زندگی تغییر نکرده با وجود رکورد لیگ حراج پیشنهاد: کامینز

این شش ماه از او زده IPL طلا با شکستن رکورد پیشنهاد اما استرالیا سرعت آن پت کامینز می گوید زندگی اش تغییر نکرد

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

این شش ماه از او زده IPL طلا با شکستن رکورد پیشنهاد اما استرالیا سرعت آن پت کامینز می گوید زندگی اش تغییر نکرده یک بیت از آنجا که او هرگز از این نوع بیش از حد تحت تاثیر یا موفقیت یا شکست است.

جهان شماره 1 آزمون کاسه خریداری شد توسط Kolkata Knight Riders برای ثبت ₹15.5 کرور (AUD 3.17 میلیون) و او بالاترین پرداخت بازیکن خارجی در تاریخ لیگ.

"من می خواهم به فکر می کنم من زندگی نمی کند و تغییر زیادی در همه" کامینز گفت PTI در یک منحصر به فرد تعامل در مورد تاثیر تیتر گرفتن رویداد در ماه دسامبر گذشته.

"من سعی می کنم بهترین من در هر بازی, من بازی می کنم اما من سعی کنید که اجازه نمی دهد هر موفقیت و یا شکست تغییر زندگی من بیش از حد" 27 ساله اضافه شده است.

پرسید که آیا بالا از آن روز کمرنگ شده و دور او گفت: "نه واقعا...."

"ممکن است هنگامی که من بیش از وجود دارد به بازی اضافه شده" ستاره کاسه.

بسیاری از اطفال تا به حال تغییر اولویت های پس از ظهور خصوصی T20 لیگ اما کامینز یک تراشه کردن بلوک های قدیمی که مانند هند کاپیتان Virat Kohli, ارزش, آزمون فرمت.

"من بزرگ شدم و دوست داشتن تست کریکت و هیچ چیز تغییر کرده است. من فکر می کنم آن است که چالش برانگیز ترین فرمت از آنجا که این آزمون مهارت های خود را, استقامت, قدرت ذهنی," او توضیح داد.

"هر آزمون پیروزی فوق العاده رضایت بخش گفت:" کامینز که 143 درها از 30 آزمون در موثر متوسط 21.82.

با کریکت استرالیا اجازه می دهد بازیکنان خود را برای شروع, هوای آزاد, آموزش بادپا بازگشت عرق کردن آن را در شبکه اما گفت که آن را برخی از زمان برای رسیدن به اوج مطابقت بیماری است.

"طول می کشد تا حداقل چند ماه به ساخت تا به سرعت کامل و تناسب اندام اما خوشبختانه ما باید برخی از زمان. ما شروع به بازی بولینگ دو هفته پیش. بنابراین ما خواهد شد آماده برای زمانی که ما شروع" گفت: کامینز.

از کامینز و ... این امر می تواند خوب برای شروع با فرمت T20 و احتمالا زمان آزمون مسابقات (از افغانستان و به دنبال آن هند) شروع در ماه دسامبر او خواهد بود آماده برای rigors از پنج روز کریکت.

"توپ سفید است که قطعا یک کمی آسان تر از لحاظ جسمی به آماده شدن برای. خوب خود را که در زمان شروع آزمون در نوامبر-دسامبر ما را مجبور ساخته تا در T20s و ODIs بنابراین باید خوب گفت:" مرد که 284 بین المللی درها.

در حالی که او نمی دیدگاهها برای بسیار به کرات سری در مقابل هند در پایان سال, اولین روز/شب آزمون بین دو تیم در آدلاید از دسامبر 11-15 چیزی است که او به دنبال به جلو به.

"ما لذت بردن از توپ صورتی آزمون به خصوص در آدلاید که در آن یک عینک": کامینز' بیانیه بود و یک تکرار از استرالیا تسلط در صورتی توپ مسابقات در آدلاید بیضی شکل است.

سریع کاسه نیز به نظر نمی رسد بیش از حد نگران تنظیمات اطفال را به زمانی که ورزش را شروع می شود در میان COVID-19 بیماری همه گیر. برای شروع بزاق دیگر می توان به درخشش در توپ.

"ممکن است برخی از تنظیمات جزئی مانند همه ما را در زندگی ما و شغل اما کریکت ورزشی است که در آن ما مجبور به مقابله با و یا تماس با ما به طور مستقیم با بازیکنان دیگر. بنابراین من فکر نمی کنم این بازی خواهد بود به خطر بیافتد بیش از حد" او گفت:.

با وجود سهم خود را از آسیب های کامینز شده است چهره استرالیا سرعت حمله که همچنین شامل جاش Hazlewood و میچل Starc.

پس چه نوع از میراث او خواهد بود برای ایجاد یک کشور است که در تولید دنیس Lillee گلن مک گراث و برت لی به نام چند است ؟

"من فکر می کنم یک میراث است که برای دیگران به قضاوت" او پاسخ داد.

"چه کسی می داند که امیدوارم یک زندگی حرفه ای طولانی با برخی از. ما باید خیلی خاص تیم پر از ستاره های بزرگ در حال حاضر. امیدوارم ما می توانیم حک کردن خود ما کمی از تاریخچه" او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب