کرالا دادگاه لغو قرار وثیقه به تجاوز به عنف-متهم به اسقف فرانکو Mulakkal

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 6:34:05 pm در تاریخ 1 ژوئیه بیش از حد

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 6:34:05 pm
franco mulakkal bail cancelled, kerala nun rape case, Kerala court, bishop franco Mulakkal, Kerala news, mulakkal bail cancelled, indian express در تاریخ 1 ژوئیه بیش از حد زمانی که مورد گذشته آمد تا برای شنیدن Mulakkal حال عذر خود را بیان کرد که او در واقع در یک مهار منطقه. (PTI فایل عکس)

این کتیم اضافی دادگاه منطقه چهار شنبه لغو قرار وثیقه از تجاوز به عنف-متهم به اسقف کاتولیک فرانکو Mulakkal پس از شکست او به نظر می رسد در موارد متعدد قبل از دادگاه با وجود چندین هشدار. دادگاه اقدام به صدور غیر bailable حکم بازداشت او را.

زمانی که پرونده برای جلسه امروز اسقف خود را از طریق وکیل به دادگاه اطلاع داد که او نمی خواهد بود قادر به در فرد ظاهر می شود به او به عنوان اصلی لیست تماس از کسی که آزمایش مثبت برای coronavirus در جلندر در پنجاب که در آن او در حال حاضر بر اساس. Mulakkal سابق اسقف Jalandhar اسقف نشین کلیسای کاتولیک.

در تاریخ 1 ژوئیه بیش از حد زمانی که مورد گذشته آمد تا برای شنیدن Mulakkal حال عذر خود را بیان کرد که او در واقع در یک منطقه مهار و در نتیجه نمی خواهد بود قادر به سفر به کرالا.

ویژه دادستان ظاهر می شود از طرف پلیس به دادگاه اطلاع داد که Mulakkal دراز کشیده بود و به سادگی در تلاش برای تاخیر در رسیدگی به پرونده است.

Mulakkal بود که به قید وثیقه در سال 2018 به اتهام تجاوز به یک راهبه متعلق به این منظور از مبلغان عیسی چندین بار بین 2014 و 2016 در یک صومعه در Kottayam منطقه در کرالا است. 56 ساله دستگیر شد پس بزرگ تظاهرات در کرالا و صرف نزدیک به 40 روز در زندان قبل از او دریافت وثیقه. در حالی که او ادعا می کند اتهامات جعل ، تجاوز به عنف قربانی و همکاران او در نظم گیر کرده به شهادت آنها. نیز وجود دارد مبنی بر اینکه او از طریق کلیسا قرار بود در مورد ارعاب شاهدان و اعمال فشار بر دیگران به خود را تغییر دهید و شهادت. این اولین بار است که در هند که به اتهام تجاوز به عنف قاب شده است در برابر یک اسقف کاتولیک.

هفته گذشته کرالا دادگاه عالی رد درخواست تخلیه از Mulakkalاصرار دارد که او باید محاکمه شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن