St. Paul Saints باز به تبدیل شدن به یک وابسته 'با حق باشگاه'

"نه با باشگاه حق من نیست," او گفت:. سپس سوال می شود می تواند دوقلوها بود که حق باشگاه است. کار توافق بین لیگ ا

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

"نه با باشگاه حق من نیست," او گفت:.

سپس سوال می شود می تواند دوقلوها بود که حق باشگاه است.

کار توافق بین لیگ اصلی بیس بال و بیشتر از آن جزئی لیگ وابستگان منقضی خواهد شد پس از این به صورت مختصر فصل MLB پاییز گذشته آغاز مذاکرات با تبادل یک بسته از تحکیم و تجدید است که از بین بردن عنوان بسیاری از 42 تیم است. بیس بال آمریکا را شکست این خبر در پاییز گذشته گزارش داد که بخشی از این طرح این بود که تیم مستقل در سنت پل و شوگرلند تگزاس, لیگ برتر وابسته است.

Veeck که به ارث برده بیس بال و iconoclasm از پدرش لایحه — که در زمان های مختلف متعلق به سنت لوئیس براونز سرخپوستان کلیولند و شیکاگو وایت ساکس — شروع به کمک انجمن آمریکایی به طور خاص برای آزادی آن را می توانیم او را و صاحبان شرکت مرو Goldklang و بیل موری.

پرستاران شروع به بازی در سنت پل به عنوان یک عضو از لیگ شمال در نیمه راه ورزشگاه در سال 1993 و باز خود را در 37 فصل به عنوان یک مستقل از جمعه شب در Sioux Falls, S. D. اما Veeck نیز بخشی-صاحب چارلستون Riverdogs یک کلاس سهامداران از نیویورک یانکیز کار کرده است و برای چهار تیم های لیگ.

"نکته این است که شما می خواهم برای همیشه از او پرسید," او گفت:.

که اتفاق افتاده است. Coronavirus همه گیر رسما لغو minor league baseball این هفته و MLB تا به حال دست خود تمام تلاش خود را در 60 بازی, برنامه — مجموعه ای برای شروع جولای 23 — در خارج از زمین. هر آنچه در برنامه های لیگ برای لیگ کوچک آنها در خود نگه دارد.

"اگر وجود دارد گفتگو در مورد آن متفاوت خواهد بود" گفت: Veeck. "اما تا کنون تنها چیزی که واقعا اتفاق افتاده است که در لیگ های بزرگ, رفتن, 'ما در حال رفتن به تغییر مکان جغرافیایی ما در حال رفتن به تغییر لیگ. اما وجود دارد هیچ برنامه ای."

Veeck گفت: او هرگز همراه با سابق, دوقلو, رئیس جمهور اندی McPhail اما افزود که او و رئیس جمهور فعلی دیو سنت پیتر "گذشته 10 یا 12 سال ما تا به حال روابط بزرگ."

سنت پیتر کاهش یافته است به نظر اما آن را دشوار است برای دیدن چرا دوقلوها ممکن است بخواهید دو یا سه برابر یک حق رای دادن 20 دقیقه از هدف زمینه به خصوص در یک پارک مانند CHS زمینه, a state-of-the-art ورزشگاه در Lowertown که صندلی 7,210 و باز در سال 2015.

در حال حاضر آمریکا در حال پخش است همه از آن بازی در Sioux Falls, اما دفاع-قهرمان Saints امید تغییر خواهد کرد که قبل از اینکه فصل به پایان می رسد. صفحه اصلی بازی که در آن خوک هنوز هم به ارمغان می آورد توپ به داوران و تیم تا به حال 50 تبلیغات برنامه ریزی شده هستند چه فروش پرستاران.

"من فکر می کنم این امر می تواند جالب به دانستن چه طرفداران فکر می کنم؟" Veeck گفت. "بدیهی است که من خیلی دوست دارم به دانستن پاسخ. اگر شما انجام یک نظرسنجی و گفت: به طرفداران و گفت: "می خواهم که یک لیگ, وابسته, گذشته از آن که دوقلوها — با آن فقط دو یا سه تیم خواهد آن را افزایش پرستاران و یا آن را کم?'"

داشتن فرصت برای میزبان برخی از رشته های اصلی' چشم انداز بالا به خصوص کسانی که از تیم محلی است که قرعه کشی بزرگ برای یک لیگ کوچک اما پرستاران به طور متوسط 800 طرفداران بالاتر از ظرفیت در فصل گذشته. حضور یک مسئله نیست.

"پایین جاده اگر آن ساخته شده و برخی آن را حس خواهد بود به ارزش حداقل چت" Veeck گفت. "اما من باید صبر کنید و ببینید که چگونه این همه می لرزد و چه اتفاقی می افتد. برای ما تا به حال هرگز به درخواست مجوز و به همین دلیل ما از تاسیس لیگ شمال که به رشد انجمن آمریکایی — از آنجا که ما می توانید سعی کنید همه چیز است."

هر بالقوه سهامداران باید درک یک چیز اولین و مهمترین Veeck گفت. "من فکر می کنم بخشی از معامله خواهد بود ما هرگز تغییر ما هستند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن