هاکی افسانه Balbir سینگ Sr. است نه بیشتر

سه بار قهرمان المپیک و یکی از بزرگترین تا کنون هاکی بازیکنان Balbir سینگ Dosanjh, گذشت پس از بیماری طولانی مدت

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

سه بار قهرمان المپیک و یکی از بزرگترین تا کنون هاکی بازیکنان Balbir سینگ Dosanjh, گذشت پس از بیماری طولانی مدت در صبح روز دوشنبه.

شناخته شده به عنوان Balbir سینگ ارشد برای همه, 95 ساله بود به بیمارستان منتقل شد on مارس 8 پس از شکایت از تب بالا و مشکلات تنفسی. او رنج می برد سه قلبی بازداشت شده بود اما پایدار از مارس 13.

ونتیلاتور پشتیبانی

اما وضعیت او بدتر شده و پس از یک تازه لخته خون تشخیص داده شد در مغز او و ذات الریه تکه در ریه های خود در مارس 18. او تا به حال شده است در نیمه اغماء و در ونتيلاتور حمایت از آن.

Hockey legend Balbir Singh Sr. is no more
 

"او در حدود 6:30 صبح" تأیید Abhijit سینگ مدیر Fortis بیمارستان محلی. Balbir سینگ زندگی با دختر Sushbir Bhomia و نوه امیرکبیر در Chandigarh. Kabir تایید این خبر.

Balbir سینگ شده بود ناخوشی برای چند سال گذشته نیاز به تکرار بستری شدن در بیمارستان. "من او را ملاقات نمود گذشته در ماه فوریه همراه با Ajitpal سینگ در Chandigarh. او ضعیف بود هر دو با اخیر خود بیماری و سن اما لبخند خود را که همیشه خیلی دوست دارم و معنای دست نخورده بود. یک رابطه رفتن بیش از 40 سال است به پایان رسیده است" گفت: عاطفی Ashok Kumar, یک عضو از سال 1975 جام جهانی-تیم برنده هنگامی که Balbir سینگ بود مدیر.

"من همیشه به یاد داشته باشید او را به عنوان یک نرم-صحبت کسی که هرگز صدای خود را. برای کسی که از پنجاب و پنجاب پلیس یک مرکز به جلو وجود دارد هرگز اثری از خشونت در شخصیت او. و در زمانی که ورزش در هند بود که اغلب در مورد که در آن شما را از آمد اولین نگرانی بود که همیشه این تیم و کشور" Ashok اضافه شده است.

هاکی هند ابراز غم و اندوه; پس آیا اعضای فعلی تیم هند.

المپیک آیکون

عضو هند در بازی های المپیک تیم از 1948-1956, Balbir سینگ همچنین کاپیتان های جانبی در نظر گرفته است و یکی از بهترین مرکز-به جلو در تمام دوران است. او همچنین مدیر تنها در جام جهانی برنده سمتی (1975) اولین ورزشکار به اهدا می شود Padma شری (1957) و تنهاست هندی و بازیکن هاکی می شود در کمیته بین المللی المپیک به المپیک آیکون" یک گروه را انتخاب کنید از 16 all-زمان المپیک نوابغ افتخار در المپیک لندن.

سوزانده با دولت افتخارات

Balbir سینگ بود روز دوشنبه سوزانده در Chandigarh با دولت افتخارات. Kabir انجام last rites.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب