نظامی خلاصه: شاهزاده بود که یک قهرمان جنگ

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:53:50 am جوان Maharaj کومار بهادر

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:53:50 am
Maharaj Kumar Bahadur Singh, Maharaj Kumar Bahadur Singh Bundi, Bundi Maharaj Kumar Bahadur Singh, Indian Army, Maharaj Kumar Bahadur Singh Indian Army, Indian Army Maharaj Kumar Bahadur Singh, Military Digest, Military Digest Indian Express, India news, Indian Express جوان Maharaj کومار بهادر سینگ از بوندی تصویر در خدمات لباس خود هنگ Probyn اسب c1942

در هند بیشتر حاکم شاهزادگان برگزار افتخاری کمیسیون در ارتش هند و چند را انتخاب کنید در ارتش بریتانیا. برخی از شاهزادگان آیا دوره های دلبستگی با واحدهای ارتش به یادگیری هنر سربازی. Maharaj کومار بهادر سینگ از بوندی (به عنوان او پس از آن) یکی از معدود برای خدمت در مبارزه با فعال و دریافت مدال شجاعت نمایش داده شده توسط او را به بوت. متولد در سال 1920 او تحصیل کرده بود در مایو, کالج, اجمیر. دریافت اضطراری کمیسیون در نوامبر 1942 او نوشته شده بود به Probyn اسب برجسته سواره نظام بوده و مکانیزه در سال 1940.

هنگ مجهز به تانک شرمن نقش مهمی در تازه مسلمانان برمه در 1944-45 برنده شدن تعدادی از نبرد افتخارات. در پیشرفت در میکتیلا در 2 مارس سال 1945 بهادر سینگ بود که در فرماندهی نیروهای نظامی از مخازن حمایت از یک پیاده نظام در حمله به یک روستای غنی شده. او متوجه شد که تفنگ جوخه با نیروهای نظامی خود را مهار شد در تشکیل تا محل (FUP) با مسلسل و آتش تک تیرانداز قادر به حرکت رو به جلو را به حمله. پیشرو نیروهای نظامی خود را به انبوه خار جنگل انجا آتش آمد از او درگیر دشمن. یک مخزن غیر فعال بود توسط یک مخزن-شکار با ساخت یک خودکشی حمله با پرتاب معادن بهادر سینگ خود را مورد حمله چند بار با بنزین بمب. قابل توجه است که این همه در حالی که او با خیال راحت در درون خود پناه میبرند اما مخزن ایستاده بود تا در برجک سرد به عنوان یک خیار را با خود فوقانی بدن در معرض آتش دشمن.

شلیک هفت تیر خود را و پرتاب نارنجک او را کشته و یکی از تانک شکار و مجبور مانده به فرار. در حال حرکت در امتداد unescorted توسط پیاده نظام بهادر با قاطعیت به رهبری نیروهای نظامی خود را به پایان دور از موقعیت دشمن. پیدا کردن ژاپنی جمع آوری وجود دارد در آب-البته برای راه اندازی یک ضد حمله به او حمله کردند و آنها را با elan شلیک بالا-پوسته انفجاری و مسلسل انفجار پراکندگی آنها را در سردرگمی است. با استفاده از ابتکار خود و به دنبال دشمن به خوبی به عقب موقعیت او و نیروهای درگیر با آنها را به عنوان آنها کناره گیری کرد.

در کلمات استناد به صورت فوری جایزه نظامی صلیب 'افراطی جسارت داش و ابتکار نمایش داده شده توسط این افسر و خود را خنک و پاک کردن گزارش در طول نزدیک و دشوار مبارزه شد و تا حد زیادی مسئول برای موفقیت این اقدام و یک مثال خوب برای تمام رده'. جایزه نظامی متقابل به او غنی سزاوار.

Maharaj Kumar Bahadur Singh, Maharaj Kumar Bahadur Singh Bundi, Bundi Maharaj Kumar Bahadur Singh, Indian Army, Maharaj Kumar Bahadur Singh Indian Army, Indian Army Maharaj Kumar Bahadur Singh, Military Digest, Military Digest Indian Express, India news, Indian Express Maharao رجا بهادر سینگ بوندی, MC سرگرم کننده در 50s

این جوان princeling آخرین نبرد. پس از مرگ پدرش Maharao رجا Ishwari سینگ در آوریل 1945 او موفق شد او را به عنوان حاکم بوندی و در نتیجه در سمت چپ ، واحد خود را رفته به پاکستان اعطا شد افتخاری کمیسیون به عنوان یک عمده در که خوب هنگ دکن اسب. او در سال 1960 مطرح شد و به رتبه ستوان سرهنگ. پیش از آن در سال 1956 او ساخته شده بود افتخاری aide-de-اردوگاه (ADC) به رئیس جمهور هند است.

برای بسیاری از سال پس از استقلال Maharao رجا بهادر سینگ میزبانی سالانه پذیرش در هتل امپریال دهلی نو برای افسران بود که مبارزه در برمه. در سفر به بریتانیا در سال 1977 به ملاقات پروردگار Mountbatten او از قلب-حمله. با انتخاب به مبارزه در جنگ جهانی بهادر سینگ زنده نگه غنی رزمی سنت خود forebears داد و ابدی اثبات دلاوری و شجاعت است.

به عنوان رویکرد ما 75 سالگرد پایان جنگ جهانی دوم آن را به ارزش به خاطر سپردن تکان دهنده اعمال آورده است که پیروزی نهایی بیش از ژاپن و مردانی که انجام آنها.

چینی ناسازگاری

چینی سربازان که به درگیری با ما jawans در دو به طور گسترده ای از هم جدا مکان در Ladakh و هند. این است که معمول بازی چینی تحریک حوادث به تسریع در پشت صحنه مذاکرات در ژئو-استراتژیک مسائل و یا آشکار سازش است. آنچه که هدف از این زمان ؟ آنها به نظر می رسد نگران ما بدتر شدن روابط با پاکستان و ممکن است هند مداخله در پاکستان اشغال کشمیر (POK) یا گلگت-بلتستان در تاریخ بعد. وجود دارد یک صد نی در باد که ممکن است نشان می دهد به هند در دوره آینده اقدام در POK – هند ژنرال' اظهارات در مورد تازه مسلمانان, بی صبری با پاکستان ادامه تلاش برای ترویج تروریسم و شورش در کشمیر و غیره. آخرین گنجاندن شهرها در POK و بلتستان در هند هواشناسی وزارت آب و هوا بولتن روزانه.

Maharaj Kumar Bahadur Singh, Maharaj Kumar Bahadur Singh Bundi, Bundi Maharaj Kumar Bahadur Singh, Indian Army, Maharaj Kumar Bahadur Singh Indian Army, Indian Army Maharaj Kumar Bahadur Singh, Military Digest, Military Digest Indian Express, India news, Indian Express هندی و چینی ایرانیان در طول لاک

معمول چینی روش سیگنالینگ که آنها باز به آغاز مذاکرات مخفی است که به مرحله حوادث در لاک که پتانسیل را دارند که با گلوله برف زدن به flashpoints. این بار آنها به معنادار. معمولا چینی رسوخ در روز روشن در حال مقابله با آگهی ها و هشدارهای کلامی و به طور فزاینده ای توسط فیزیکی را لغو کردند که نیروهای هندی در تلاش برای فویل آنها را. صوتی و تصویری شواهد نشان داده است که نه طرف سلاح استفاده می شود و یا در واقع حتی انجام آنها. اما این بار چینی ها آماده برای تشدید. آنها مجهز به باطوم برخی نکردم با ناخن. خود را لیبرال استفاده در مجادلات باعث آسیب به نیروهای نظامی است.

این واضح است تشدید چیزی است که هر دو طرف شده است مراقب باشید برای جلوگیری از است. بدیهی است که چینی ها به معنی کسب و کار است. با جسمی کوچک PLA سربازان قرار داده شده در یک نقطه ضعف در برابر بلندتر و قوی تر هند jawans سابق بودند هیچ شانس. وجود دارد هیچ گزینه ای اما برای ما به انجام همان. این اجرا می شود خطر تشدید تنش اما به ما اجازه غیر مسلح سربازان چهره چینی ها حتی با دومی مسلح تنها با پایه سلاح خواهد شد به دعوت یک دست دادن روحیه است.

دیپلمات مشغول به کار خواهد شد شبکه های خود را برای جلوگیری از تشدید اما ارتش هند را به نگه داشتن خود را در پودر خشک و دیدار با چینی ناسازگاری با نیروی سنجیده شود. هر پاسخ دیگر خواهد شد که اثر تشویق چینی ها به بیشتر گناهان.

چین به شدت سرمایه گذاری در, سیاسی و اقتصادی سرمایه در چین-پاکستان به کریدور اقتصادی. این است که آن را معتبر استراتژیک مهم پروژه است. راهرو را قادر خواهد ساخت چین به واردات نفت خود و حیاتی مواد خام از آسیا و آفریقا و صادرات کالاها به پایان رسید نامحدود توسط چوک نقطه از تنگه مالاکا و بدون در حال اجرا طولانی و خطرناک دستکش بلند از شبه جزیره هند است. چین نمی تواند خطر انداختن آن $62 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این پروژه اجازه می دهد هر گونه تهدید بالقوه برای ثبات پاکستان به ظهور. آسیب پذیر ترین نقطه باز به ممنوعیت این بزرگراه قراقروم ارتباط دو کشور نهفته است درست در شمال خط کنترل تقسیم کشمیر-لاداخ و گلگت-بلتستان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب