J&K: SRO 202 اوراق, مشروط تازه منصوب به 2 سال

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 10:48:20 pm جامو و کشمیر Lt فر

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 10:48:20 pm
jammu kashmir union territory, j&k recruitment drive, j&k govt posts, jammu kashmir job posting جامو و کشمیر Lt فرماندار G C Murmu.

UT دولت دوشنبه خارج از بحث SRO 202 ساخته شده است که آن را اجباری برای جدید منصوب استخدام در جامو و کشمیر به کار در مشروط شدن در حداقل مقیاس پرداخت هزینه برای یک دوره پنج سال است.

این بود که نشان داد در یک صدای جیر جیر توسط اتحادیه وزیر امور خارجه در سازمان بنادر و دریانوردی Dr Jitendra سینگ که نوشته است: "`LG #JammuAndKashmir Sh Murmu فقط در حال حاضر به نام تا برای انتقال است که به عنوان پیشنهاد به او #SRO202 را نمی توان نشان داد در استخدام جدید قوانین و موجود انتصاب تحت SRO202 این دوره مشروط شدن است کاهش می یابد به دو سال است. باید تعریف او را برای پاسخ سریع".

منابع تایید خروج از SRO 202 گفت: کار سیاست قابل اجرا خواهد بود و در باقي نمانده تا نوآموزان توسط UT دولت است که مجموعه ای از فرایند پر کردن نزدیک به 10 ، 000 پست های در طول چند ماه آینده. در مورد حدود 12000 – 13,000 جوانان بودند که توسط ارتش سابق PDP-BJP دولت در گذشته گفته منابع خود را مشروط دوره نیز می ایستد کاهش می یابد و به مدت دو سال.

SRO 202 آورده بود توسط مغبون PDP-BJP دولت در سال 2015 به بهانه فراهم کردن شغل برای بیشتر جوانان بیکار با آن ناچیز منابع مالی است. اما ارائه کرده برانگیخته تظاهرات از جوانان از زمان آغاز آن.

اشاره شده است که وجود دارد تقریبا هیچ استخدامی در طول دو سال گذشته یک مقام ارشد گفت که تقریبا همه جوانان استخدام سابق دولت باید خود را به اتمام دوره آزمایشی و دوره دو سال است.

خروج از SRO 202 منابع گفت: به دنبال مشاوره توسط وزیر Dr Jitendra سینگ به UT دولت در نظر خشم گسترده در میان تحصیل کرده بیکار. تنها در هفته گذشته, او در طول سخنرانی خود پس از به طور رسمی افتتاح یک نیمکت مرکزی اداری و دادگاه اتحادیه سرزمین جامو کشمیر و لاداخ گفته بود که "آن است که سازگار با طرح جدید از همه چیز و از این رو نیاز به بازبینی شود".

"این موضوع مورد بحث قرار گرفته و به زودی Lt دولت رژیم را بررسی SRO 202," او گفت:, و اضافه کرد "باید وجود داشته باشد هیچ سیاست در این موضوع در هزینه های جوانان".

همیشه پس از اجرای SRO 202 در ژوئن 2015 است و مخالف با هر دو کارکنان دولت و جوانان تحصیلکرده در جامو و کشمیر به عنوان "تبعیض آمیز" و "ضد جوانان" نیز ناقض خود حداقل حقوق و دستمزد قانون و دادگاه عالی حکم دستمزد برابر برای کار برابر است.

رهبر مخالفان در Rajya سبها, غلام نبی آزاد هم تا به حال در سال گذشته خواستار اصلاح در قوانین قاب تحت SRO 202 اضافه کرد که این تجویز که یک فرد منصوب به دولت ارسال مي شود مشروط از پنج سال و در طی این مدت او/او باید به عنوان تنها پایه پرداخت. اما, استاندارد, استخدام, قوانین تنها برای ارائه به دو سال آزادی مشروط او اشاره کرده بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن