سورات الماس انجمن به دنبال گسترش در بازار تجارت زمانبندی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:22:05 am کانون Babubhai Vidiya گفت: "ا

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:22:05 am
diamond workers, trading market timings, surat news, Gujarat news, Indian express news کانون Babubhai Vidiya گفت: "این قوانین آنقدر سخت است که آن را تبدیل به بسیار دشوار را برای این صنعت به عملکرد...ما اصرار دولت برای افزایش زمان معاملات در بازار و اجازه می دهد تا دو نفر بر روی یک چرخ." (بازنمودی)

سورت الماس انجمن در روز دوشنبه درخواست شهرداری کمیسر برای تمدید زمان الماس بازارهای تجارت و اجازه می دهد تا دو نفر برای نشستن بر روی یک چرخ سنباده.

با توجه به صنعت تخمین می زند بیش از 1700 کارگران در الماس کسب و کار باید آزمایش مثبت با هاب از Katargam و Varachha نقاط عطف. نگه داشتن این در ذهن سورت شهرداری کمیسر B N Pani گذاشته بود دستورالعملهای عملیاتی استاندارد (Standard Operating Procedures) برای معامله گران و صاحبان کارخانه. در میان محدودیت های SMC کارگردانی کرده است شرکت برای استقرار تنها 50 درصد از نیروی کار خود را در یک زمان معاملات بازارهای مجاز به باز باقی می ماند از 2 ساعت به 6 بعد از ظهر و در این کارخانه تنها یک پولیش را نشسته بر روی یک چرخ سنباده.

کانون Babubhai Vidiya گفت: "این قوانین آنقدر سخت است که آن را تبدیل به بسیار دشوار را برای این صنعت به عملکرد...ما اصرار دولت برای افزایش زمان معاملات در بازار و اجازه می دهد تا دو نفر بر روی یک چرخ."

Pani گفت: "قوانین گذاشته شده است چرا که این منطقه شده است شاهد افزایش Covid-19 موارد است. اگر تعداد پایین می رود ما را به فکر می کنم در مورد تسهیلات در دستورالعملهای عملیاتی استاندارد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب