عقیم گذاشت coronavirus فیده سبک

رمان coronavirus ممکن است موفق به وادار فیده برای جلوگیری از آن نمونه ممتاز ویژه نمایش رویداد از سال میدوی اما

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

رمان coronavirus ممکن است موفق به وادار فیده برای جلوگیری از آن نمونه ممتاز ویژه نمایش رویداد از سال میدوی اما جهانی شطرنج حاکم بر بدن ساخته شده است یک حرکت جالب که می تواند کمک به آن را به بازی بیشتر به مردم است.

پس از انجام یک درجه بالا حمله رعد اسا مسابقات در حافظه برای اولین بار قهرمان جهان ویلهلم اشتاینیتز شامل بالا ستاره مانند مگنوس کارلسن فیده که تا به حال برای متوقف کردن نامزدها مسابقات در روسیه میدوی در اواخر ماه مارس پس از شیوع بیماری همه گیر راه اندازی کرده است یک سری از مسابقات آنلاین.

ماه رویداد

کیش و مات Coronavirus یک ماه است در صورتی که باید بیش از 1500 مسابقات که به روی همه باز. وجود خواهد داشت 720 ساعت شطرنج بدون توقف.

مسابقات در حال انجام در محبوب شطرنج پورتال مانند chess.com, chess24.comو lichess.org. شما می توانید ورود به checkmatecoronavirus.comبرای اطلاعات بیشتر.

این رویداد خواهد رفت تا ژوئن 16. در زمان پر کردن این گزارش 90,216 بازیکنان شرکت کننده در 336 مسابقات. بیش از دو لاخ بازی شده اند در سراسر سیستم عامل.

"کسانی هستند که افسانه اعداد و من فکر می کنم این یک ابتکار توسط فیده," جنرال موتورز B. Adhiban گفت هندو. "این خوب است که فیده در حال انجام چیزی شبیه به این; این کمک خواهد کرد شطرنج رسیدن به مردم بیشتر و بیشتر در سراسر جهان است. با بسیاری از مردم مجبور به ماندن در خانه در این مستند بازی آنلاین شطرنج یکی از بهترین راه برای عبور زمان."

وجود دارد جوایز به برنده بیش از حد — بیش از 1500 آنها. در میان جذاب ترین از این جوایز هستند 64 دعوت نامه برای المپیاد شطرنج در مسکو در سال آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب