گجرات: Avni زنان توله آماده برای انتشار به وحشی جنگل مقامات به دنبال مناسب خاک

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 1:04:36 am آن را نگه داشته بود در

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 1:04:36 am
Avni cub, female cub, Forest Department, Gujarat news, indian express news آن را نگه داشته بود در یک محوطه جنگلی از حدود هفت هکتار که در آن طبیعی طعمه منتشر شد. این ماده پلنگ یاد گرفتیم برای کشتن است و در حال حاضر اعتقاد بر این بود خود به خود روی آن حساب کند. (بازنمودی)

پس از "موفق re-wilding" از توله های ماده پلنگ T1 (Avni) جنگل بخش گرفته شده است تماس به انتشار آن را به وحشی. تصمیم گرفته شد در جلسه اخیر نگران کمیته به ریاست مدیر ارشد کنسرواتور از جنگل (حیات وحش) Nitin Kakodkar.

Avni که مسئول کشته شدن حداقل پنج نفر به ضرب گلوله کشته شد مرده تحت دستور رسمی توسط یک تیرانداز از حیدرآباد اصغر علی در نوامبر سال گذشته پس از سه سال تعقیب و گریز در جنگل از Pandharkawada در یوتمل منطقه. این قتل منجر به خشم جهانی.

T1 تا به حال دو توله نر T1C1 و زن T1C2 که همچنین دستور داد دستگیر شده پس از آنها دیده می شد که احتمالا حمل ناشر Avni را در تضاد با انسان و از این رو نیز می تواند توسعه را به پتانسیل درگیری حیوانات. آنها نیز کوچک -- در حدود یک سالگی – زمانی که یتیم و از این رو ممکن است پیدا کرده اند باقی مانده و بدون مادر خود را دشوار است.

زن توله T1C2 دستگیر شد 20 روز پس از Avni کشتن و آورده بود به ناگپور که در آن تصمیم گرفته شد برای قرار دادن حیوان در یک محوطه بزرگ در Pench رزرو ببر (PTR) و انجام آن 're-wilding', یک آزمایش برای آموزش آن در توسعه آن غرایز طبیعی بدون گرفتن انسان اثر. این آزمایش شده و پس از آن تحت PTR زمینه مدیر Ravikiran Govekar نظارت.

"ما به این نتیجه رسیده اند که روند دوباره wilding تکمیل شده است و این ماده پلنگ مناسب است منتشر شود به وحشی" Kakodkar گفت: هند اکسپرس. "Govekar خواهد شد و در حال حاضر آماده سازی یک طرح پیشنهادی و ارسال آن به ملی ببر قدرت حفاظت از خود را برای تصویب," او اضافه شده است.

Kakodkar گفت: کمیته بررسی بر روی گزینه های مختلف از مناطق که در آن ماده پلنگ می تواند منتشر شود. "هیچ تصمیم نهایی هنوز گرفته شده است که در آن منطقه انتخاب شود," او گفت:.

آموزش درگیر در حال توسعه حیوان توانایی به کشتن طبیعی طعمه. آن را نگه داشته بود در یک محوطه جنگلی از حدود هفت هکتار که در آن طبیعی طعمه منتشر شد. این ماده پلنگ یاد گرفتیم برای کشتن است و در حال حاضر اعتقاد بر این بود خود به خود روی آن حساب کند.

خواسته در مورد حیوانات توانایی حک کردن خاک در برابر یک رقیب از آن استفاده امن از خاک تا حالا جایی دیگر ببر می تواند وارد Kakodkar گفت: "آن هم به طور منظم اسپری آن ادرار در اطراف محل که نشان می دهد که آن را نیز یاد گرفتیم به علامت گذاری قلمرو آن است. بنابراین باید آن را قادر به انجام این کار در هر کجا از آن منتشر می شود."

مورد محتمل مناطق که در آن ماده پلنگ می تواند منتشر PCCF گفت: "ما بررسی چهار گزینه PTR, Melghat در امراواتی منطقه Gadchiroli و Navegaon-Nagzira رزرو ببر (NNTR) در بهندرا و گندیا مناطق. این گزینه از انتشار آن را در همان منطقه که در آن است در حال حاضر برگزار می شود به سادگی با باز کردن محوطه دروازه با مشکل مواجه است از آنجا که یک ماده پلنگ با توله های در حال حرکت در مجاورت نزدیک. NNTR به نظر می رسد بهترین گزینه به خصوص Navegaon بخشی است که در حال حاضر از زندگی بشر پس از بازسازی پنج روستا. آن را نیز کمتر ببر و به راحتی می تواند جای بیشتر. اما تصمیم نهایی نشده است گرفته شده و در عین حال...".

در ضمن T1 دیگر توله T1C1 یک مرد اعتقاد بر این است رومینگ در Pandharkawada جنگل پس از جنگل گروه موفق به تصرف آن پس از چند ماه تلاش. "این بود اندیش بودن که گرفتن تلاش بود. که آخرین آن دام دوربین تصویر آمده بود در ماه دسامبر 2019. پس از آن نشده است دیده می شود. این امکان وجود دارد که آن را ممکن است مهاجرت کرده اند و در جستجوی یک زن گفت:" Prafulla Wagh که بازنشسته شد در 30 ژوئن به عنوان بخشی از مدیریت جنگل شرکت توسعه ماهاراشترا (FDCM), یوتمل و سرپرست منطقه که در آن T1C2 در حال حرکت بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب