پرورش یخ

جبرانی بودجه آموزش و پرورش تولید شده است در سطح ساختمان توسط تعدادی از دانش آموزان که برای دریافت رایگان و کاهش قیمت ناهار. در سال 2018 مدرسه مدیره تصویب قطعنامه ای است که اجازه می دهد ساختمان برای حفظ 80 درصد از آنچه که آنها تولید شده در 2019-2020 با 5% افزایش بیش از دو سال آینده.

قبل از قطعنامه ساختمان تنها نگه داشتن 50 درصد از آنچه که آنها تولید می شود و از سوی دیگر 50 درصد توزیع شده در سراسر منطقه است که مجاز توسط قانون دولت است.

برای 2020-2021 سال مالی مدارس انتظار می رود برای حفظ 90 درصد از آنچه که آنها تولید کند اما به دلیل از دست دادن کمک های مالی و وضعیت دشوار مالی ناشی از COVID-19, اریکسون, است درخواست, مدرسه, مدیره به تصویب انجماد درصد در 85% برای یک سال.

"ما خواسته ساختمان رهبران اگر آنها قادر به نگه داشتن آنچه آنها را برای یک سال دیگر می تواند از آنها زندگی می کنند که با" اریکسون گفت.

این منطقه به عنوان یک کل است که به دنبال در مورد $150,000 از دست دادن جبرانی بودجه هر چند به صورت جداگانه برخی از ساختمان ها شاهد افزایش تولید بودجه, در حالی که دیگران در حال دیدن از دست دادن. ناحیهای در شمال غربی ابتدایی بود که سخت ترین ضربه را با از دست دادن بیش از $143,700. در انتهای دیگر این طیف لینکلن پارک مدرسه شاهد افزایش بیش از $126,000.

هیئت مدیره است که انتظار می رود برای رای دادن در بودجه سال آینده و جبرانی آموزش و پرورش درصد یخ در طول آن جلسه به طور منظم سهشنبه در 6:30 p. m. در این جلسه که برگزار تلفنی و خواهد بود به صورت زنده در یوتیوب و طیف کانال کابل 187. برای ارسال نظر عمومی اعضای جامعه هم می توانید ایمیل schoolboard@isd709.org تماس بگیرید و یا 218-336-8730 و رکورد خود را در نظر. نظرات باید دریافت شود نه بعد از 4 p. m. دوشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب