منچستر یونایتد مارکوس Rashford به دریافت درجه دکتری خود را برای مبارزه علیه فقر

منچستر یونایتد مهاجم مارکوس Rashford را تبدیل به جوانترین فرد به دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه منچستر برای

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

منچستر یونایتد مهاجم مارکوس Rashford را تبدیل به جوانترین فرد به دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه منچستر برای کار خود را مبارزه با فقر.

22-در سال Rashford مجبور دولت U-نوبه خود در ماه گذشته پس از او نوشت: نامه سرگشاده ای به قانونگذاران درخواست برای تغییر یک تصمیم نه به جایزه رایگان مدرسه کوپن غذا به کودکان آسیب پذیر در خارج از مدت.

"ما هنوز راه طولانی برای رفتن در مبارزه برای مبارزه با فقر کودکان در این کشور" Rashford گفت: "اما دریافت شناخت از شهرستان خود را بدان معنی است که ما در حال رفتن در مسیر درست است و این بدان معناست که مقدار زیادی. با تشکر از شما به دانشگاه منچستر."

منچستر بازیکن متولد گفت: خانواده اش متکی رایگان وعده های غذایی مدرسه هنگامی که او در حال رشد است.

در طول بیماری همه گیر کوروناویروس او همچنین در ارتباط با فقر و زباله های مواد غذایی خیریه FareShare برای کمک به افزایش 20 میلیون پوند (25 میلیون دلار) که به معنای 3.9 میلیون وعده های غذایی می تواند توزیع شده به مردم آسیب پذیر در هر هفته.

"مارکوس فوق العاده ای مرد جوان با استعداد فوق العاده ای و رانندگی است که امتداد فراتر از زمین فوتبال" گفت: پروفسور نانسی رتهولل رئیس جمهور و معاونت دانشگاه منچستر.

"کار خود را برای امور خیریه و خود را با مشخصات بالا در مبارزات انتخاباتی خواهد شد نه تنها کمک به بی شماری از افراد جوان در سراسر شهرستان خود ما بلکه در سراسر کشور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن