Maharashtra: ببر که به کشته شدن پنج نفر می میرد در مرکز نجات

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 9:00:19 pm این مقام مسئو

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 9:00:19 pm
Madhya Pradesh set to get its seventh tiger reserve این مقام مسئول همچنین گفت: یک ببر نر گرفته شده از چندراپور آورده و به مرکز در ژوئن 12 کشته در صبح روز دوشنبه. (فایل/بازنمودی)

یک ماده پلنگ که منحرف شده بود به یک روستا دستگیر شد و به ارمغان آورد به ناگپور را Gorewada نجات مرکز مداخله شب جمعه و روز شنبه در حالی که یک "مشکل" ببر که تا به حال به کشته شدن پنج نفر در چندراپور و دستگیر شد توسط وزارت جنگل, درگذشت این مرکز در صبح روز دوشنبه.

با توجه به وزارت جنگل های ماده پلنگ تا به حال barged به یک خانه در حاشیه Baamni ایجاد کرد حدود 6.30 pm در Nagbhid tehsil از چندراپور منطقه در شب یکشنبه. "ما آموخته است که آن را تا به حال وارد Baamni ایجاد کرد. یک تیم به آنجا رفتم و حدود ساعت 10.30 اسیر این پلنگ پس از بسیاری از اختلال; متعددی وجود دارد که تماشاچیان گفت:" رئیس کنسرواتور از جنگل راما رائو.

او افزود: "این ماده پلنگ داشت مجروح شد و فرستاده شده به Gorewada نجات مرکز درمان است."

یک مقام ارشد در ناگپور گفت: "این ماده پلنگ به نظر می رسد با بلانت کانین و آسیب در گردن آن است که به نظر می رسد ناشی از دام."

این مقام مسئول همچنین گفت: یک ببر نر گرفته شده از چندراپور آورده و به مرکز در ژوئن 12 کشته در صبح روز دوشنبه. "آن نفس نفس زدن در صبح و سپس کاهش یافت, خاموش," او گفت:.

این مقام افزود: "آن را نشان پرخاشگری همیشه از آن آورده شد به مرکز و نبود غذا خوردن بسیار. پزشکان در حال انجام پس از ذبح و ما می دانیم علت مرگ تنها پس از آن است. ما نه حکومت مارگزیدگی."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب