'MEA نمی تواند کاهش گذرنامه به طور قانونی به تصویب رسید کودک': HC می دهد مرکز 2 هفته برای پاسخ دادن به نظر کارشناس

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 12:19:59 ب. ظ پدر و مادر

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 12:19:59 ب. ظ
passport for adopted children, mea passport for adopted kids, Central Adoption Resource Authority, adopted kids travel, mea پدر و مادر خوانده از کودک در حال اتباع بریتانیایی در حالی که پدر و مادر بیولوژیک کودک هستند از Jalandhar.

پنجاب و هاریانا بالا دادگاه روز شنبه به مدت دو هفته زمان برای این مرکز برای پاسخ به استدلال از یک متخصص که وزارت امور خارجی و منطقه ای افسر گذرنامه نمی تواند کاهش فرزند گذرنامه با پرسش از اعتبار تصویب و یا عدم NOC مرکزی تصویب منابع سازمان (کارا).

دادگاه عالی پس از 2019 شده است شنیدن دادخواست ثبت نام یک جزئی به چالش کشیدن تصمیم انکار او گذرنامه برای عدم وجود یک NOC از این کارا یک اقتدار قانونی برای تنظیم adoptions درون کشور. در سال 2017 کودک تازه متولد شده بود به تصویب رسید و توسط مادرش و خواهر و دومی را در سال 2018 است. پدر و مادر خوانده از کودک در حال اتباع بریتانیایی در حالی که پدر و مادر بیولوژیک کودک هستند از Jalandhar. ثبت سند برای ضبط تصویب شد نیز آماده شده توسط آنها به دنبال تشریفاتی تصویب در gurdwara در فیللور. پدر و مادر نام آن نیز تغییر در گواهی تولد.

پس از ارائه گزارش توسط Amicus Curiae مدافع آنیل رسیده است که به عنوان یک متخصص در موضوع کودک برون مرزی حذف اضافی وکیل کلی از هند Satya رفیق جین به اطلاع دادگاه در روز پنج شنبه که این گزارش فرستاده شده به دهلی نو برای نظرات. عدالت Jaishree Thakur در حالی که لیست مورد برای دفع نهایی در 15 ژوئیه به مدت دو هفته به این مرکز برای پاسخ. Malhotra شده بود قبلا پرسیده شده توسط دادگاه برای کمک به آن را در این موضوع.

در 79 صفحه گزارش رسیده opined که اعتبار تصویب و یا عدم NOC از کارا هستند و هیچ زمینه ای برای رد درخواست برای گذرنامه یک کودک به تصویب رسید. او همچنین فرستاده شده که طرفین در مورد در حال حاضر برآورده شرایط هندو فرزندخواندگی و نگهداری عمل (HAMA) برای تصویب و مراسم برگزار می شود برای آن است که بموقع ثبت شده در تصویب سند.

ارسال که هر چند وجود دارد و نه حتی یک مورد نیاز برای ثبت نام به تصویب رسیده گفت: به عنوان سود از آن "از این رو در بخش 16 حما فرض باید کشیده شده است که گفت: تصویب ساخته شده در انطباق با مفاد حما & وجود دارد فرض در قانون به عنوان به آنچه که ثبت شده در گفت: سند". روند برگشت ناپذیر است تحت حما او افزود: در نتیجه هیچ دامنه به اصرار برای حکم دادگاه یا NOC از کارا برای صدور گذرنامه. فرض تحت حما قابل اجرا است در آن زمان از نظر صدور گذرنامه طبق گزارش.

رسیده است همچنین اظهار داشت که پدر و مادر بیولوژیک هستند در آزادی به درون نسبی تصویب تحت نوجوانان عدالت عمل می کنند اما مسلمانان در آزادی کامل به solemnize adoptions تحت حما است که شخصی از قانون است. "وجود دارد هیچ نیاز مورد نیاز یا ضرورت برای درخواست برای به دست آوردن هر NOC از کارا به عنوان در هر موقعیت در بخش 56 (3) JJA و مقررات از تصویب کنوانسیون و UNCRC که در عمل بهترین (بهره) از کودک" در این گزارش آمده در حالی که با اشاره به معافیت های ارائه شده تحت نوجوانان عدالت عمل می کنند از این روش اجباری در زیر آن را برای فرزندخواندگی انجام می شود مطابق با روش حماة.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن