Kulbhushan Jadhav مورد: هند می شود دسترسی کنسولی برای بار دوم

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 7:01:21 pm Kulbhushan Jadhav سابق هند اف

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 7:01:21 pm
kulbhushan jadhav, Pakistan, India, Sushma Swaraj, kulbhushan jadhav family meet, kulbhushan jadhav pakistan, kulbhushan jadhav case, kulbhushan jadhav mea statement, Kulbhushan Jadhav سابق هند افسر نیروی دریایی است که در انتظار اعدام به اتهام جاسوسی و فعالیت های تروریستی. (فایل)

وزارت امور خارجی روز دوشنبه گفت: هند اعطا دسترسی کنسولی به هندی سابق نیروی دریایی رسمی Kulbushan Jadhavکه در انتظار اعدام به اتهام جاسوسی و فعالیت های تروریستی در پاکستان است. این دومین بار است که پاکستان را فراهم کرده است دسترسی کنسولی به Jadhav.

"پاکستان ارائه دوم دسترسی کنسولی به Kulbhushan Jadhav در هند درخواست امروز. دو کنسولی افسران هندی کمیسیون عالی در اسلام آباد ارائه شد آزادانه و بدون وقفه دسترسی کنسولی به Jadhav" پاکستان وزارت امور خارجه گفت:.

توسعه می آید دو روز قبل از مهلت یک فایل نقد و بررسی دادخواست در دادگاه عالی اسلام آباد (IHC) تنظیم شده است به پایان می رسد. فرمان اعلام شد توسط عمران خان دولت on May 20 اجازه داده است که هند دولت Jadhav و نماینده قانونی او به فایل نقد و بررسی دادخواست ها در IHC در عرض 60 روز است.

اما پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته پاکستان اضافی دادستان کل احمد عرفان و پاکستان وزارت امور خارجه مدیر کل (جنوب آسیا & سارک) زاهد حافظ چودری گفت: Jadhav حال حاضر به یک فایل درخواست تجدید نظر در برابر اعتقاد خود را توسط یک دادگاه نظامی.

هند در پاسخ به شدت و گفت: پاکستان ادعا می کنند که Jadhav خودداری کرده است به آغاز بررسی درخواست است "ادامه بیهوده" برای بازی در چهار سال گذشته است.

تاکید بر این که Jadhav شده است محکوم به اعدام از طریق مسخره محاکمه و همچنان تحت بازداشت نظامی پاکستان MEA سخنگو گفت: "او به وضوح شده است وادار به امتناع از فایل یک بررسی در مورد او.... در یک بی پروایی نشان دادن تلاش برای فرضا حتی ناکافی درمان تحت فرمان پاکستان است بدیهی است که عباس Jadhav به چشم پوشی حقوق خود را به دنبال یک اجرای حکم دیوان بین المللی دادگستری (ICJ)."

در ماه سپتامبر سال گذشته هند اقدام کمیساریای عالی در اسلام آباد Gaurav Ahluwalia ملاقات Jadhav در حضور مقامات پاکستانی پس از حکم دیوان بین المللی دادگستری (ICJ).

پس از این نشست در دهلی نو گفت: Jadhav به نظر می رسد تحت "فشار" برای حمایت از اسلام آباد "false روایت" در مورد او.

در ماه جولای سال گذشته به دیوان بین المللی دادگستری در حکم آن بود به کارگردانی پاکستان اجازه می دهد تا دسترسی کنسولی و به طور موثر بررسی حکم اعدام است. دادگاه تا به حال مشاهده شده است که پاکستان در حال نقض قوانین بین المللی با او را اعطای دسترسی کنسولی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب