مینه سوتا وزارت بهداشت بررسی: ویرجینیا در دراز مدت تسهیلات موفق به بررسی گزارش آسیب

2019 تحقیقات رهبری MDH دفتر مرکز درمانی شکایت ارسال شده در گروه وب سایت در هفته گذشته در بر داشت یک نمونه که د

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

2019 تحقیقات رهبری MDH دفتر مرکز درمانی شکایت ارسال شده در گروه وب سایت در هفته گذشته در بر داشت یک نمونه که در آن یک آسیب جدی بدن نیست گزارش شده و یکی دیگر که در آن مرکز موفق به بررسی آسیب فیزیکی گفته می شود ناشی از یک کارمند در ویرجینیا مرکز مراقبت.

Essentia در بیانیه ای گفت که آن را نمی تواند ارائه اطلاعات خاص مربوط به شکایت از احترام به حریم خصوصی از خانه سالمندان ساکن.

"ما مراقبت عمیقا در مورد سلامت و رفاه ساکنان ما و این نگرانی بسیار جدی است. پس از دریافت هر گونه بررسی یافته های Essentia بررسی زمینه های نگرانی و پیشنهاد روش(های) اصلاح قبل از ارائه مینه سوتا وزارت بهداشت با طرح ما از اصلاح. در این مورد MDH پذیرفته شده ما پاسخ و طرح اصلاح. ما پس از آن دوباره مورد بررسی توسط MDH و به ترتيب در انطباق کامل و ماده بسته شد" بیانیه ای گفت:.

در مارس 2019 بررسی MDH یافت "مرکز موفق به تکمیل یک تحقیق کامل برای اطمینان از ساکنان شد, امن, پس از شکایت از سوء استفاده احتمالی."

امکانات باید شواهدی وجود دارد که اتهام سوء استفاده است که به طور کامل مورد بررسی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در طول بررسی و گزارش نتایج حاصل از تحقیقات به دولت-تعیین مدیران و یا نمایندگان.

یک پرستار عملی مجاز گفته رنده شده یک رزیدنت دندان زمانی که پرستار بود به پزشکی با یک قاشق پلاستیکی یا زبان عضلهای که منقبض میشود, یافته های گزارش را می خواند.

تراشه کشف شد و چند روز بعد توسط یکی دیگر از کارکنان. هنگامی که بحث در مورد این حادثه با کارکنان گفت: این پرستار که به او پزشکی بود "بود که تا به حال لباس پوشیدن و دندان خود." او اضافه کرد که این اولین بار بود که پرستار بود همیشه "خشن" با او گزارش می خواند.

این مرکز برگزار شد تحقیقات خود را به این حادثه. آن را یافت که ساکن آیا باید دندان سون و با اشاره به پرستار که به دارو حذف شد از برنامه دستور تحقیقات بیشتر است.

گزارش دیگری تکمیل چند روز بعد اعلام پرستار نیز دریافت حساسیت آموزش را بس ارائه مراقبت برای اقامت با دندان سون خواهد بود و نظارت توسط یک پرستار ثبت شده است.

MDH گفت: چندین مصاحبه انجام شد اما این مرکز نمی مصاحبه همه مورد نیاز کارکنان و ساکنان. علاوه بر آن موفق به شامل سوال در مورد امکان درمان خشن انجام شده توسط پرستار که ادعا سون دندان با توجه به یافته های گزارش.

در طرح خود برای تصحیح کمبود مرکز نوشت که یک دندانپزشک دیدم اقامت و پیگیری قرار ملاقات نیست مورد نیاز است. ساکنان اضافی نیز در مورد مصاحبه پرستار را به اتهام خشونت و مرکز سیاست شد به روز رسانی شامل اطلاعات بیشتر در مورد بررسی مراحل یافته های گزارش گفت:.

در فوریه 2019 گزارش یکی پیدا شد با یک کبودی در ساق پا و تورم زانو است. چند مرحله صورت گرفته در این مرکز برای کاهش درد و بررسی آسیب است.

سه روز پس از کبودی کشف شد یک X-ray پیدا شکستگی در پا. این مرکز پس از گزارش آسیب به آژانس دولتی با توجه به گزارش.

با توجه به مصدومیت را علت ناشناخته مرکز سیاست حکم کارکنان بلافاصله گزارش این آسیب است. به طور خاص اگر آسیب جدی است باید آن را در گزارش بیش از دو ساعت و در صورتی که آسیب جزئی است باید آن را در گزارش بیش از 24 ساعت در این گزارش گفت:.

در اصلاح آن طرح مرکز نوشت که در آن تجدید نظر در سیاست خود و retaught, سیاست جدید برای کارکنان که در طی آن آسیب گزارش تاکید شد. مدیر پرستاری نیز برنامه ریزی شده به بررسی تمام گزارش کبودی روزانه به مدت سه ماه برای اطمینان از پاسخ مناسب و برنامه ریزی شده به بحث در مورد این نقد و بررسی در فصلنامه اداری جلسه طرح گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن