کرالا CM اصلی نقد و حذف پس از دولت کارمند ظهور چهره های کلیدی در قاچاق راکت

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | به روز شده در: جولای 7, 2020 12:29:32 pm IAS رسمی M Sivas

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | به روز شده در: جولای 7, 2020 12:29:32 pm
IAS رسمی M Sivasankar (سمت چپ) و Swapna Suresh (سمت راست) که تا به حال مشغول به کار به عنوان مدیر با کرالا دولت زیرساخت های فن آوری اطلاعات محدود (KSITL).

یک روز پس از آن دولت در بخش کارکنان به عنوان یکی از چهره های کلیدی در طلا قاچاق راکت عامل از طریق دیپلماتیک محموله کانال دولت برداشته ارشد IAS رسمی M Sivasankar به عنوان اصلی از وزیر Pinarayi Vijayan. پست رفت و به جوان IAS افسر میر محمد علی.

به اتهام دخالت Swapna Suresh که تا به حال مشغول به کار به عنوان مدیر با کرالا دولت زیرساخت های فن آوری اطلاعات محدود (KSITL) و ارتباط با Sivasankar عمیقا خجالت دولت با احزاب مخالف ادعا که سانتی متر را (CMO) لینک به راکت.

رد اتهامات Vijayan گفته بود Swapna منصوب شده بود بدون دانش خود را. "من نمی دانم که تحت آن شرایط او منصوب شد. آن را با اجازه من," او گفت:.

Sivasankar رئیس شد KSITIL که در آن Swapna تا به حال به کار شده اند. پس از جنجال دولت تا به حال فسخ خدمات خود را. Sivasankar نیز حذف به عنوان آن را دولت ،

روز یکشنبه گمرکی کشف و ضبط 30 کیلوگرم طلا به ارزش 15 تومان کرور روپیه در تریواندروم فرودگاه از یک دیپلماتیک باری خطاب به یک فرد در امارات متحده عربی کنسولگری-به طور کلی در اینجا. Sarith کومار یک ساکن محلی که قبلا کار می کرد با کنسولگری-اداره کل به عنوان یک حرفه ای دستگیر شد. Sarith گفته بود که گمرک در مورد نقش Swapna که تا به حال نیز مشغول به کار با کنسولگری-اداره کل به عنوان یک مدیر اجرایی است. Swapna گزارش absconding.

با توجه به آداب و رسوم Sarith که دیگر در ارتباط با کنسولگری در زمان استفاده از مصونیت و امتیازات برخوردار ماموریت های دیپلماتیک. منابع گفت: این اقدام خنثی شد و این محموله کشف و ضبط بر اساس خاص tip-off نشان طلا پنهان در حمل و نقل.

مقامات گفت: Sarith آمده بود به فرودگاه برای جمع آوری حمل و نقل و دستگیر شد.

امارات متحده عربی سرکنسولگری دفتر طرد شده است محموله و "وعده داده شده به همکاری با این تحقیقات" آداب و رسوم کمیسر Deepak Kumar گفت.

کومار گفت: طلا پیدا شد پنهان در قالب کوچک سیلندر در محموله شامل اقلام لوله کشی آب شیپور خاموشی و قفل درب.

"دیپلماتیک باری است حفاظت و عادی بررسی نمی شود انجام می شود (در آنها) اما ما به ویژه در زمان تحریم از سوی دولت برای بررسی محموله," او گفت:. کومار گفت: آداب و رسوم مظنون به خوبی سازماندهی سندیکا که در پشت قاچاق.

"سرکنسولگری است به ما گفت که این ماموریت دخیل نبود و آنها چیزی برای انجام با محموله. با این حال ما خواهد شد نگاه به اینکه هر کسی از این ماموریت بود که راکت" او گفت:.

کومار گفت: آنها همچنین به دنبال نقش Swapna. "Swapna نیز در این مورد. ما امیدواریم که او به نظر می رسد قبل از گمرک به دستور او. اگر او نتواند به انجام این کار ما را کشف گزینه های حقوقی," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب