پلیس به دنبال نقاط بدن در borewell جمعیت تا نوبت روزانه به تماشای حفر

نوشته شده توسط Amil <url> | مرتا | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 7:52:26 am در زیر آفتاب س

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | مرتا | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 7:52:26 am
Cops look for body parts in borewell, crowd turns up daily to watch digging در زیر آفتاب سوزان بیش از 50 روستاییان در کنار یک borewell در مرتا را Rohta ایجاد کرد. (بازنمودی تصویر)

در زیر آفتاب سوزان بیش از 50 روستاییان در کنار یک borewell در مرتا را Rohta ایجاد کرد. این borewell نه اینچ در قطر بسیار مهم است در تحقیقات به قتل 20 ساله و نقشه کشی مردم روزانه.

به گفته پلیس Rupak بدن شد و خرد شده به قطعات و ریخته در این borewell. پس از یک هفته از حفاری توسط پلیس و دولت این مثله بدن است و در عین حال به بهبود بود.

در 25 ژوئن Rupak خود را در سمت چپ صفحه اصلی در مرتا را Cantt منطقه اطراف 7.50 ب. ظ گفته است که او به بیرون رفتن با برخی از دوستان است. ادعا شده است که او به قتل رسید در مدت کوتاهی پس از در دیگری ایجاد کرد.

بازداشت پنج نفر در این ارتباط. "متهم Vikas, Amardeep, Manish Monu و Vishal دستگیر شده اند. در طول بازجویی آنها اعتراف کرد که Vikas حال دشمنی با Rupak و آنها را به ضرب گلوله در Jataula ایجاد کرد و به خاک سپرده شد او در این زمینه است. زمانی که Amardeep شد, بازداشت, Vikas می ترسید در مورد بدن در حال کشف. بنابراین او و همدست آن را برش را به شش قطعه ریخته و آن را در borewell. ما هنوز در تلاش برای بازیابی آن" گفت: SP (شهر) Akhilesh سینگ.

برای یک هفته گذشته حداقل چهار پلیس و مردم از دولت و دو earthmovers شده پارک شده در یک مزرعه در نزدیکی ورودی ایجاد کرد. به گفته ساکنان محلی پلیس شده اند حفاری برای 3-4 ساعت در روز است. این borewell در حدود 200 فوت عمیق و آنها تا کنون حفر کردن به حدود 50 ft. قطعات گوشت و مو که گفته می شود متعلق به Rupak بازپس گرفته شده است.

هر روز بیش از 100 نفر به نوبه خود تا در نقطه ای. در میان آنها اعضای Rupak خانواده که رسیدن وجود دارد و روزانه در خیره borewell در وحشت است.

"نه اینچ چیزی است. و او به خوبی ساخته شده است. آنها باید قطع او را به طرز وحشیانه ای به تناسب بدن خود را در لوله. ما حتی نمی توانید تصور کنید آنچه در آخرین لحظات باید مانند شده است" گفت: او از بستگان نزدیک Siri Chand.

پلیس نوشته اند به NDRF به دنبال تجهیزات حفاری شناور خط لوله است. کمک SDRF نیز به دنبال, اما آنها تجهیزات حفاری فراتر از 50 فوت, پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب