وزارت کشاورزی ایالات متحده گاو گزارش بازار برگ سوالات

بسیاری از دام تولید کنندگان نگران بودند با آنچه که آنها را دیدم به عنوان نوسانات شدید در گاو بازار پس از تولید

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

بسیاری از دام تولید کنندگان نگران بودند با آنچه که آنها را دیدم به عنوان نوسانات شدید در گاو بازار پس از تولید و فروش گوشت گاو ایالات متحده بودند مختل توسط یک آتش سوزی در تایسون گوشت گاو بسته بندی در هولکوم کن., در اوت. 9, 2019 و coronavirus همه گیر از سال 2020 است. که منجر به تماس با برخی از تولید کنندگان و گروه های کشاورزی برای بررسی این که آیا هکرها و دامداری عمل 1921 نقض شده است.

قانون "طراحی شده است تا مطمئن شویم که رقابت موثر و صداقت در دام و گوشت و مرغ بازار" با توجه به ملی کشاورزی مرکز قانون.

گزارش http://www.themarketworks.org/sites/default/files/uploads/studies/CattleandBeefPriceMarginReportfinal.pdf از وزارتخانه های کشاورزی بازاریابی خدمات و کشاورزی را از اقتصاددان ارشد درو متفاوت پاسخ.

"در آن تجزیه و تحلیل اثرات آتش و همه گیر USDA بدون اشتباه انجام و تایید اختلال در گوشت گاو در بازارهای به علت ویرانگر و بی سابقه حوادث" Julie Ann Potts, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت آمریکای شمالی گوشت موسسه, اعضای است که فرایند اکثریت قریب به اتفاق از ایالات متحده, گوشت گاو, گوشت گوسفند و مرغ گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

موسسه ارائه این تحلیل از گزارش وزارت کشاورزی ایالات متحده: http://www.themarketworks.org/sites/default/files/uploads/studies/USDA%20PSD%20Investigation%20Background%20Paper.pdf.

Rep. گرد و خاکی Johnson, R-S. D., که تا به حال فشرده وزارتخانه به منظور بررسی نوسانات بازار گفت: او "کمی نا امید" با این گزارش. جانسون در یک کنفرانس تلفنی با رسانه های خبری بعد از ظهر چهارشنبه گفت که او فکر کرده بود این گزارش را ارزیابی ممکن است اشتباه انجام می دهند.

"آن را نشانی است که به هیچ وجه معنی دار, بنابراین این مهم است که کنگره همچنان به نگه دارید — برای من مهم است برای ادامه به نگه داشتن آتش در وزارت کشاورزی ایالات متحده به مطمئن شوید که آنها در پایان کار" جانسون گفت.

روز چهارشنبه گزارش تاکید کرد که در آن "نه بررسی پتانسیل نقض هکرها و دامداری ها عمل می کنند. بررسی پتانسیل تخلفات در حال انجام است و در نتیجه AMS توانایی محدودی برای عموم گزارش کامل دامنه و وضعیت بررسی است."

بلکه این گزارش خلاصه عواملی مانند شرایط بازار تغذیه گاو قیمت و بسته بندی گوشت مقادیر قبل و بعد از این کارخانه آتش و قبل و در طول بیماری همه گیر. یک مثال از آنچه که در این گزارش تاکید شده:

"با وجود از دست دادن هولکوم گیاه تعداد کل تغذیه گاو برداشت شده در طول سه پس از آتش سوزی هفته در واقع رشد است که از سه هفته قبل از آتش سوزی حدود 5,000 سر. این نباید غیر منتظره به عنوان افزایش جعبه قیمت گوشت گاو و قیمت بالاتر گسترش ارائه انگیزه ای برای هکرها برای افزایش تولید. در این هفته پس از آتش تایسون به نظر می رسد به حمل یک بخش قابل توجهی از گاو آن را قبلا پردازش شده در هولکوم گیاه به گیاهان دیگر. "

تحقیقات همچنان ادامه دارد

روز چهارشنبه گزارش به این نتیجه رسیدند با این:

"یافته تا کنون مانع است احتمال این که فردی اشخاص و یا گروه از اشخاص نقض هکرها و دامداری عمل در طول پس از تایسون هولکوم آتش و COVID-19 بیماری همه گیر. بررسی پتانسیل نقض تحت هکرها و دامداری عمل ادامه دارد.

"وزارت کشاورزی ایالات متحده نه تنها خود تحقیق اقتدار بیش از شیوه های ضد رقابتی در صنعت بسته بندی گوشت می آمد و درگیر شده است در بحث و مذاکره با وزارت دادگستری (DOJ) در مورد اتهامات از شیوه های ضد رقابتی در صنعت بسته بندی گوشت. باید وزارت کشاورزی ایالات متحده پیدا کردن یک نقض هکرها و دامداری ها عمل می کنند آن است که مجاز به ارائه گزارش تخلف به DOJ محاکمه."

آن نامشخص شنبه زمانی که اطلاعات بیشتر در این تحقیقات ممکن است منتشر شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب