ممکن است ممکن است برای اجرای تمام قطار در آینده نزدیک با توجه به Covid-19: راه آهن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 7:12:29 pm از راه آهن تا به حال تعل

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 7:12:29 pm
indian railways, indian railways coronavirus coaches, indian railways trains suspended, railways india lockdown از راه آهن تا به حال تعلیق تمام قطار به طور منظم خدمات تا 12 اوت. (اکسپرس, عکس های Gurmeet سینگ)

یک روز پس از تعلیق قطار به طور منظم خدمات تا 12 اوت در حساب از افزایش Covid-19 موارد راه آهن هند روز جمعه گفت که این "ممکن است ممکن است برای اجرای تمام قطار در آینده نزدیک با توجه به کروناویروس وضعیت".

صحبت با خبرنگاران رئیس برای هیئت مدیره راه آهن Vinod Kumar Yadav, اما, ابراز خوش بینی که روند مردم آمدن به ماهاراشترا و گجرات از اوتار پرادش و روایات بسیار "دلگرم کننده" نشان دهنده بهبود در وضعیت اقتصادی است.

راه آهن او افزوده می تواند به معرفی بیشتر قطار بسته به زمان اشغال در مسیرهای Covid-19 اعداد متحده و تقاضا از متحده است.

راه آهن هند دو برابر شده اند تا آموزش مربیان به عنوان جداسازی مراکز coronavirus بیماران. تا کنون بیش از 5000 مربیان تبدیل شده اند به Covid انزوا مربیان در سراسر هند است. راه آهن نیز شروع به تولید کم هزینه هواکش در راه آهن مربی کارخانه که آن را در حال حاضر متوقف شده است.

"آن را آگاهانه تماس بگیرید و به جلو بروید با توسعه فن در راه آهن. به جای آن تصمیم گرفته شد برای کمک به های موجود در هند دستگاه تهویه سازان به سطح شیب دار بالا تولید" Yadav گفت.

علاوه بر راه آهن دریافت کرده 620 تومان کرور روپیه از مرکزی Covid صندوق به عنوان در حال حاضر. "آرایش وجود دارد با وزارت مالیه. در صورت نیاز ما می توانیم بیشتر (بودجه). وجود دارد هیچ محدودیت از نظر Covid صندوق," او گفت:, و اضافه کرد که راه آهن را نیز به دنبال درخواست مدرک از قطار خصوصی اپراتورها در هفته اول جولای.

راه آهن هند بود از سر آن خدمات محدود به اجرا در ظرفیت کامل در مارس 12, پس از یک وقفه نزدیک به دو ماه پس از تمام قطار لغو شد با توجه به کروناویروس باعث lockdown.

در تاریخ 1 ژوئن در فاز دوم مدرج سرگیری قطار مسافری عملیات آن را تحت فشار قرار دادند به خدمات 100 قطار بیشتر از جمله 17 Jan Shatabdis پنج Durontos و یک تعداد به طور سنتی محبوب پست الکترونیکی و یا قطار اکسپرس به نقاط مختلف هند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن