Loons' دفاع می بیند تغییرات با قوی کانزاس سیتی مهاجم Pulido بعدی

گم شده Loons شد مرکز بازگشت آیک Opara که آیا سفر با این باشگاه به دلیل وضعیت موجود و هافبک دفاعی Ozzie آلونسو

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

گم شده Loons شد مرکز بازگشت آیک Opara که آیا سفر با این باشگاه به دلیل وضعیت موجود و هافبک دفاعی Ozzie آلونسو را با جزئی مصدومیت همسترینگ.

بدون Opara و آلونسو دو مدافعان که کمک Loons را 2019 MLS جام حذفی — آتش led 2-0 در نیمه. این داد و بیداد نامیده می شد و سپس با توجه به رعد و برق در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

"آنها به ثمر رساند هدف باور نکردنی بعد از شاید 30 ثانیه و سپس من فکر کردم ما تحت سلطه بسیاری از اختیار" هیت گفت. "برخی از جنبه های بسیار خوب بودند و برخی نه چندان خوب. سپس آنها دیگر (هدف) میدوی از طریق نیم."

جدید کسب خوزه آجا بود وصل برای Opara در حالی که حسنی Tauk که سوم به پایان رسید برای MLS rookie از سال افتخارات سال گذشته در آمد برای آلونسو. هیت گفت: آلونسو می تواند ایفا کرده و اگر آن را یک بازی مسابقات.

هیت ابراز اعتماد به نفس در آجا, 6-پا-4, 27 ساله اروگوئه که با بازی در سه فصل در لیگ قبل از صرف سال گذشته با اتحادیه Espanola در شیلی را بالا بدست آورد.

"او را در حقوق و دستمزد بسیار خوب برای ما" هیت گفت. "او یک بچه است. او بازی در لیگ قبل از. او می داند آنچه در این لیگ است. من فکر می کنم که مهم است. ما ساخته شده یک تلاش آگاهانه در آوردن مردم ما فکر می تواند مکمل تیم ملی."

این Loons' استارت در یک 4-2-3-1 تشکیل شد: مهاجم لوئیس Amarilla; حمله هافبک رابین Lod, Kevin Molino و اتان فینلی; هافبک مرکزی Jan Gregus دفاعی هافبک Tauk; مدافعان تعقیب Gasper Aja, مایکل Boxall, رومن Metanire; با دروازه بان تایلر میلر.

مینه سوتا برنامه ریزی شده بود به داد و بیداد که Columbus Crew یکشنبه گذشته بود که پس از لغو یکی از خدمه بازیکن تست مثبت برای COVID-19. شیکاگو راه اندازی شد برای باز کردن MLS برگشت مسابقات روز چهارشنبه اما این بازی به تعویق افتاد و پس از نشویل SC تا به حال پنج بازیکن تست مثبت است.

این Loons' اولین بازی در این مسابقات برای مجموعه 7 p. m. CT یکشنبه مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی است. این اولین از سه بازی مینه سوتا در گروه D.

مینه سوتا دفاع است و انتظار می رود آزمایش جدید کانزاس سیتی مهاجم آلن پولیدو پیشرو گلزن در مکزیک Liga MX فصل گذشته. او تا به حال 12 گل در 18 بازی برای Chivas de Guadalajara.

برای ورزشی, Pulido تا به حال دو گل و یک پاس در دو بازی در ماه مارس قبل از فصل بود و تعطیل. MLSsoccer.com چهار برداشت Pulido به گلزن برجسته در این دوره از مسابقات است.

هیت گفت: او گفتگو روز شنبه با چند مربیان از جمله K. C. پیتر Vermes و تم اصلی این بود که چگونه مربیان نمی دانم چه تیم های خود را می خواهم پس از نزدیک به چهار ماه بدون بازی. متحد شد 2-0 در دو دور بازی زمانی که فصل به تعویق افتاد.

"همه مردد است از جایی که آنها به عنوان یک تیم" هیت گفت. "هیچ یک از ما تا کنون از طریق این. ... تا زمانی که شما در واقع بازی برش و محوری از یک بازی نمی کنم هر کسی می دانید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن