Maharashtra: گونه جدید از Olepa بید کشف شده در دولت

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 2:41:18 am علاوه بر این نمونه

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 2:41:18 am
Olepa moth, Olepa moth species, Olepa moth news species, Olepa moth new sub species, indian express news علاوه بر این نمونه از ردیابی پلقر نمایش 0.6 درصد واگرایی و نه به طور کامل مطابق با زیرگونه موجود در اسرائیل است. (بازنمودی)

در ابتدا یک بید زیر گونه Olepa جنس کشف شده از قسمت های غربی. اگرچه برخی گونه از Olepa معمولا در بر داشت در هند و سری لانکا و این اولین بار است که Olepa schleini این گونه کشف شده در اینجا. آنها در بر داشت در نندوربر و پلقر منطقه ماهاراشترا.

این نمونه از هند دارای روابط نزدیک با Olepa schleini یک زیرگونه موجود در اسرائیل تنها محل در خارج از جنوب و جنوب شرقی آسیا که این پروانه ها شناخته شده است. کشف در اسرائیل تایید شد در سال 2005.

با توجه به zoogeographical تغییرات بین اسرائیل و هند از هم جدا شده توسط بیش از 4500 متر آن بسیار تردید برای پیدا کردن این گونه در ابتدا. همکاري و DNA barcoding مطالعات نشان داد که مورفولوژی و مرد تناسلی توصیف نمونه از ماهاراشترا به حال پیوند نزدیک با کسانی که در اسرائیل است.

"این اولین بار است که Olepa schleini گزارش شده در هند. ویژگی های نمونه موجود در نندوربر نمایش 100 درصد شباهت با که در اسرائیل" گفت: Aparna Kalawate دانشمند در جانورشناسی نظرسنجی از هند (منطقه ای غرب مرکز) واقع در پونا.

علاوه بر این نمونه از ردیابی پلقر نمایش 0.6 درصد واگرایی و نه به طور کامل مطابق با زیرگونه موجود در اسرائیل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن