غربی فرمانده ارتش بازديد ارتش پست در امتداد مرز چین در هیماچال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | انتشار: 8 ژوئن 2020 6:11:03 pm Lt Gen RP Singh بررسی آمادگی ع

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | انتشار: 8 ژوئن 2020 6:11:03 pm
Western Army Commander visits Army posts, Western Army Commander, Western Army, India news, Indian Express Lt Gen RP Singh بررسی آمادگی عملیاتی و در زمان یک ارزیابی از وضعیت زمین.

این GOC-در-C غربی فرمان Lt Gen RP Singh دوشنبه در بازدید از جلو نوشته های از ارتش مستقل پیاده نظام تیپ است که مستقر در امتداد مرز چین در Kinnaur منطقه هیماچال پرادش است.

این فرمانده ارتش بازدید به پست مرزی فرض اهمیت در صورت خاموش در بین هندی و چینی نیروها در Ladakh. در Kinnaur بخش بیش از حد هیماچال پرادش پلیس گزارش کرده است که چینی هلیکوپتر تا به حال انجام گناهان از هوا فضا دو بار در ماه آوریل است.

Lt Gen RP Singh بررسی آمادگی عملیاتی و در زمان یک ارزیابی از وضعیت زمین. او همچنین تعامل با ارتش و هند و تبت مرز پرسنل پلیس قدردانی از تلاش خود را در حفظ هماهنگ افروزی در مرزهای.

ارتش فرمانده ترغیب تمام رده ها برای ادامه سخت شب زنده داری و دولت بالا از آمادگی عملیاتی و همچنین انجام تمام اقدامات احتیاطی برای حفظ خود از ادامه کرونا بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن