مسافران چپ دادند که تا محدود Shramik قطار اجرا می شود در مسیر منحرف و راه آهن در پاسخ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 7:28:19 pm راه آهن شده است عامل 'S

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 7:28:19 pm
COronavirus lockdown, Western Railway, ticket refund, special trains, migrant workers, Indian express news راه آهن شده است عامل 'Shramik ویژه' قطار از تاریخ 1 مه برای کارگران مهاجر بودند که رشته در نقاط مختلف کشور است.

کنار گذاشتن دغدغه که تا محدود Shramik قطار ویژه از ماهاراشترا تا به حال به اشتباه گرفته شده و این مسیر از طریق Odisha راه آهن مقامات روز شنبه گفت که این برنامه ریزی شده بود که به علت انحراف به ترافیک.

در روز پنج شنبه چندین کارگران مهاجر تا به حال سوار قطار ویژه از Vasai جاده در ماهاراشترا برای گوراکپور در اوتار پرادش. اما آنها شدند گیج هنگامی که قطار وارد Rourkela در Odisha. برخی از مسافران در زمان به توییتر گفت: آنها می ترسید که راننده گرفته بود اشتباه مسیر.

در Vasai جاده-گوراکپور قطار که در سمت چپ این شهرستان در مارس 21 منحرف شد از طریق بیلسپور, ژرسوگودا, Rourkela, ادرا و آسانسول ایستگاه های غربی راه آهن PRO Ravindra Bhakar مادران گزارش شده است.

"وجود دارد هیچ سوال قطار از دست دادن راه خود را و یا راننده آن فراموش کردن مسیر. ما بسیار آگاه است که آن را در حال رفتن به از طریق تصویب Rourkela ایستگاه. در طول آن توقف قطار دریافت آب و دیگر چیزهایی که لازم است قبل از اقدام نسبت به آن مقصد" Rourkela مدیر ایستگاه Abhay Mishra گفت.

اظهار نظر در این رئیس هیئت مدیره راه آهن V K Yadav گفت که از آنجا که بسیاری از مهاجران به ویژه قطار بودند فسخ در اوتار پرادش و بیهار راه آهن تصمیم گرفته است به decongested البته راه دیگر به کار این قطار.

توجه به تراکم ترافیک راه آهن هیئت مدیره تصمیم گرفته است به طور موقت اجرای قطار نشات گرفته از Vasai جاده Udhna سورت ولسد و انکلشور ایستگاه های غربی راه آهن و برخی از ایستگاه ها در Konkan راه آهن و آهن مرکزی در مسیر منحرف از طریق اوریسا Bhakar روشن.

"با توجه به ترافیک سنگین در ایترسی-Jabalpur-Pt. Deen Dayal Dayal نگر مسیر قطار را در حال حاضر اجرا در مسیر منحرف از طریق بیلسپور, ژرسوگودا و Rourkela ایستگاه در اوریسا" رسمی اضافه شده است.

راه آهن شده است عامل 'Shramik ویژه' قطار از تاریخ 1 مه برای کارگران مهاجر بودند که رشته در نقاط مختلف کشور در میان coronavirus ناشی مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن