کرالا, مطالعه می یابد عمده سود از HCQ, آزیترومایسین در اول 500 مورد

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 2:07:47 am به عنوان بخشی از ور

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 2:07:47 am
Kerala, Kerala coronavirus cases, Kerala coronavirus deaths, hydroxychloroquine, coronavirus treatment, icmr, indian council of medical research, corona testing protocol, indian expres به عنوان بخشی از ورزش برای کمک به بهبود دست زدن به این بیماری همه گیر از 500 مورد گزارش شده ممکن است تا هفته اول در کرالا مورد مطالعه قرار گرفتند. از 500 تا سه سالگی درگذشت در حالی که 95.8% تا به حال فقط علائم خفیف. (فایل)

اولین مدیریت بالینی مطالعه Covid-19 بيمار در کرالا توسط دولت های پزشکی هیئت مدیره گزارش کرده است که دولت از هیدروکسی کلروکین و آزيترومايسين در مراحل اولیه بهبود هر دو شانس خود را برای بهتر شدن و زمان گرفته شده برای آن است.

به عنوان بخشی از ورزش برای کمک به بهبود دست زدن به این بیماری همه گیر از 500 مورد گزارش شده ممکن است تا هفته اول در کرالا مورد مطالعه قرار گرفتند. از 500 تا سه سالگی درگذشت در حالی که 95.8% تا به حال فقط علائم خفیف. حدود 18 درصد بود co-morbidities از جمله 9.2% با ديابت و 9 درصد با فشار خون بالا.

این مطالعه نشان داد که ميانگين سنی بيماران در کرالا 34 بود در حالی که این رقم برای همه-هند 37 و ایتالیا 63. همچنین کرالا تا به حال به مراتب کمتر نسبت بيمار با متوسط تا شدید علائم.

"این تا حدودی توضیح می دهد که کمتر مورد مرگ و میر در کرالا است. حتی در میان گروههای در معرض خطر... Covid-19 در حال پیشرفت است نه به شدید بحرانی بیماری در مقایسه با زمانی که به چین و ایتالیا است. این است که احتمالا به دلیل خیلی زود پذیرش از تایید موارد Covid-19 در کرالا است. ميانگين تعداد روز از علامت شروع به نازوفارنکس سواب مجموعه (به صورت RT-PCR test) و بستری شدن در بیمارستان در کرالا است که تنها 1.7 هفته و 3 روز بود. اوایل دولت از HCQ+آزیترومایسین به این گروه های در معرض خطر ممکن است یک عامل جلوگیری از پیشرفت از خفیف تا متوسط بیماری شدید در بدحال می گوید:" این مطالعه است.

این مطالعه نشان داد که ميانگين طول مدت بستری در بیمارستان در بیماران دریافت HCQ+ آزیترومایسین شد 13.51 روز نسبت به 14.45 روز برای کسانی که نمی دریافت دو دارو. Coronavirus همچنین نشان داد در روش RT-PCR آزمون در اولین دسته از بیماران برای زمان کمتر (12.47 روز) نسبت به دوم (14.33 روز). این مشاهدات از نظر آماری معنادار بود گفت: مطالعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب