Madhya Pradesh سانتی متر Shivraj سینگ Chouhan تست مثبت برای coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | Bhopal, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 12:38:08 pm Madhya Pradesh وزی

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | Bhopal, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 12:38:08 pm
shivraj singh chouhan, shivraj singh chouhan tests positive for coronavirus, shivraj singh chouhan coronavirus, shivraj singh chouhan gets coronavirus, shivraj singh chouhan covid-19, madhya pradesh coronavirus latest updates Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan آزمایش مثبت برای Covid-19 روز شنبه. (عکس)

Shivraj سینگ Chouhan شنبه اول شد وزیر برای تست مثبت برای رمان coronavirus. او به احتمال زیاد برای گرفتن اعتراف به Chirayu بیمارستان در شهر بوپال.

این Madhya Pradesh سانتی متر اعلام این خبر در توییتر. او اعلام روز پس از وزیر کابینه Arvind Adrianne آزمایش مثبت برای این بیماری است. Adrianne کرده بود با حضور در جلسه هیئت دولت و سفر کرده بود با سانتی متر به لکهنو به حضور در این مراسم از فرماندار Lalji Tandon در اوایل این هفته.

با توجه به توییتر Chouahn گفت: "من در نشان دادن علائم Covid-19. من رفتم از طریق آزمون و نتایج ثابت کرده اند به مثبت باشد. من مصرانه از همه کسانی که در تماس با من در روز های اخیر به خود را مورد آزمایش قرار. تمام کسانی که به من نزدیک باید به قرنطینه.

"من به دنبال تمام دستورالعمل ها (به عنوان فرمان توسط دولت). طبق پزشکان توصیه من باید به قرنطینه. من درخواست تجدید نظر همگان را به مراقب باشید از بی دقتی می تواند شما را آلوده. من همیشه سعی کردم به امن باقی می ماند اما مردم باید به دیدار من با توجه به مسائل مختلف," او اضافه شده است.

وزیر همچنین گفت که از این پس برگزاری منظم جلسات از طریق ویدئو کنفرانس. "اگر در زمان درمان هر Covid بیمار می تواند به راحتی بازیابی. من با برگزاری جلسات منظم هر شب برای نظارت بر وضعیت همه گیر در دولت است. از حالا من باید نگه همان طریق ویدئو کنفرانس," او گفت:.

Chouhan گفت که در غیاب او خانه وزیر Dr Narottam Mishra توسعه شهری وزیر Bhupendra Singh, پزشکی, وزیر آموزش و پرورش Vishwas Sarang و وزیر بهداشت Dr Prabhuram Choudhary خواهد صندلی این جلسات.

به عنوان بسیاری از 26,210 Covid موارد ثبت شده در Madhya Pradesh تا حالا.

(با انس ورودی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب