کریکت است و بیشتر یک محصول از یک بازی می گوید: سابق نیوزیلند ضربه گلن ترنر

گیج کننده برای نظم و انضباط و شدید ترویج سنت از بازی گلن ترنر سابق نیوزیلند بازکن که شروع به نواختن کلاس اول ک

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

گیج کننده برای نظم و انضباط و شدید ترویج سنت از بازی گلن ترنر سابق نیوزیلند بازکن که شروع به نواختن کلاس اول کریکت در سال 1964 بوده گذراند افکار خود را در مورد وضعیت بین المللی کریکت با روزنامه نگار کهنه کار و لین مک کانل در یک کتاب با عنوان کریکت جهانی گرم شدن کره زمین.

بخش وجود دارد در این کتاب که ملزم به ماشه یک بحث در میان بازیکنان و طرفداران به عنوان ترنر wades به برخی از پوچ که آمده اند به ویران با شهرت این بازی. کریکت دستخوش تغییرات بسیاری و نه همه برای خوب بازی و ترنر نمی کند گوشت چرخ کرده و کلمات او به عنوان مورد بحث آنها را با همان چشم انداز مشخص شده است که خود را حرفه ای. در این مصاحبه ترنر سهام افکار خود را در کریکت و کتاب.

Glenn Turner in 1972
The Hindu Archives

گلن ترنر در سال 1972 هندو Archives

شما باید در مورد 2019 جام جهانی را با جزئیات در. چگونه متفاوت خواهد شما پنجه بیش پرتاب حادثه?

من امیدوارم که من می خواهم که پنجه بیش پرتاب حادثه بسیار متفاوت است. در آن زمان وجود داشته اند برخی از حواس او را پرت در بازی من توجه نمی توانست کاملا منحرف و دور از (بن) Stokes' اقدامات است. به ویژه در خود فرو رفتن و که در آن او به پایان رسید تا بود به خصوص گفتن. پس زمینه من دانش چگونه تجربه ضربه واکنش نشان می دهند به طور خودکار توسط عمدا مسدود می اندازد زمانی که یک اجرا تهدید می خواهم که به ناچار منجر به ابراز افکار من به داوری/داوران. امیدوارم این امر باید آنها را وادار به مراجعه به سوم داوری برای یک حاکم. من نمی خواهد که انتظار می رود این تصمیم رفته اند نیوزیلند راه به خاطر تاریخ این دین ، نمونه هایی از مانع در این زمینه در این شرایط تا به حال تا حد زیادی نادیده گرفته شده است مگر اینکه شفاف آشکار است.

عمدی انسداد است رخنه کرد تحت رادار احتمالا به دلیل شرایطی که برای مدت طولانی از سوم داوران تلویزیون تکرار و ضربه به ندرت با استفاده از هر سرنگون منحرف از خود فرد است.

دادن ضربه را در این شرایط به نظر می رسد در بیش از حد سخت سبد خرید. انفعال توسط داوران و بیشتر مردم در حال تبدیل شدن به normalised اما به مناسبت در سوال مخاطرات از یک جام جهانی شد بیش از حد بالا را نادیده بگیرد. من تعجب می کنم اگر این رویداد را در آینده اثبات آنچه در آینده اتفاق می افتد.

NZ cricketers بهترین تصویر امروز در جهان کریکت. چگونه آنها توسعه این نوع از ورزشکاری?

این نباید دیده شده است به عنوان یک داده چرا که همانطور که با بسیاری از چیزهای آن ثابت نیست. این فقط طول می کشد یک زن و شوهر از بازیکنان در یک تیم به تضعیف شهرت این گروه است. آن است که به طور کلی پذیرفته شده است که قدرت فساد. دسترسی به قدرت در گذر موقت محیط زیست است به طور قابل توجهی افزایش یافته است در طول زمان به دلیل گسترش رسانه های الکترونیکی پوشش بازی های بین المللی و مقادیر بیش از حد پول است. زمان اجتماعی و آداب و رسوم نیز در کریکت به موجب آن مردم/بازیکنان بسیار آگاهانه فرض حقوق اما کمتر آگاه از مسئولیت های خود را. چه تمایل به دنبال این است که یک حس قوی از حق.

The book jacket

کتاب ژاکت

آیا شما باور دارید کریکت تبدیل شده است بیش از حد تجاری با تشکر از مدیران که در حال حاضر اجرای بازی ؟

بله, من فکر می کنم آن را تبدیل به بیش از حد تجاری به نقطه تبدیل شدن به بیشتر از یک محصول از یک بازی است. من نه ضروری به آنچه اتفاق می افتد در کشورهای دیگر اگر چه من شک دارم وجود شباهت بین نیوزیلند و دیگران. در NZ ارشد بازیکنان و بازیکنان ارتباط عمدتا بازی را اجرا کنید. حضور بازیکنان عوامل نیز باعث کریکت تخته به abrogating برخی از آنها حکومت مسئولیت از جمله مماشات به عوامل.

آیا شما فکر می کنم بین المللی بولینگ استاندارد کاهش یافته است, بیش از سال است ؟

رویکرد به بولینگ است تا حدی تغییر همراه با روند در جامعه که اتفاقا تاثیر می گذارد برخی از بازیکنان بیش از دیگران است. بزرگترین روند مؤثر بولینگ امروز به احتمال زیاد به دنبال ارضاء فوری است که منجر به بی حوصلگی و عدم پشتکار. به اعتقاد من موفق بولینگ بیشتر در مورد تداوم با درصد است که به شما بهترین شانس تحقق موفقیت است. این رویکرد کمتر شایع امروز نسبت به گذشته.

چرا کریکت مشخص شده توسط بسیار در زمینه acrimony, هر چند زمانی که نیوزیلند در حال پخش است ؟

وجود دارد نمونه های متعددی از داوران دریافت بی جا از پیامدهای اجرای برخی از قوانین از این بازی همراه با روح کریکت. احتمالا این امر منجر به عدم اعتماد به مقامات به آنها را به بالا و در نتیجه داوران' تمایل به اعمال این قوانین در زمانی که مورد نیاز است. علاوه بر این درگیری های مورد علاقه اجازه می دهد بازیکن قدرت برای به دست آوردن بیش از حد کنترل شده است همچنین مرکب مشکل است. پرسش از حق و حقوق و مسئولیت های یک بار دیگر می آید را به تمرکز.

چرا کریکت, و دیگر هیچ, ورزش, بازتابی از جامعه ؟

این یک سوال دیگر هیچ, ورزش, که بازتابی از جامعه است. این واقعیت است که کریکت بازی است بیش از یک دوره طولانی از زمان (من جمله T20 کریکت به عنوان) به طور خودکار در معرض خود را به بیشتر از تأثیرات آنچه که اتفاق می افتد در جامعه است.

Glenn Turner is 2020
Special Arrangement

گلن ترنر است سال 2020 آرایش ویژه

ما هنوز بسیاری از متوسط بین المللی کریکت?

حرص و طمع ایجاد کرده است نیاز به بازی به عنوان بسیار ناپایدار کریکت به عنوان ممکن است به دلیل درک نیاز به خوراک چند اشتهای سیری ناپذیر. کریکت به دنبال سوء استفاده شکل از سرمایه داری که در آن فاصله بین تیم اول بازیکنان و گروه بعدی غیر قابل قبولی بالا اجازه دهید به تنهایی شکاف برای کسانی که در سطح استان. تسلط T20 کریکت است و ادامه خواهد داد به کاهش توانایی بازیکنان را به بازی دیگر اشکال از بازی و در نتیجه ایجاد آنچه شما از آن به عنوان حد وسط بین المللی کریکت. برخی می گویند که مراقبت در مورد دیگر اشکال کریکت? من انجام دهید!

چگونه شما مشاهده کریکت هند?

آن را مورد توجه بوده است به دنبال تغییر صورت گرفته در کریکت هند بیش از چند دهه. در خصوص ظهور قدرت در درز/نوسان/بولینگ سریع بخش. مشخص کنتراست از دهه 1970 زمانی که چرخش غالب شد. من برای اولین بار تور هند در سال 1969 در زمانی که کریکت هند و نیوزیلند کریکت دیده نمی شد به عنوان اتصالات به بالاترین رده بندی تیم ها در مقایسه با انگلستان و استرالیا و غرب هند. چگونه زمان تغییر کرده!

من نمی خواهم برای شروع به مقایسه توانایی تیم و بازیکنان از دوره های مختلف به دلیل وجود بیش از حد بسیاری از عوامل مختلف است که به بازی می آیند.

در زمینه رفتار میان دو تیم که در آن زمان یکی از احترام به حریف خود را. این احتمالا آسان تر ساخته شده توسط این واقعیت است که هیچ یک از ما تا به حال ممکن است عوارض ناشی از برخورد با قدرت و حق بود نه یک مسئله به دلیل نبود خیلی برای ما به حق. اتفاقا من احتمالا بازگشت به هند حدود 35 بار از سال 1969 و ممتاز بوده است به رعایت برخی از تغییرات قابل توجهی به طور کلی بیش از آن دوره.

نویسنده را

روزنامه نگار و نویسنده لین مک کانل در...

گلن ترنر

Lynn McConnell
Special Arrangement

لین مک کانل آرایش ویژه

"درخواست تجدید نظر از گلن ترنر کریکت و دستاوردهای خود را مدیون او به حداکثر رساندن توانایی های خود را به کمال در یکی از سخت ترین مناطق بازی — لین مک کانل به عنوان یک باز از رودخانه. چه موفقیت خود را بیشتر قابل توجه و پشتیبانی از ادعای خود در نظر گرفته می شود در میان این نوابغ بود و انجام آن در طول یک دوره با کیفیت فوق العاده در میان باز bowlers هر دو در زبان انگلیسی شهرستان صحنه و در بازی تست بازی در ابتدا و پس از آن در رشد یک روزه بازی. او بیشتر به رقابت با بیش از دیگران نیز چون او یک پیشگامی در نیوزیلند بازی. قطعا وجود داشته است NZ بازیکنان در شهرستان کریکت اما با بهبود مسافرت هوایی او قادر به رفت و آمد بین انگلستان و نیوزیلند فصل است.

آورده است که مسائل را با نیوزیلند تازه کار مدیران وجود دارد و درگیری که با کمتر مصمم بازیکن از گلن به خوبی ممکن است آنها را دیده دهد. بازیکنان از امروز برای همیشه مدیون گلن راه او راه می رفت اگر چه من گمان می کنم بسیاری از آنها قدردانی نمی که. در طول این همه او ادامه داد: به نمره اجرا می شود و در دوران بازنشستگی او ادامه داد: برای خدمت به یک بازی در راه است که برخی دیگر از بازیکنان سابق موفق شده اند. بازی باقی مانده چیزی."

کتاب

"در گفتگو با گلن ما متوجه است که ما تا به حال نگرانی های مشابه با آن کریکت به رهبری بود در ابتدا در نیوزیلند وضعیت اما بیشتر ما صحبت ما بیشتر متوجه مسائل در اینجا شبیه به آنچه که در جاهای دیگر اتفاق می افتد. من تا به حال یک ارتباط طولانی با گلن از روز من به عنوان یک استانی ورزشی ویرایشگر زمانی که او رییس اجرایی Otago ورزشی اعتماد که مشغول به کار در حوضه آبریز برای دانش آموزان در دانشگاه Otago. Latterly در طول زمان خود را به عنوان NZ مربی و کار در مراکز دیگر ما مسیرهای عبور دوباره بود و سطح تماس که ما خدمت کرده است و در آماده سازی این کتاب است." — لین مک کانل

کریکت در پست COVID-19

"کریکت است خوشبخت تر از بسیاری از ورزش های در اجازه می دهد اجتماعی فاصله رخ می دهد در این زمینه است. اما از روی حیله و تزویر منطقه است که در زمینه ترتیبات سفر و محل اقامت مقابله با جمعیت و مانند آن. انطباق بسیار مهم خواهد بود به بازگشت از بازی است اما این نباید اتفاق می افتد مناسب و بدون پادمان بودن در محل قرار داده." — لین مک کانل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب