دستگیری shield برای Vinod Dua اما SC نمی خواهد سرکوب شاه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:57:48 am دیوان عالی کشور روز

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:57:48 am
Arrest shield for Vinod Dua but SC won’t quash FIR دیوان عالی کشور روز شنبه اعطا حفاظت از دستگیری به روزنامه نگار ارشد, Vinod دعا در مورد فتنه ثبت شده علیه او در شیملا بیش از خود را در یوتیوب پخش در مرکز "شکست" در اجرای Covid مستند.

دیوان عالی کشور روز شنبه اعطا حفاظت از دستگیری به روزنامه نگار ارشد, Vinod دعا در مورد فتنه ثبت شده علیه او در شیملا بیش از خود را در یوتیوب پخش در مارس 30 در مرکز "شکست" در اجرای Covid مستند. دادگاه اما کاهش یافته است به ماندن شاه در برابر اسلام بود ،

در ویژه نشسته انجام شده از طریق ویدئو کنفرانس در دادگاه نیز با صدور اعلامیه به مرکز و هیماچال پرادش دولت درخواست آنها را به یک فایل پاسخ در این ماده ظرف مدت دو هفته.

"در انتظار سفارشات بیشتر این درخواست نباید دستگیر شده در ارتباط با اين جرم; اما درخواست... باید گسترش همکاری کامل از طریق ویدئو کنفرانس و یا حالت آنلاین" نیمکت از قضات U U Lalit, Mohan M Shantanagoudar و Vineet ساران دستور داد.

"...در هیماچال پرادش پلیس حق دارد برای انجام این تحقیقات از جمله بازجویی از دادخواست در محل اقامت خود را پس از دادن به او اطلاع قبلی از 24 ساعت و مطابق با اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای تجویز طول Covid-19 همه گیر" دادگاه حکم داد.

صدور اخطار نیمکت همچنین گفت که "استشهاد در پاسخ واصل شده از طرف دولت باید نشان می دهد که اقدامات انجام شده در طول بررسی و تکمیل گزارش وضعیت باید قبل از ثبت تاریخ بعد از شنیدن".

آن خواسته را بررسی افسر بود و در حال حاضر اگر این جلسه از سر گرفته است در دادگاه علنی و یا در دسترس خواهد بود اگر اقدامات صورت گرفته تا از طریق ویدئو کنفرانس.

دعا نقل مکان کرده بود دادگاه روز شنبه به دنبال quashing از شاه ثبت شده در آوریل 6 در Kumarsain ایستگاه پلیس در شیملا. شاه ثبت شده بود در شکایت آجی Shyam بود که شناسایی شده توسط Dua, مشاور, ارشد, مدافع, Vikas سینگ به عنوان یک BJP سخنگوی.

سینگ گفت که متن این ویدئو در دسترس بود استدلال کرد که آن را به مقدار فتنه و ارائه آن به دادگاه. او استدلال کرد که اگر چه دعایی گفت: مقدار به فتنه پس از آن تنها دو کانال خواهد شد و کار در کشور است.

به دنبال ماندن در صنوبر سینگ گفت: "هر دولت پیدا کند قابل لمس و آزار و همچنان ادامه دارد. چگونه بسیاری از دپو خواهد من مورد آزار و اذیت؟" اما مشخصه که تمایل به ماندن بررسی است.

دادگاه در ضمن گفته وکیل عمومی Tushar مهتا که به نظر می رسد برای این مرکز که شاکی نیز باید به impleaded در مورد.

در, درخواست, دعا اشاره به ویدئویی خود را به عنوان "تجزیه و تحلیل انتقادی از شکست اتحادیه از هند را در انجام این مستند در سراسر کشور و شیوه ای که (در آن) آن را اجرا می شد". در این ویدئو نیز "ذکر" را "سیاسی" صلیب-LoC اعتصاب "در طول انتخابات گذشته".

دعای گفت که "وجود یک روند اخیر در برابر رسانه ها که در آن دولت که نمی پیدا کردن یک ویژه برنامه تلویزیونی به در همگام سازی با ایدئولوژی های سیاسی ثبت نام دپو در برابر افراد از رسانه ها در درجه اول به آزار و اذیت آنها و به ارعاب آنها را به طوری که آنها تسلیم به خط دولت و یا دیگری چهره موسیقی در دست پلیس".

تقاضای خواست دادگاه به "مستقیم است که از این پس فیرث در برابر افراد متعلق به رسانه ها با حداقل 10 سال ایستاده بود ثبت نشده مگر اینکه پاک توسط یک کمیته تشکیل شود به توسط هر دولت و ترکیب آن باید شامل رئیس دادگستری دادگاه عالی و یا یک قاضی تعیین شده توسط او رهبر مخالفان و صفحه اصلی وزیر امور خارجه".

دعایی گفت: در این درخواست که او "شده است در انتقاد از دولت در مورد مسائل خاص و مطرح است همان در یوتیوب برنامه تلویزیونی" و "یکی از این برنامه تلویزیونی (در تاریخ 11 مارس سال 2020) بود و با توجه به شمال شرق دهلی شورش و همان شد موضوع از شاه در دهلی نو". این شاه بود باقی ماند توسط دادگاه عالی دهلی در 10 ژوئن.

دعایی گفت: در خواستی که هیماچال پلیس درباره محل اقامت او و از او پرسید "به نظر می رسد در Kumarsain ایستگاه پلیس است که 21 متر فراتر از شیملا در 13th ژوئن 2020 در ساعت 10 صبح تیز".

درخواست اشاره کرد که هیماچال تا به حال موظف نهادی قرنطینه از 15 روز برای افرادی که از مناطق قرمز. او ساکن دهلی نو است که در یک منطقه قرمز و سفر به هیماچال را نقض می کنند به دستور دولت این درخواست گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب