پنجاب مشروب vends به باز فردا تحویل خانه خدمات در دسترس

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | به روز شده در: 6 مه سال 2020 12:06:25 pm در دستور صادر

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | به روز شده در: 6 مه سال 2020 12:06:25 pm
در دستور صادر شده توسط دولت یکشنبه شب بیش از دو لیتر مشروب اجازه داده می شود برای تحویل به یک خریدار. (اکسپرس عکس Partha پل)

دولت پنجاب دستور داده است باز از مشروب vends در دولت از روز شنبه با ارائه به ارائه مشروب در آستان ساکنان. فروشگاه ها اجازه داده می شود برای باز کردن تنها در طول حکومت نظامی آرامش ساعت — از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر.

در دستور صادر شده توسط دولت یکشنبه شب بیش از دو لیتر مشروب اجازه داده می شود برای تحویل به یک خریدار. تعدادی از فروشگاه های مجاز به انجام آستان تحویل شده است همچنین دربسته در محیط. و تحویل پسران نیاز به یک حکومت نظامی عبور, ID اثبات و وسیله نقلیه مورد استفاده برای تحویل نیز نیاز به کسب اجازه از مقامات منطقه است.

دولت اما نه اجازه داده می شود برای تحویل پنجاب ساخته شده مشروب (PML). منظور متحده که پس از پنجاب مالیات غیر مستقیم عمل 1914 و مالیات غیر مستقیم قوانین اجازه نمی دهد خانه تحویل مشروب انحراف بود که اجازه داد در شرایط خاص با در نظر گرفتن مقررات منع رفت و آمد با توجه به گسترش COVID-19. منظور بیشتر آمده است که ویژه ارائه شد و در حال انجام برای بررسی ازدحام بیش از حد در مشروب vends در زمانی که پنجاب تحت مقررات منع رفت و آمد.

برای بررسی تحویل قاچاق مشروب دولت ساخته شده است آن را اجباری برای تحویل فرد به این لایحه اصلی برای فروش مشروب. منطقه دادستانی از مناطق مربوطه خواهد مسئله سفارشات بیشتر در مورد زمان تحویل خانه.

این vends خواسته شده است برای اطمینان اجتماعی فاصله از کارکنان داخل فروشگاه. بیش از پنج نفر خواهد بود و مجاز به صف. همچنین فروشگاه اپراتور مورد نیاز خواهد بود به منظور جلب خطوط خارج اجتماعی فاصله. آنها همچنین نیاز به ارائه sanitisers برای کارکنان و همچنین خریداران است.

پنجاب شد و برای اولین بار دولت به دنبال کسب اجازه از مرکز برای افتتاح مشروب vends به ساحل تا درآمد مجموعه. این مرکز تا به حال این پیشنهاد را رد کرد اما بعد از آن اجازه متحده به فروش مشروب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن